Kannattaako olla enää Rakennusliiton jäsen kun kiristävät jäsen maksu vähennykset pois?
Eroa Rakennusliitosta
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen toiminut yrittäjänä rakennusalalla reilu 33 vuotta.
Viimesieen 10 vuoteen ei ole ollut töissä rakennusalaan kuuluvia henkilöitä.
1 henkilö oli metalliliiton jäsen aikä vaihtanut liittoa, muut oli ytk jäseniä.
No helpottihan se minun toimintaa kun ei tarvinnut huolehtia jäsenmaksutilityksiä, mutta muuten rakennusalan tes oli käytössä. - Anonyymi
Todellakin kannattaa olla. Se apu mitä sieltä saa tarvittaessa ja jäsenedut on niin hyvät, että en hetkeäkään mieti eroamista. On mukava tarkistuttaa työsopimukset ja palkkalaskelmat, jos jotain en itse osaa ottaa huomioon.
- Anonyymi
Rakennusliitosta ei saa lakia apua jos jäsen loukkaantuu ja tarvisi apua OP-Pohjolaa vastaan. Niillä on kuulemma samat lakimiehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusliitosta ei saa lakia apua jos jäsen loukkaantuu ja tarvisi apua OP-Pohjolaa vastaan. Niillä on kuulemma samat lakimiehet.
Voi jumpe. Palstakehari jo rakennuspalstalla. Muuraus kiinnostaa?
Liiton lakiapu on työnantajan kanssa käytäviä riitoja varten. Ei liitonkaan piikkiin voi haastaa pankkia oikeuteen jos on dokannut rahansa.
- Anonyymi
Liiton jäsenyys kannatti 30 vuotta sitten. Ei nykyään. Liitot ovat pöhöttyneitä isoja poliittisia järjestöjä jota ei jäsenten edut kiinnosta tippaakaan. Ainoastaan jäsenmaksut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246