Kannattaako olla enää Rakennusliiton jäsen kun kiristävät jäsen maksu vähennykset pois?
Eroa Rakennusliitosta
6
151
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen toiminut yrittäjänä rakennusalalla reilu 33 vuotta.
Viimesieen 10 vuoteen ei ole ollut töissä rakennusalaan kuuluvia henkilöitä.
1 henkilö oli metalliliiton jäsen aikä vaihtanut liittoa, muut oli ytk jäseniä.
No helpottihan se minun toimintaa kun ei tarvinnut huolehtia jäsenmaksutilityksiä, mutta muuten rakennusalan tes oli käytössä. - Anonyymi
Todellakin kannattaa olla. Se apu mitä sieltä saa tarvittaessa ja jäsenedut on niin hyvät, että en hetkeäkään mieti eroamista. On mukava tarkistuttaa työsopimukset ja palkkalaskelmat, jos jotain en itse osaa ottaa huomioon.
- Anonyymi
Rakennusliitosta ei saa lakia apua jos jäsen loukkaantuu ja tarvisi apua OP-Pohjolaa vastaan. Niillä on kuulemma samat lakimiehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusliitosta ei saa lakia apua jos jäsen loukkaantuu ja tarvisi apua OP-Pohjolaa vastaan. Niillä on kuulemma samat lakimiehet.
Voi jumpe. Palstakehari jo rakennuspalstalla. Muuraus kiinnostaa?
Liiton lakiapu on työnantajan kanssa käytäviä riitoja varten. Ei liitonkaan piikkiin voi haastaa pankkia oikeuteen jos on dokannut rahansa.
- Anonyymi
Liiton jäsenyys kannatti 30 vuotta sitten. Ei nykyään. Liitot ovat pöhöttyneitä isoja poliittisia järjestöjä jota ei jäsenten edut kiinnosta tippaakaan. Ainoastaan jäsenmaksut
- Anonyymi
Myös ytk on menettänyt tänä vuonna paljon jäseniään, veikkaan että kun moni tajuaa miten turhaa edes kassoihin kuuluminen on niin erovirta vuolaantuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892