Orpon vaalislogan.

Anonyymi-ap

Rakasta rikasta ja estä muita rikastumasta!
Köyhät pysyköön köyhinä!

Tarvitsemme vuokratyöfirmoihin halpoja ihmisorjia työnantajille näytettäviksi. Meillä Suomessa on hyvin toimivat nykyaikaiset orjamarkkinat.

15

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paremmin: lenkkiä ja viinaa kansalle.

• Anonyymi

Hei, sehän toimii.
        Hedelmiä orpo poimii nyt Ukrainassa lomaillen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, sehän toimii.
        Hedelmiä orpo poimii nyt Ukrainassa lomaillen.

Oikeisto: Heikot sortuu elon tiellä, herrat senkun porskuttaa!

• Anonyymi

Tule Suomeen töihin!Nykyaikaisten orjamarkkinoiden luvattuun maahan. Meiltä löydät haluamasi orjakauppiaan. Voit tutustua valikoimaan koko nuoruutesi pystymättä ostamaan asuntoa tai perustamaan perhettä.
      Orjana voit valita eri työsuhteita mielesi mukaan,pääsemättä kuitenkaan yritykseen vakituiseen työhön.
      Työnhakijana olet kuin kulkukauppias joka myy rihkamaa ovelta ovelle. Tunnet olevasi arvostettu ihmisenä,olethan orjakauppiaan hellässä huomassa.
      Tulethan Suomeen orjamarkkinoiden työllistettäväksi!
      Meillä Suomessa on huutava pula orjista!

• Anonyymi

Ja orjat voi kävellä sinne työmaalleen.

• Anonyymi

Kokoomus ajaa äänestäjiensä etua, mutta perussuomalaiset eivät.

• Anonyymi

Ja persujen kannatus sukeltaa.Sen siitä saa kun toimii kokoomuksen hyödyllisinä idio.tteina 🤣

• Anonyymi

Orjien työllistäjä orjakauppiaille maksava rikas sai kunnon palkankorotuksen,jotta jaksaa katsella vuokratyömiehiä.

• Tuo on vain sosialistin unelmaa!

Se mitä todellisuudessa tarvitaan on työntekijöitä jotka oikeasti ansaitsevat palkkansa! Siihen ei ay:tä tarvita vaan aikaansaavia työmiehiä. Olin itse aikoinaan vapaa työläinen ja pärjäsin hyvin ja pärjään edelleen.

Esim. työssäni yli 40 vuoden aikana en ollut tuntiakaan lakossa eli olin rehellinen työläinen!

• Anonyymi

Ja nyt kitkuttelet huonolla eläkkeellä kunnes siirryt ajasta ikuisuuteen.Amerikassa sinulla olisi paljon rahaa eläketilillä jotka jäisivät sitten lapsillesi eikä kävis kuten suomessa,että eläkeyhtiö varastaa ne

• Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt kitkuttelet huonolla eläkkeellä kunnes siirryt ajasta ikuisuuteen.Amerikassa sinulla olisi paljon rahaa eläketilillä jotka jäisivät sitten lapsillesi eikä kävis kuten suomessa,että eläkeyhtiö varastaa ne

Ei tarvitse kitkutella. Omaan elämäntyyliini rahaa riittää vallan mainiosti. Eläke jo riittää eloni kustannuksiin ja omaisuustuloja on kohtuudella. Meillähän ei ole kellään eläketiliä ellet sitä itse omatoimisesti säästä. Meillä on eläkevakuutus jonka on laskettu suunnitellussa määrin riittävän eläkkeisiin, jotka on säädetty maksettavaksi. Työvuosilta on lisäksi säästöjä kohtuudella kymppitonneissa laskien. Mökkiä ei ole mutta liikkuva mökki on, matkailuauto jolla kiertelen Suomea, Pohjolaa ja Eurooppaakin. Pari kertaa matka on yltänyt Välimerelle asti. Enkä usko eläkeyhtiön mitään varastavan, mutta jos niin käy pärjään omillanikin!

Etunahan minulla työssäni on ollut olla luotettava työntekijä joka ei minkään asian vuoksi ala lakkoon mutta vaihtaa työpaikkaa jos nykyinen homma on tullut ikäväksi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Ei tarvitse kitkutella. Omaan elämäntyyliini rahaa riittää vallan mainiosti. Eläke jo riittää eloni kustannuksiin ja omaisuustuloja on kohtuudella. Meillähän ei ole kellään eläketiliä ellet sitä itse omatoimisesti säästä. Meillä on eläkevakuutus jonka on laskettu suunnitellussa määrin riittävän eläkkeisiin, jotka on säädetty maksettavaksi. Työvuosilta on lisäksi säästöjä kohtuudella kymppitonneissa laskien. Mökkiä ei ole mutta liikkuva mökki on, matkailuauto jolla kiertelen Suomea, Pohjolaa ja Eurooppaakin. Pari kertaa matka on yltänyt Välimerelle asti. Enkä usko eläkeyhtiön mitään varastavan, mutta jos niin käy pärjään omillanikin!

Etunahan minulla työssäni on ollut olla luotettava työntekijä joka ei minkään asian vuoksi ala lakkoon mutta vaihtaa työpaikkaa jos nykyinen homma on tullut ikäväksi!

Sinä jakomielitautinen painu hevon hännän alle sateen pitoon, vai oletko Niuvannielmeltä päässyt karkuun ?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä jakomielitautinen painu hevon hännän alle sateen pitoon, vai oletko Niuvannielmeltä päässyt karkuun ?

Se mitä kirjoitan pitää aina paikkansa! Sitä kun en anaalin lailla viitsi miettiä mitä olen kirjoitellut, niin kun kirjoitan faktaa, niin se menee aina kohdalleen.

• En usko tuohon!

Kaikki saavat vapaasti rikastua kunhan tekevät sen omalla työllään. Tosin kannattaa ainakin alkuun olla vaatimattomampi ja pyrkiä vain vaurastumaan vaatimattomasti.

Olet kuitenkin jo vahvemmalla pohjalla, jos saat vaurautta itsellesi vaikka puolen vuoden kustannusten verran. Siitä se alkaa kuin huomaat osaavasi!

• Anonyymi

Orpon mielestä köyhien pitää köyhtyä enemmän. Muuten ei talouskasvua tule

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe