Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Anonyymi-ap

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?

71

770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan sama minulle. En halua kilpailla älyssä naisen kanssa, vaan rakkaudessa, että kumpi on lempeämpi toista kohtaan. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Tuohon vain sivusta, että ajoittain joutuu huomioimaan myös vivahteita. Pyyteettömyydestä huolimatta.

• Anonyymi

Todella kiva vastaus mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon vain sivusta, että ajoittain joutuu huomioimaan myös vivahteita. Pyyteettömyydestä huolimatta.

Vivahteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vivahteita?

Sitä, että tuo edelläkommentoija pyrkisi, vissiinkin, lempeyskilpailussaan kitkemään sorasävyt pois. Jossakin vaiheessa arki alkaa täyttymään riittämättömyydestä ja tyytymättömyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä, että tuo edelläkommentoija pyrkisi, vissiinkin, lempeyskilpailussaan kitkemään sorasävyt pois. Jossakin vaiheessa arki alkaa täyttymään riittämättömyydestä ja tyytymättömyydestä.

No varmaan jos odotukset on ylimitoitetut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikkien arki ole tuollaista.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan jos odotukset on ylimitoitetut.

Ei niiden tarvitse olla ylimitoitettuja, mitä tämä sitten itse kullekin tarkoittaa vaan, että jossakin vaiheessa sisältä nouseva tyytymättömyys alkaa koputtelemaan takaraivoon. Se nousee sieltä riippumatta lähtökohdista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niiden tarvitse olla ylimitoitettuja, mitä tämä sitten itse kullekin tarkoittaa vaan, että jossakin vaiheessa sisältä nouseva tyytymättömyys alkaa koputtelemaan takaraivoon. Se nousee sieltä riippumatta lähtökohdista.

Minä tarkoitin lempeyskilpailulla sitä että oli mikä tahansa tilanne, niin kumpikin on aina parhaansa mukaan lempeä. Jos toisen käytös ärsyttää niin sittenkin. Tämähän toimii vain jos kumpikin on ymmärätäväisiä eivätkä jaksa loputtomiin vihoitella, vaan etsivät aina sopua. Rakkaan ihmisen kanssa riitely tuntuu pahalta. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Kilpailla älystä, siis miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kiva vastaus mieheltä.

Sitä mieltähän sinä itte aina mies olet🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vivahteita?

Sul ei taida olla kovin paljoo? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi ikäänkuin vastakohta tälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tarkoitin lempeyskilpailulla sitä että oli mikä tahansa tilanne, niin kumpikin on aina parhaansa mukaan lempeä. Jos toisen käytös ärsyttää niin sittenkin. Tämähän toimii vain jos kumpikin on ymmärätäväisiä eivätkä jaksa loputtomiin vihoitella, vaan etsivät aina sopua. Rakkaan ihmisen kanssa riitely tuntuu pahalta. Mieheltä naiselle.

Sinähän se korostat tätä mitä lie seikkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi ikäänkuin vastakohta tälle?

Sen kun tietäisi, niin (materialistisena) käärisi hyvät rahat myymällä ratkaisua. Pitää kaipuu kaipuuna ja elää itselleen?

• Anonyymi

Tykkään sun vastauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väliin kommentoin, että ihanalta mieheltä kuulostat. Arvostan todella paljon ja saan heti kiinni mitä tarkoitat. Kuulostaa juurikin siltä mitä tasapainoiseen ja terveeseen suhteeseen tarvitaan. Naiselta

• Anonyymi

Luulen että aika samoissa mennään, siksipä vähän haastetta tuokin 😉

• Anonyymi

Voimia tai jotain bro

• Anonyymi

Niin kenelle tuo kenelle ei 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kenelle tuo kenelle ei 😆

Hänelle tuo ja jollekin ei.

• Anonyymi

Tunneälyssä olin valovuoden edellä miestä!

• Anonyymi

Olitko varmasti? Tyhjentävästi? Ehkä se mies kiiti oman valovuotensa yksipaikkaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko varmasti? Tyhjentävästi? Ehkä se mies kiiti oman valovuotensa yksipaikkaisella.

Kyllä olin. Mulla ei ollut mitään tarvetta loukata, vaikka itseen sattui lähes koko ajan ja paljon.

• Anonyymi

Don’t kiss these boo boos there is no reason palstasetä

• Anonyymi

En tiedä mitä ajattelee minusta. Minä pidän häntä älykkäämpänä ja se on ihan ok. Kumpikin ollaan kuitenkin ihan fiksuja.

• Anonyymi

Kummaltakin löytyy älyä, mutta touhumme on ihan järjetöntä..

• Anonyymi

😂 Aika hyvin ilmaistu!

• Anonyymi

Tässähän tämä tulikin 😂

• Anonyymi

Kaksi varovaista ja tunnustelevaa jästipäätä?

• Anonyymi

Molemmilla älyä ja toinen on jopa luotettava.

• Anonyymi

Ollaan varmaan ihan tasoissa. Tekee kaikesta helpompaa loppupelissä. Sehän tässä parasta onkin. 🙂

• Anonyymi

Ihmiset on älykkäitä eri asioissa. Kukaan ei handlaa koko pakettia täysillä.
      Siellä missä on enemmän, on toisaalla vähemmän.
      Ihailen usein toisissa niitä osia, jotka minulle on haastavia.

• Anonyymi

Toivottavasti samalla tasolla. Typeryksiä en siedä.

• Anonyymi

En minäkään. Ne kyllä erottaa jo muutamasta lauseesta, myös täällä.. 🥳
        Parin täällä asuvan vakipöljän takia täältäkin fiksut häipyy heidän ilmestyttyä.

• Anonyymi

I kinda have to rely on

• Anonyymi

Kikakika ensimmäistä kommenttiakaan näkemättä

• Anonyymi

Aivan sama onko millainen kunhan on monosuhteilija ja rehellinen ja uskollinen.

• Anonyymi

Aivan sama onko millainen kuulostaa typerältä.

• Anonyymi

Olen älykäs. Toivoisin että hän on älykkäämpi. Koska tahdon olla hänen kanssaan vähän tyhmä.

• Anonyymi

Vähän eri vahvuudet eri asioissa, älykkyydessäkin. Sitä hiukan ihmettelen, että muiden kanssa keskustellessa hän vaikuttaa älykkäämmältä kuin minulle kommentoidessa. Tyhmennänkö minä häntä?🤔

• Anonyymi

😅😅 tai sitten on oikeasti ihan tyhmä

• Anonyymi

Ehkä hän yrittää sinun tasoista keskustelua tai kokeilemalla etsii sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅 tai sitten on oikeasti ihan tyhmä

😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin pelkään. Se nyt vielä tästä puuttuisi. Että hän pitäisi mua tyhmänä.

• Anonyymi

Pitää. Mutta on myös asioita, joissa hän on parempi.

• Anonyymi

Mistä tiedät että pitää sinua älykkäämpänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäköön 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No esimerkiksi siitä, että niin on suoraan sanottu. Eikä sitä ole sanottu missään kehumis- ja liehittelytarkoituksessa. Tiedän sen myös siitä, että usein jos hän ei tajua tai osaa jotain asiaa, hän kysyy sitä minulta.

• Anonyymi

En tiedä eikä kiinnosta mä osaa kun vähä jotain pikkasen siitä sun tästä vielä on ihan veetusti oppimista jos täydellisesti jotain haluaisin jostain osata mu omasta mielestäni olen ihan kohtalaisesti pärjänny vähänkin osaamisen kanssa

• Anonyymi

Kyllä hän nainen on samaa tasoa tai älykkäämpi.

• Anonyymi

En tee tuollaisia vertailuja ihmisistä. Ne on muut asiat jotka ratkaisee.

• Anonyymi

Hän luultavasti tajuaa, että älykkyyttä erilaista. Hän tietää olevansa tietyissä asioissa älykkäämpi ja minun tietyissä. Hän ei tiedä älykkydestäni kaikkea, koska en halua kehuskella itseäni.

• Anonyymi

Tiedänpäs, koska havaitsen asioita nopeasti.

• Anonyymi

Olisin todella yllättynyt, enkä usko. Toisella voi olla parempi tunneäly, toisella tilanneäly. Varmaan kummallakin olisi ominaisuuksia ja kykyjä, joita toinen hämmästelisi. Jossain asiassa on lahjoja, jossain ei yhtään. Montahan kertaa onkaan nähnyt huvittuneita katseita.

• Anonyymi

Ehkä samalla viivalla, joissakin asioissa voi olla kehyttyneempi toisissa taas ei.

• Anonyymi

en ole älykäs olen siitä saanut aina kuulla

• Anonyymi

Ei taatusti pidä. :-D

• Anonyymi

Hän on älykkäämpi ei kahta sanaa. Asia on loppuun käsitelty Peli päättyy 0-6 joka tasolla.

• Anonyymi

Tykkäisin olla sen verran älykkään kanssa, että ymmärtäisimme toisiamme hyvin. Mutta kyllä se sydämen sivistys on tärkeintä. Mikään ei ole parempaa miehessä kuin lämmin ja rakastava sydän.

• Anonyymi

niin noniin joku kkk-lohikäärme titelillään yeittäisi auttaa tytöjen masennustaskin..

pelejä hauskoja niin joku kkk-lohikäärme..

• Anonyymi

Ilman keskustelua ym. jutustelua ei älykkyydestä saa selvyyttä. Mykkä ei älykkäältä vaikuta koskaan.

• Anonyymi

Onko kyse lapsosista vai aikuisten suhteista. Sukulaissuhteista , kaverisuhteista jne.
      Saat hyvin pitkän vastauksen näin ympäripyöreisiin kyselyihin.
      Aikuisista kun puhutaan. Kaipailijat pitävät lähinnä idioottina ja tyhmänä , valheellisten tai kepulikonstein saatujen tietojen valossa esittäneet vuosia ystäviä tai välittäviä tuttuja.
      Lapsista kun puhutaan, he kyseenalaistavat aidosti omaa sekä toisen älykkyyttä ja sen valossa ovat älykkäämpiä.

• Anonyymi

Mies tietää enemmän asioita, mutta aika tasoihin mennään älykkyyden suhteen.

• Anonyymi

Molemmat olemme älykkäitä, en koe asian suhteen tarvetta kilpailulle.

• Anonyymi

Nythän on siiman molemmissa päissä oikea liero 69
      🤭🤗❤️

• Anonyymi

Tietovisassa olisimme oiva pari.

• Anonyymi

Olemme samalla viivalla älykkyyden ja monen muunkin asian suhteen.

• Anonyymi

Kaivatut miehet pitää mua ihan tyhmänä sen jo tiedän
      Naiselta

• Anonyymi

Nainen on minua älykkäämpi. Se ei haittaa koska minulle olisi vaikeaa olla naista älykkäämpi. Ongelmallista olisi jos toinen luulisi vaiteliaisuuden tarkoittavan tietämättömyyttä. Tiedän sen mitä minun tarvitsee tietää mutta en ole kiinnostunut puhumaan niistä kuin ne olisivat yleisiä keskustelunaiheita. On paljon kokemusta siitä kun puolitutut ihmiset pohtivat minun elämääni liittyviä asioita, käsittävät väärin ja vielä alkavat neuvoa. Ja mitään tästä en ole pyytänyt tai kokenut tarvetta jakaa. Siksi en oikaise väärinkäsityksiä kun en tosiaan ole kiinnostunut niistä puhumaan. Minulle se on yhtä tarpeeton jaettava kuin että kuvailisin vessassa käyntiä. Sen jälkeen moni suuttuu mutta ei voi mitään. Se mitä omistan on tieto omista asioistani, tunteeni, ajatukseni jne. Ne on minun omia ja siihen olen rajani asettanut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe