Passin voimassa oloaika nousee 10 vuoteen

Anonyymi-ap

Passin voimassa oloaika nousee 10 vuoteen miksi henkilökortti on 5 vuotta koska uusimiset maksaa. henkilökorttikin voisi olla 10 vuotta. kaikki ei passia tarvitse. henkilökorttia vaaditaan melkein joka paikkaan onpa eriarvoista

12

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavoitteena on että köyhällä ei ole varaa ostaa henkilökorttia eikä pysty lopulta äänestämään 🙌

• Anonyymi

Eiköhän sinut kuin muutkin kaltaisesi tunneta muutenkin täydellä varmuudella mm. pöhöttyneestä ja ruvella olevasta lärvistä, sätkän ja vanhan kaljan, kiljun ja paskan hajusta! Siihen ei enää mitään muuta tunnistusta tarvita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sinut kuin muutkin kaltaisesi tunneta muutenkin täydellä varmuudella mm. pöhöttyneestä ja ruvella olevasta lärvistä, sätkän ja vanhan kaljan, kiljun ja paskan hajusta! Siihen ei enää mitään muuta tunnistusta tarvita!

Etenkin jos on tuulen yläpuolella, mutta haisee pulit kyllä vastatuuleenkin muutaman metrin päähän.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin jos on tuulen yläpuolella, mutta haisee pulit kyllä vastatuuleenkin muutaman metrin päähän.😁

Vai muutaman metrin päähän! Kylläpä tuo löyhkä tuntuu sata metriä vastatuuleenkin!😱

• Anonyymi

Työtön ei saa matkustaa minnekään oltava lankapuhelimen vieressä 8-16:15
      9 eurolla ei passia saa ja on muutenkin matkustuskiellossa ulosoton vuoksi ym.rötökset

• Anonyymi

Jos menee reunatielle tarvitaanko passi 🤔

• Anonyymi

Pulipassi, saa AA- toimistosta 9 euroa.

• Anonyymi

Ei tarvitse, mutta pois päästäkseen täytyy olla ja sen on oltava voimassa kuusi kuukautta matkan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta pois päästäkseen täytyy olla ja sen on oltava voimassa kuusi kuukautta matkan jälkeen.

Mulla kävi ikävästi, menin reunatielle ilman passia. Siitä on nyt 7 vuotta. En ole päässyt täältä pois, koska miten haet passia kun ei pääse hakemaan. Olen jäänyt limboon. En pääse ikinä pois reunatieltä. Itkettää vähän 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kävi ikävästi, menin reunatielle ilman passia. Siitä on nyt 7 vuotta. En ole päässyt täältä pois, koska miten haet passia kun ei pääse hakemaan. Olen jäänyt limboon. En pääse ikinä pois reunatieltä. Itkettää vähän 😭

Itke vain, ei siälitä yhttää, ja nyt lähettään sen Muskotin myyjän luo ja otettaan Pirkkoo eiköhän pahin kutka lähe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on keskipakoisvoima mikä heittää tietynlaiset eläjät reunoilleen, kuten esimerkiksi juuri Reunatielle!

• Anonyymi

Kävin Wc:ssä. Ei tarvinnut henkilökorttia. Ehkä keskustelun aloituksen tehnyt elää omituisessa perheessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe