3.4 magnitudin räjähdyksessä 100 000 tonnia Venäjän sotatarvikkeita savuna ilmaan

Anonyymi-ap

Venäjällä räjähti valtava ammusvarasto – taivaalta satoi panoksia ihmisten niskaan

Vladimirin alueella Venäjällä tapahtui tiistaina ammusvaraston räjähdys, josta maan viranomaiset ovat olleet vaitonaisia.

Kyseessä on Venäjän puolustusministeriön Ohjus- ja tykistödirektoraatin 51. ammusvarasto, joka on yksi maan suurimmista.

Seismologian instituutti tutkii ja seuraa Suomen ja lähialueiden seismistä aktiivisuutta. Instituutti arvioi räjähdysten voimakkuuksiksi Suomessa 3.2 ja 3.4.

Riippumattoman venäläismedia Astran mukaan sienipilvi nähtiin jopa 50 kilometrin päässä.

Räjähdysten voimasta ammuksia lensi siviiliasutuksen keskelle. Sosiaalisessa mediassa jaetuilla videoilla näkyy, kuinka ammuksia lentää muun muassa asuintalojen ja autojen päälle.

Havaittiin Suomen Sysmässä

Sysmästä on matkaa karkeasti 1 000 kilometriä Kirzhatshskiin, joka sijaitsee noin 130 kilometrin päässä pääkaupungista Moskovasta koilliseen.

Yhdysvaltalaislehti Newsweek kirjoittaa, että räjähdyksissä tuhoutui yhteensä yli 100 000 tonnia sotatarvikkeita.

Räjähtänyt ammusvarasto oli yksi maan suurimmista. Varastosta otetut kuvat viittaavat siihen, että siellä oli muun muassa tykistökranaatteja ja ilmatorjuntaohjuksia, ukrainalainen Militarnyi raportoi.

27

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

100 000 tonnista saa melkoisen ilotulitteen.

• Anonyymi

Juu ja pienempiä ilotulitteita sateli lähikylien päälle vähän kuin rakeita.

• Anonyymi

. Venäjän puolustusministeriön mukaan räjähdys johtui huolimattomuudesta.

• Anonyymi

No eihän ne tunnusta, että kyseessä voisi olla sotilaiden tahallinen teko.

• Anonyymi

Kilometrin tuhoympyrässä on vain se huono puoli, että se on pienempi kuin kaksi kilometriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilometrin tuhoympyrässä on vain se huono puoli, että se on pienempi kuin kaksi kilometriä.

Kilometrin alue on kokonaan tasaisena on niitä tuhoja kauempanakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kilometrin alue on kokonaan tasaisena on niitä tuhoja kauempanakin.

Tietenkin.

• Anonyymi

Melkoinen apuharvennus Putlerin ammusvarastoihin 😆👍

• Anonyymi

Kaunista.

• Anonyymi

Juuri sitä mitä lääkäri oli määrännyt.

• Anonyymi

Kylläpä paukkui. Ja nyt taas Venäjän polttoainevarastotulessa. Sammuttamiseen tarvittiin ainakin 19 sammutusyksikköä.

• Anonyymi

Entä voitonpäivän magnitudit?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe