Haluan hieroa sinun selkää-yhdessä
Anonyymi-ap
2025-04-25 14:38:47
Tuomari Nurminen
Anonyymi-ap
2025-04-25 14:37:46
https://www.suomenuutiset.fi/sdp-sulki-perussuomalaiset-ulos-pormestarineuvotteluista-vigelius-nurmisen-puheet-yhteistyon-tarkeydesta-ovat-ristiriidassa-tekojen-kanssa/
Politiikka
25.04.2025 |14:28
Tampereen pormestariksi todennäköisesti nouseva Ilmari Nurminen (sd.) kertoi torstaina, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit on jätetty pois neuvotteluista Tampereen pormestariohjelmasta vuosille 2025–2029.
– Päädyin tähän ratkaisuun, koska siellä oli sellaisia arvokysymyksiä, jotka saattavat hankaloittaa pormestariohjelman rakentamista. Minulla ei ole tarvetta nostaa esiin enempää yksittäisiä asioita, mutta yhdenvertaisuusasiat ovat sellaisia, joista ei neuvotella, kommentoi Ilmari Nurminen Aamulehdelle.
PS- kuulostaa moktar gubta politiikalta-vantaalla puhuttaako
Tampereen pormestariksi todennäköisesti nouseva Ilmari Nurminen (sd.)
8
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmari marssii Priden keulassa yhdessä imaamien kanssa.
- Anonyymi
Miten liittyy Vantaa palstaan olet hölmö
- Anonyymi
Säälittää teitä Tamperelaisia!
- Anonyymi
Miten tämä nyt liittyy Vantaan asioihin?
- Anonyymi
Vantaalla on myös vasemmisto sotkemassa asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalla on myös vasemmisto sotkemassa asiat.
Mutta ei Tampereen tuleva pormestari ja hänen Tamperetta koskevat mielipiteensä mitenkään liity Vantaan kuvioihin, vaikka saman puolue nousikin nyt Vantaan suurimmaksi.
- Anonyymi
YÖK, eikö teitä puistata?
Mekko päälle ja kouluihin jakamaan sekä mainostamaan ja markkinoimaan sitä inhottavaa ilosanomaansa.
Vanhemmat estäkää tämä saastan levittäminen, ennen kuin on liian myöhäistä. - Anonyymi
Tietojemme mukaan, kyllä se jo ajaa perverssiutta ja homoutta ym. kaikkea muuta sairasta kouluihin.
Tämän on loputtava. Suojatkaa lapsenne ajoissa. Ottakaa lapset pois kouluista.
Tämä levittää perse-ideologiaansa Tampereella, se on varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842