Onko urallaan alimmalle asteelle eli ylilutiksi jäänyt suuri johtaja.

Anonyymi-ap

Ja jos vielä uskoo venäjään ja siihen, että maa on litteä, niin eikö se vähän herätä epäilyksiä johtajuuden suhteen. Jos urallaan on kapteeniksi edennyt, niin silloin ko henkilö on luonnollisesti merkittävä johtaja ja myös johtajakyvyt omaava. Moni ylilutiksi jäänyt häärii myös pienhörhö eli vaihtoehtopuolueissa ja uskovat kristallin ja pellavan parantavaan salaiseen voimaan.

11

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kapteenin johtamiskyvyt huomattiin sivilissäkin. Otettiin suurfirma Valion isännöitsijäksi.

• Anonyymi

Yleensä nämä ylilutiksi jääneet ovat jonkin sortin kylähulluja ja päätyvät pienpuolueisiin, ja jostakin syystä vielä vahvasti venäjäkiimaisia. Mutta johtamiskyvyt niiltä on puuttunut täysin ja siksi jäävät alimmalle asteelle.

• Anonyymi

On VKKssa, mutta siellä suurin johtaja oli levyseppähitsaaja ja voimannostaja.

• Anonyymi

Ylilutiksi jääneet on pohjasakkaa ja virhe valintoja puolustusvoimiin, aina niitä muutama mahtuu ikäluokkaansa. Mutta väessä huomaavat helposti, että kyvyt puuttuu ja eivät kykene näkemään kokonaisuutta.

• Anonyymi

Kauheaa! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Minä olen sentään palstan suurin vaippahousu! Kumartakaa minua! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Se on Ossi sinun parhaita saavutuksia ja olet myös ainoa joka ottaa Hota pulverin myös suppona!

• Anonyymi

Ossi oli lähinnä tanssikouluttaja ja piti nuottitelinesulkeisia. Se oli jo riittävän haastavaa Ossin kyvyille. Taistelukoulutukseen eivät Ossia laittaneet ollenkaan, se oli ihan liian vaikeaa Ossille.

• Anonyymi

Etkö voisi Munakarvakenraali lopettaa jo? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö voisi Munakarvakenraali lopettaa jo? HO HOO, HO HOO!

HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Onhan siintä monta alempaa arvoa. Yli lutiksi ylenee ilman sotakoulua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1478
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      195
      1456
    3. 77
      1195
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1010
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      1005
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      40
      975
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      935
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      83
      931
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      8
      874
    Aihe