En ois ikänä uskonut että äänestämäni ja 15v kannattamani puolue leikkaisi minulta näin ja pettäisi luottamukseni ja ajaa minut juoksuhautaan lailla pommikonelaivueen
Olen yksin persuuteni raunioilla
32
252
Vastaukset
- Anonyymi
Kadut täyttyy työttömistä
elämä on hylkäämistä
ole hiljaa ja usko muaa
jos et persua usko niin ketä sitten uskot
Eilen olin töissä tänään olen maisemissa
katu asfalttinen kutsuu muaa
jos persut hylkäät niin saat sanktioita
ole hetken mulle mun oma Jauhoriikka- Anonyymi
polta persu itsesi torilla
- Anonyymi
Jos puolue vaikuttaa natsahtavalta ei siltä heru mitään empatiaa köyhää kohtaan
- Anonyymi
EK:n ja Kokoomuksen valitseman tien luontainen lopputulema on Intia.
EK ja kokoomus vaatii lisää BKT:ta. Intian BKT on paljon isompi kuin Suomen.
EK ja kokoomus vaatii lisää maahanmuuttoa (väestöä). Intian väestö on valtavan paljon isompi kuin Suomen.
EK ja kokoomus vaatii isoja tuloeroja. Intiassa on valtavat tuloerot.
EK:n ja Kokoomuksen ihanneyhteiskunta-Intiassa rikas paskantaa kultapyttyyn ja köyhä paskantaa kadulle.
Saako hallapersu EK:n ja Kokoomuksen ihanneyhteiskunnassa sentään pestä idoliensa paskaiset vaatteet? - Anonyymi
Samae Koskinen:"Haistakaa persettä"
"Haistakaa persettä leikkaustenne kanssa
On kaikki mennyt nopeasti seinää päin
Haistakaa persettä ajatuksen kanssa
Ei tavallinen ihminen voi elää näin
Ei käy kateeksi yksinhuoltajaa (Uuuu-uuuu-uuuu)
Kun käteen jää kuukaudessa entisestä puolet
Ei käy kateeksi opiskelijaa (Uuuu-uuuu-uuuu)
Kun tulevaisuus mustempi on kuin gootin huulet
Vaikka pystyisit työkyvyn pitämään
Saat kenkää, jollei naama miellytä
Haistakaa persettä leikkaustenne kanssa
Ei käy kateeksi työnhakijaa (Uuuu-uuuu-uuuu)
Kun työmatkaan menee enemmän kuin tienaa
Ei käy kateeksi meitä kaikkia (Uuuu-uuuu-uuuu)
Kun tuloerot kaivaa välillemme vallihautaa
Kun on valmiiks tiukas paikassa
Ei lisää enää tarvita
Haistakaa persettä leikkaustenne kanssa
Haistakaa persettä
Haistakaa persettä" - Anonyymi
Olen kokemusasiantuntija. Olin pohjalla ts. öyhötin ja join. Sitten minulle ilmestyi valo prisman tölkkien palautusautomaatilla. 2,60 näytti loppusummaa kuitti. En mennyt suoraan viereiseen viinakauppaan vaan laitoin lapun lionsien lasiseen keräyslootaan. Siitä sitten suoraan pelastusarmeijaan, josta sain uudet vaatteet ja tekohampaat. Päivän päätteeksi päädyin KDn kokoukseen veisaamaan ja nyt olen onnellinen. Olen löytänyt sekä poliittisen että hengellisen kotini!
- Anonyymi
Ristitty tuli minustakin. Tein parannuksen ja pääsin persuuden synnistä. Jälkeenpäin ymmärrän että öyhötin vaikka olisi pitänyt sen sijaan kuunnella. Raamatusta tämän neuvon sain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristitty tuli minustakin. Tein parannuksen ja pääsin persuuden synnistä. Jälkeenpäin ymmärrän että öyhötin vaikka olisi pitänyt sen sijaan kuunnella. Raamatusta tämän neuvon sain.
Hienoa. Samasta kirjasta löysin myös minä totuuden. Katkaisin välini myös serkuihini, jotka elävät sodoman ja gomorran synnissä (eläimiinsekaantumista, huumeita, sosiaalitukien väärinkäyttöä, öyhöttämistä, jne.).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-04-25 20:15:51
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue lisää
Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä t****lle muuta? Anonyymi kirjoitti:
Ensin öyhötin, sitten söin öylätin.🫓🍷😇👍❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-04-25 20:15:51
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue lisää
Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä t****lle muuta?Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Siksi en sinua ole tuomisteman kopiopersu hyvä, mutta jos sallinet pienen neuvon annan: varaa itselles päivä ja avaa itses Isälle, Pojalle ja Pyhälle hengelle.
- Anonyymi
Ja ihan kaikkeen on syyllinen SDP. Kohta tulet järkyttymään kun SDP ja Keskusta nostaa kunnallisveroja ja sinulta leikataan palkasta surutta vasurien voimin.
- Anonyymi
Persu on yhtä tyhmä kuin Trump!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on yhtä tyhmä kuin Trump!
Trump on kieltämättä tyhmä, mutta hänellä sentään on rahaa. Persut äänestävät koijareita vaikka ovat persaukisia. Persuille pitäisi määrätä edunvalvojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump on kieltämättä tyhmä, mutta hänellä sentään on rahaa. Persut äänestävät koijareita vaikka ovat persaukisia. Persuille pitäisi määrätä edunvalvojat.
Persujen ainoa aikaansaannos: tynkkiksen miesjuna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se vihervasemmiston vaihtoehtohan oli tuikata se velkakynttilä taas palamaan kummastakin päästä.
- Anonyymi
Meidät puolue on pettänyt. Meille luvattiin, että maahanmuuutto loppuu ja me saamme pitää ne rahat. Lupaus ei pitänyt.... Minä pistän kohta ranttaliksi! Muutan Lieksaan ja äänestän Kommunisteja. Niillä on paremmat laulutkin persuilla. Minun luottamustani ei montaa kertaa vietä!
- Anonyymi
Puhuin aina persujen puolesta ja sain monet sukulaiset äänestämään heitä. Kiitokseksi he laittoivat sonniparein jaloilla koreaksi linnanjuhlissa ja veivät makkaran leivän päältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin aina persujen puolesta ja sain monet sukulaiset äänestämään heitä. Kiitokseksi he laittoivat sonniparein jaloilla koreaksi linnanjuhlissa ja veivät makkaran leivän päältä.
Meitä on tosiaan nyt vedätetty. Lähetän heti 5 euron tukisumman kepuleille ja Kurkiselle vai mikä se oli. Minä kannatan mieluummin vaikka heinäpaaleja kuin persulaisia peräspään ritareita!
- Anonyymi
Persut puuttuvat tv-toimintaankin ja iljettävät persu-insidentit aiheuttavat laajaa paheksuntaa
https://youtu.be/NVcRWOhXmh4?si=MruCmk60LXRpcRvP&t=1187 - Anonyymi
Voisikohan jostain saada korvauksia? Tässä asiassa, kun meitä on petetty. Minä voisin tyytyä 10 000 euroon.
- Anonyymi
Maailma ja Suomikin on täynnä kaikenkarvaisia tukiryhmiä. Onko näin, että poliittisesti huijatuille lapsenuskoisille ei ole tarjolla muuta kuin pelastusarmeija, seta tai kepuliitto? Kyllä hallituksen tulisi ainakin jokin puhelintuki perustaa näille syrjäytyneille.
- Anonyymi
mnulta ei persusumalaset pettäneet yhtä mitää riika antaa mulle kaike mitä tatvisen etekä te pynavirhevasemistolasetdemukat ana yhtöön mitä me persusumalaset pidetön mitä luvata ja se on tOSi kuuleteko komunisttit
- Anonyymi
Saiko pillua. Niinkun Purran tapa on persujuntti ?
- Anonyymi
Riikka on kunnon natsi! Ei sääliä, ei armoa! Itselle kaikkein parhaimmat edut!
- Anonyymi
Hyvä että MTK:n jäsenmaksut voi vielä vähentää verotuksessa.
- Anonyymi
Mutta voiko sukupolven/ tai edes -puolen vähentää? Ovat kohta kortilla nämäkin etuudet viljelijöille. Soitin äsken Sturelle, joka asuu Jällivaaran maisemissa. Siellä itse astumansa lehmän voi kuulemma vähentää ilman todisteita verotuksessa. Riittää, kun laittaa kalenteriin ruksin päivän ja lehmän kohdalle.
- Anonyymi
Persu kääntää aina toisen posken pettäjälleen. Tässä tapauksessa persposken.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika!
- Anonyymi
Et sä mitään persuja ole äänestänyt, vasureita äänestit ja sillä siisti. Höpönassu.
- Anonyymi
Sitten teki oikein Mikki Hiiri.
- Anonyymi
Et ole ainoa pettynyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931478Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1951456Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?771195- 901135
- 841010
- 811005
- 40975
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66935Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v83931Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8874