Kuka ne päätti Suomeen hommata?
Mikä vika vanhoissa?
F-35? Hmm.
39
378
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhat on väsyneitä. Eivät kelpaa edes Ukrainalle.
"Mikä vika vanhoissa?"
Tunnit täynnä. Noiden ylläpito ja modernisointi olisi todella kallista ja lopputuloksena olisi kouluarvosana 7+ hävittäjät.
Kyllä nollla ehkä pärjäisi venäjän kouluaevosanan 6- kalustolle mutta maailman paras kalusto lienee fiksumpi valinta.- Anonyymi
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa.Suomi leikkii rikasta. Typeryyttä hommata noita sikakalliita koneita, ja USA voi estää niiden toimittamisen kuten Saksan tilaussopimuksen ehdoissakin on. Varmaan meilläkin mutta Häkkänen ja Valtonen eli Ketunnaama ja Mustasilmä salaavat sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa.Isommat lavetit B-52:t taitaa olla jo 60-vuotiaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa.Ei ole kyseessä pelkät lentotunnit vaan myös nousujen ja laskujen määrä.
- Anonyymi
Miksi Suomi varustautuis Venäjää vastaan?
Sillonhan oltas Venäjälle uhka jos noin toimittas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa.Kansaa kusetettiin. Jotta saatiin syy ostaa uudwt, ja vanhat lahjottaa Ukrainaan.
Sinne ne pasitkin hyyty. Hyöty 0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa."Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa."
Jokainen väite väärin. Yhdysvaltojen kolmesta lentotoimintaa harrastavasta pääasehaarasta (Navy, Marines, USAF) yksikään ei enää käytä F/A 18 Hornetia. Ovat jo reservissä. Super Hornet on käytössä, mutta se on jo ihan eri kone kuin Suomenkin käyttämä F/A 18, vaikka ulkoisesti näyttävätkin samalta.
Viimeisin varmistettu "dogfight", eli kone vastaan kone-ilmataistelu tapahtui 2019 Intain ja Pakistanin välisen rajakahakan aikana. - Anonyymi
Tunnit täynnä, jep jep. Ukrot ja venäläiset käy sotaa paljon vanhemmalla kalustolla ihan onnistuneesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa.Noihin on vaihdettu rungot jo kertaalleen, metalli väsyy kun se ikääntyy jatkuvista rasituksista.Täytyisi päivittää myös ajanmukaisiksi kun tunnit täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noihin on vaihdettu rungot jo kertaalleen, metalli väsyy kun se ikääntyy jatkuvista rasituksista.Täytyisi päivittää myös ajanmukaisiksi kun tunnit täynnä.
Ai on vaihdettu rungot? Mitenhän se onnistuu? Onko Ukrainan ikivanhoihin koneisiinkin vaihdettu rungot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Höpö höpö, USA lentää samoilla koneilla lähes 10 000 tuntia, Suomessa kone katsotaan romutuskuntoiseksi 4500 tunnilla. Huollolla, järkevällä käytöllä ja päivityksillä horneteilla olisi voinut lentää vielä 20 vuotta. Päättäjiä kusetettiin f 35 hankinnassa huolella.
Hävittäjät toimivat nykyään ohjuslavetteina, siihen kelpaa vähän vanhempikin kone. Koneiden välisiä ilmataisteluita oli viimeksi WW2 ja Korean sodassa."
Jokainen väite väärin. Yhdysvaltojen kolmesta lentotoimintaa harrastavasta pääasehaarasta (Navy, Marines, USAF) yksikään ei enää käytä F/A 18 Hornetia. Ovat jo reservissä. Super Hornet on käytössä, mutta se on jo ihan eri kone kuin Suomenkin käyttämä F/A 18, vaikka ulkoisesti näyttävätkin samalta.
Viimeisin varmistettu "dogfight", eli kone vastaan kone-ilmataistelu tapahtui 2019 Intain ja Pakistanin välisen rajakahakan aikana.Niin ja käytiin vanhoilla koneilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noihin on vaihdettu rungot jo kertaalleen, metalli väsyy kun se ikääntyy jatkuvista rasituksista.Täytyisi päivittää myös ajanmukaisiksi kun tunnit täynnä.
Eikä ole. Eivät nämä koneet ole vielä läheskään elinkaarensa lopussa.
Kunhan uudet koneet saadaan, entisiä aletaan luovuttaa Ukrainalle ja asia esitetään aivan uutena ja omana keksintönä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja käytiin vanhoilla koneilla.
"Viimeisin varmistettu "dogfight", eli kone vastaan kone-ilmataistelu tapahtui 2019 Intain ja Pakistanin välisen rajakahakan aikana."
Niin, nyt on dronejen ja ohjusten aikakausi. Miksi Suomi hassaa kymmeniä miljardeja F-35 romuläjiin?
- Anonyymi
Kyllä ne Hornetit sotaan kelpaisi oikein hyvin, mutta rauhan aikaan ne on vanhentuneita.
Jos et ole viitsinyt perehtyä asiaan tuota enempää, älä viitsi vinkua asiasta. Se on säälittävää.
- Anonyymi
Haluaisito hyväillä kiveksiäni ja kuunnella Esa Pakarista?
- Anonyymi
PuoIukkapäivät ja siksi pahalla päällä?
Anonyymi kirjoitti:
PuoIukkapäivät ja siksi pahalla päällä?
Kaikki kolme aivosoluasi ovat näemmä taas käytössä.
- Anonyymi
Rähinä tuulella - taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rähinä tuulella - taas.
Kuun lopussa on rahat vähissä.
Anonyymi kirjoitti:
Rähinä tuulella - taas.
Niinpä näytät olevan.
Sinusta ei oikein ole tähän touhuun. Mitäs jos etsisit muuta puuhaa? Jotakin matalampaa osaamista vaativaa?- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Niinpä näytät olevan.
Sinusta ei oikein ole tähän touhuun. Mitäs jos etsisit muuta puuhaa? Jotakin matalampaa osaamista vaativaa?Sinun kanssasi jutustwlu on matalampaa osaamista😅🤣😂
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssasi jutustwlu on matalampaa osaamista😅🤣😂
Sinulla ovat käsitteet sekaisin.
Sinähän nimittäin et jutustele. Sinä vain rähjäät ja huutelet. Muuhun sinusta ei ole. Olet palstan kuona-ainesta.
- Anonyymi
Kannatin jas kripenin liisaamista ruotsista.
- Anonyymi
Häivehävittäjä se on nykyään oltava.
Ajatollaressukat länsilehdistä lukivat, että Israelin hävittäjät olivat Iranin tietämättä kruisaalleet kolmen heidän suurimman kaupunkinsa yllä.
- Anonyymi
Sveitsin ja useamman EU-maan asiantuntijat vertailivat.
Kaikilla sama tulos että F-35 on paras.
Jopa maat joissa on omaa tuotantoa,- Anonyymi
Iranin ilmatorjunnan tuhoaminen oli hyvä työnäyte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iranin ilmatorjunnan tuhoaminen oli hyvä työnäyte.
F-35:n pilotilla on koko ajan edessään reaaliaikainen tieto taistelutilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F-35:n pilotilla on koko ajan edessään reaaliaikainen tieto taistelutilanteesta.
Asiantuntijat pitävät tätä yhtä tärkeänä kuin stealth-ominaisuutta.
- Anonyymi
Kuten aina - aloittaja huutaa ensin jonkun asian perään, sitten kääntää takkinsa.
Romu on romu vaikka voissa paistas.💩🇺🇸
- Anonyymi
Se oli varmaan Natoon liittyvä diili.
Annetaan vanhat ukrainaan, saadaan ostaa uudet.
Miten tuntuu, et jäätiin häviölle🙈🙉🙊- Anonyymi
F 35 päätettiin hankkia kauan ennen kuin oli mitään Ukrainan sotaa.
- Anonyymi
Vanhenevat käsiin. Edes 30v autot ei enää ole ihan ykköstykkejä saati sotakoneet.
- Anonyymi
Just se. Vanhoja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483