Miten paljon lienee näitä jenkkejä, jotka sotivat aatteen puolesta Venäjän riveissä ?
CIAn johtajiston poika on kuollut Ukrainassa Venäjän puolesta sotiessaan. Kovasti näyttää kommunismi olevan nykyisin jenkkien mieleen.
Jopa vallassa oleva Presidentti tuntee sympatiaa hyökkääjä Venäjää kohtaan ja syyllistää hyökkäyksen kohteeksi joutuneita.
Ja onhan se Jenkkien rikkaimpiin kuuluva Musk perheineen Putinin fani.
Että silleen. Niin ne ajat muuttuvat.
Suomessa kun oikeisto niin kovasti ihailee ja pyrkii jenkkien suosioon. Niin nyt olisi syytä muuttaa suuntaa Venäjä vastaisuudesta Venäjän ja Putin ihailijoiksi. Joten, hopi, hopi, eikun toimiin.
Aatteen puolesta sotivat
Anonyymi-ap
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen oikeisto haluaisi Suomesta USAn osavaltion, mutta Trump tekeekin Suomesta Venäjän osavaltion ja Ahvenanmaasta Venäjän tukikohdan.
Ai että, kyllä naurattaa tämä uusi oikeisto+ neukku - politiikka.
Make Russian great again by USA ! - Anonyymi
Onkohan Suomen kokoomus -persu hallitus ymmärtänyt jotenkin väärin, kun ne luulivat, että Venäjä on vihollinen ja Jenkit ystäviä.
Taitaakin olla toisin päin.Voitko tarkentaa, millä tavalla Venäjä olisi Suomen ystävä? Miten se ystävyys näkyisi, jos Suomi ei kuuluisi NATOon? Taitaa olla ihan toisinpäin tosiaan jutut sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849