Laskelmoitua äänenkäyttöä, lapsellista useimmiten.
Esimerkkinä Vitaepro humpuuki persupillerit.
Miten ääni on passiivihyökkäävä.
Osta, tämä suositus, osta osta.
Pehmeyttä Hitlerin puhetyylissä.
Vihaan melkein kaikkia TV mainoksia
41
202
Vastaukset
- Anonyymi
Mainonnan tekijät pitävät ihmisiä tyhminä ja lapsellisina, sama on myös radiomainoksissa. Kaikki kuluttajat eivät ole samaa massaa, tämä unohtui tekijöiltä. Eivätkä kaikki ole niin tyhmiä, mitä tekijät luulevat ihmisten olevan.
- Anonyymi
Ja kuitenkin mainokset toimivat. Siksi niitä tehdään; ne lisäävät menekkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin mainokset toimivat. Siksi niitä tehdään; ne lisäävät menekkiä.
En itse osta tuotteita tai palveluita mainosten perusteella vaan siksi että haluan tai tarvitsen niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse osta tuotteita tai palveluita mainosten perusteella vaan siksi että haluan tai tarvitsen niitä.
Ei kukaan osta omasta mielestään mainosten perusteella, vaan miettii järjellä. Ja kuitenkin mainokset, tuotepakkaukset, tuotteiden sijoittelu sun muut päämme menoksi mietityt myyntiä lisäävät toimenpiteet toimivat. Ihmisillä on tapana keksiä järkiperusteet päätöksilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin en ole minäkään koskaa ostanut yhtäkään tavaraa mitä,on mainostettu. Sillä ainoastaan ostan sen mitä tarvitsen .
Oma päätösvalta on sentään tärkeä ihmiselle joka ei ole vietävissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan osta omasta mielestään mainosten perusteella, vaan miettii järjellä. Ja kuitenkin mainokset, tuotepakkaukset, tuotteiden sijoittelu sun muut päämme menoksi mietityt myyntiä lisäävät toimenpiteet toimivat. Ihmisillä on tapana keksiä järkiperusteet päätöksilleen.
Ei OSTA VAI
Tynnyrissä olet elänyt.
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin en ole minäkään koskaa ostanut yhtäkään tavaraa mitä,on mainostettu. Sillä ainoastaan ostan sen mitä tarvitsen .
Oma päätösvalta on sentään tärkeä ihmiselle joka ei ole vietävissäNo se on kyllä jo saavutus. Miten olet onnistunut? Miten löydät aina rinnakkaistuotteen, jtoa ei mainosteta, kun ostat esimerkiksi elintarvikkeita tai siivousaineita? Eikö se ole aika työlästäkin tuollainen?
- Anonyymi
Kuinka tv:stä saa pois tanelimäkelät kokonaan lopullisesti
- Anonyymi
Kaikki kommarit pois mainoksista!
- Anonyymi
Mainokset ovat juuri sitä, mitä YLE:n vastustajat haluavat. Aina vain enemmän mainoksia ja aina pidempiä mainoskatkoja.
- Anonyymi
Kaikki mainokset ärsyttäviä
- Anonyymi
T-MAX vanha alfa-uros meiningillä vakuutta persumiehiä ostamaan potenssia heikentyneeseen libidoonsa josta ovat känkkäränkkä tuulella ja syyttävät vihernaisia seksittömyydestään.
- Anonyymi
Sanna Marin on pahin kanto kaskessa.😄
- Anonyymi
Ilman mainoksia ollaan ilman TV ohjelmaa . Joten vihaa ihan vaan rauhassa , itse teen mainoksen ajan ihan jotain muuta koska en kuitenkaan ostele yhtään mitään mainosten vauhdittamana . Niin että jos haluaa niitä ohjelmia katsoa niin on mainokset ne joiden avulla niitä saa katsella
- Anonyymi
YLE ja joku edullinen maksuton viihdekanava pitää löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE ja joku edullinen maksuton viihdekanava pitää löytää.
Maksullinen omaan makuun.
- Anonyymi
Sama täällä. Siksi katsonkin pelkästään YLE:n kanavia.
- Anonyymi
Vitapro huijaus on toiminut monta vuotta.
- Anonyymi
✝️☦️ n. 1500 vuotta
- Anonyymi
Ai se on siis huijaus. Hyvä tietää, jatkuva propaganda on saanut minut jo epäilemään, että voisiko niissä terveysväitteissä olla edes jotain perää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se on siis huijaus. Hyvä tietää, jatkuva propaganda on saanut minut jo epäilemään, että voisiko niissä terveysväitteissä olla edes jotain perää.
Saako taivaspaikan oltuaan henkisolidaarinen seurakunnassaan.
- Anonyymi
Käännä kanavaa,tai tallenna.Siis katso ilman mainoksia.Minä en katso ensimmäistäkään mainosta.
- Anonyymi
Sama täällä. Ihmettelen ihmisiä jotka raivoavat mainoksista. Minä en koskaan katso niitä, sehän on aina oma valinta mitä katsoo.
- Anonyymi
chew good...
onko häppymeäl jos...
ärsytyksen 10:jä - Anonyymi
Radiomainokset pahempia. Hoetaan firman nimeä typerän sävelen tahdissa usean sekunnin ajan. Ja kohta sama hokemamainos tulee uudestaan. Mainoksen suunnitellut joku sadisti.
- Anonyymi
Minä taas vihaan elokuviin ja tv-sarjoihin pesiytynytta marxilaista woketusta ja propagandaa. Kymmeneen vuoteen ei ole tehty katsottavia elokuvia, vaan läpi tihkuva marxilaisuus aiheuttaa oksennusrefleksin. Englannin kuninkaat ja viikingitkin on nyt afrikkalaisia. Viimeisin marxilainen ulostus on Disneyn Lumikki, samoin paskottiin Star Warsit, Indiana Jonesit... jne.
- Anonyymi
Sama toistuu myös mainoksissa. Jos väestöstä 95% on valkoisia, niin valkoista miestä ei mainoksissa näy kuin pilkattavana.
- Anonyymi
Miten niin Star Warssit? Eikös kapinaliike ole aina taistelut pahaa Imperiumia vastaan. Imperiumi edustaa fasismia, siis sitä samaa kuin Trumppikin. Viimeisin villitys Hollywoodissa on se, että Imperiumi yritetään esittää paremmassa valossa jottei Imperiumin puolella olevat MAGA-Trumpistit vain suuttuisi ja siksi Disney menettäisi lipputuloja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama toistuu myös mainoksissa. Jos väestöstä 95% on valkoisia, niin valkoista miestä ei mainoksissa näy kuin pilkattavana.
Se on mainoskohteen aliarvointia, ettei viitsitä tehdä edes oikeaa mainosta ostajakunnalle.
- Anonyymi
No voi pikku natsireppanaa - katsos kun elokuvia ja sarjoja ei tehdä natsirasistin arvojen mukaisiksi, vaan laajojen yleisöjen arvojen mukaisiksi eri maissa näytettäviksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi pikku natsireppanaa - katsos kun elokuvia ja sarjoja ei tehdä natsirasistin arvojen mukaisiksi, vaan laajojen yleisöjen arvojen mukaisiksi eri maissa näytettäviksi.
Mutta kun niillä ei ole katsojia. Disneyn leffatkin tuottaa miljarditappiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja valkoinen nainen ja musta mies. Ei koskaan toisinpäin.
- Anonyymi
Viha pysyy - kohde vaihtuu. Vika on korvien välissä. 🥱
- Anonyymi
Nykyään mainoskatkokset kestävät ihan tolkuttoman pitkään, niihin menee aikaa jopa enemmän kuin itse elokuvaan - aivan älytöntä!
- Anonyymi
Todella ärsyttäviä esim närästyslääke onko sinulta kadonnut jotain juu närästys jäi Apteekkiin ja tasan 100 varmasti ei ottanut sitä lääkettä Apteekissa
- Anonyymi
En koskaan katso telkkarin mainoksia. Sehän on oma valinta mitä katsoo, joten miksi sinä olet valinnut mainokset ja sitten nillität omasta valinnastasi?
- Anonyymi
MAINONTA on kuspiän aivopesua. MIELIKUVIA ennen muuta, tuotteet saattavat olla täyttä humpuukia.
Ei koskaan pidä luottaa porrrvarin mainoksiin.
Se tulee kalliiksi. - Anonyymi
Eipä haittaa yhtään koska en jaksa katsella typeriä kanavia jotka ei muuten pärjää kuin mainoksilla! Niiden ohjelmistotasokin on ihan yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Olin lähes 30 vuotta mainosalalla ja kaiken kokeneena konkarina voin suositella mainonnalle altistumisen vähentämistä, sillä se on myös paitsi henkiselle terveydelle, myös fyysiselle terveydelle hyväksi. Mainostulva on nimittäin niin intensiivistä informaatioähkyttämistä, että se kuormittaa mieltä varsinkin niillä, jotka ovat pitkiä aikoja ruutujen äärellä. Lisäksi se kuormittaa mieltä poliittis-ideologisella vaikuttamisella, jossa sekä piilovaikutuksella että suoralla informaatiolla halutaan muokata ihmisten mielipiteitä, arvoja, näkemyksiä jne. Usein tämä viestintä on sen henkistä, että jopa suoraan annetaan ymmärtää, että "ajattelet väärin, olet huono ihminen" ja tämä aiheuttaa mm. kuormittavaa ristiriitaisuutta, jopa rajumpaakin ärtymystä.
Olen vuosia opiskellut markkinoinnin psykologiaa ja tunnen kuin omat taskuni sen, miten meitä manipuloidaan sekä kaupallisesti, että poliittis-ideologisesti, että sukupuolisesti, että seksuaalisesti, että sosiaalisesti. Olenhan itsekin ollut tällaista suunnittelemassa ja toteuttamassa. Mun omatuntoni ei sallinut enää jatkaa sitä kusettamista. Mainoskäytännöt, markkinointistrategiat, ohjelmistojen laadut yms. sekä poliittis-ideologinen vaikuttaminen on vaikuttanut myös siihen, etten ole n. 13 vuoteen seurannut mitään Ylen tuotantoa. Myös HS on jäänyt vähemmälle. Lopetin Hesarin tilauksen 2019.
Olen ollut pitkään pelkästään internetin varassa, eli välttänyt altistamassa itseäni tv-kanavien tuotannolle, sekä blokkaamalla n. "99%" mainoksista. Katson sitä mitä haluan, milloin haluan. Tämä keventää todella paljon ruudun kautta tulevaa kuormaa ja sen todella huomaa yleisessä voinnissa. Erityisesti tämä vaikuttaa siihen, että oma aivot ja harkintakyky pysyy ehjänä. Näin tiedät pysyä järkiperäisessä asemassa päivänpolttavissa aiheissa, kuten nato, venäjä, politiikka, sukupuoli, seksuaalisuus jne. aiheissa.
Se on oikeasti uskottava, että manipulointi on jokapäiväistä ja voimakasta toimintaa, johon panostetaan isoilla rahoilla ja suunnitelmallisuudella. Ohjelmat, mainokset, uutiset, dokumentit, jopa elokuvat ja tv-sarjat on pullollaan piilovaikuttamista. Valtaosa manipuloinnille altistuneista ei edes huomaa kuinka heidän mielipiteensä ja käytäntönsä muuttuu palvelemaan tiettyjä tahoja. Edelleen toistan, että tämän olevan todellista, koska olen itse ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa sitä. - Anonyymi
Miten saa tanelimäkelät pois televisiosta kokonaan
- Anonyymi
Lopeta TV:n katselu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809