CIA:n apulaisjohtajan poika kuoli Venäjän riveissä Ukrainassa.
Hautaustoimiston julkaisema muistokirjoitus tyytyi mainitsemaan, että ”hänet tapettiin traagisesti Itä-Euroopassa”.
Michael Alexander Gloss oli kuollessaan 21-vuotias. Hänen äitinsä on pitkän tiedustelu-uran tehnyt Julianne Gallina, joka nimitettiin digitaalisesta innovaatiosta vastaavaksi CIA:n apulaisjohtajaksi helmikuussa 2024. Isä Larry Gloss on Persianlahden sodan veteraani ja johtaa turvallisuusalan ohjelmistoyritystä.
Michael Alexander Gloss solmi palvelussopimuksen Moskovassa 5. syyskuuta 2023.
Sosiaalisessa mediassa julkaistujen päivitysten perusteella hän osallistui Venäjän asevoimien sotilaskoulutukseen nepalilaisten palkkasoturien rinnalla.
Gloss oli aiemmin ympäristöaktivisti, joka jätti koulun kesken nähdäkseen maailmaa, osallistui Rainbow Family -vastakulttuuriliikkeen toimintaan Italiassa ja Turkissa ja tuki Palestiinaa. Viisumin Venäjälle hän hankki Turkista.
USA vihreä kuoli Venäjän riveissä Ukrainassa
Anonyymi-ap
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta persutrolli, ympäristötuhoa kannattava, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Ei ollut persu, oli vihreä Putinin riveissä. Vasemmistoliitto EU:ssa ryhmässä jossa äänestävät Putinin puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut persu, oli vihreä Putinin riveissä. Vasemmistoliitto EU:ssa ryhmässä jossa äänestävät Putinin puolesta.
Minä olen kokkari mut arvostan vihreitä toimia . Apartheidnatsi Musk uskoo ilmastonmuutoksen olevan tosiasia . Nyt Musk on voinut kääntää kelkkansa kun Trumpin paidas on kiinni .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849