Joka lähettää hmmm...erikoisia kuvia vaikkei tunne. Ikä alkaa sullakin painamaan ja kun ei sulla ole oikein luonnetta eikä ulkonäköäkään ja olet lisäksi supermustis. On sanonta, että helpompi on vahtia sata kirppua kuin pettämiseen taipuvaa...
Luuletko nainen että kauan pystyt pitämään vilkkusilmämiehesi?
11
288
Vastaukset
- Anonyymi
😁😁😁🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳🪳
- Anonyymi
Oon homokirppu sun turkis🪳🏳️🌈🚩
- Anonyymi
Minulle tämä ei voi olla. Kenelle lieneekään?
- Anonyymi
Hyhyh menisit pesulle. Katkeruutes löyhkää pitkän matkan päähän.
- Anonyymi
Se vaalea mies on sellanen…en mä hänestä oo kiinnostunut.
- Anonyymi
Kenestäs mulk kusta nyt jauhat skeidaa mustiksena?
- Anonyymi
Melko sairasta tekstiä, kertoo aloittajasta paljon.
- Anonyymi
Ja sinä nutturapää lähetät takaisin alaston kuvias, monen lapsen äiti täällä hilluu ja yrittää iskee kaikki miehet. Ootteko todella sisaruksia tai siis ootte varmaan! Vaikutat heikkohermoiselta. Ei mulla oo suhdetta sen miehen kans, ikinä ollut, sun "siskolla" on suhde siihen valheen ja viettelyksen kautta, esittänyt mua että on saanut sen. Huvittavia tötteröpäitä ämmiä ootte. Ainii tää ei näy kaikille....
- Anonyymi
Jatkan, joko kumivenemies jäi, tai se nuori J....
- Anonyymi
Ja toi asia on tiedossa ja menee tutkintaan, toi kuvahomma...
- Anonyymi
Kyllähän se perkeleen heinäsirkka sinne tänne aina
Loikkii pökkiin sitä sun tätä mut palaa mun luo 🤪😂
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865