Haluan kuolla

Anonyymi-ap

Tämä elämä on jo näyttänyt puolensa ja puolensa. Olen koko suvun musta lammas enkä muuksi muutu. En kestä enää elämää. Milloin lähden?

19

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta!

• Anonyymi

Se on totuus. Aina teen väärin tai jätän tekemättä oikein. Itseinho on valtava ;(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totuus. Aina teen väärin tai jätän tekemättä oikein. Itseinho on valtava ;(

Ihan turhaa. Loppujen lopuksi olemme ja elämme itsellemme, emme muille. Jos löydät elämästäsi asioita tai tavoittelet asioita, joihin olet itse tyytyväinen, niin se riittää. Ei kenenkään tarvitse olla samaa mieltä valinnoistasi tai elämästäsi.
        Mitä itse olet mieltä, jos muiden mielipiteet jätetään ulkopuolelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaa. Loppujen lopuksi olemme ja elämme itsellemme, emme muille. Jos löydät elämästäsi asioita tai tavoittelet asioita, joihin olet itse tyytyväinen, niin se riittää. Ei kenenkään tarvitse olla samaa mieltä valinnoistasi tai elämästäsi.
        Mitä itse olet mieltä, jos muiden mielipiteet jätetään ulkopuolelle?

Mutta kun ne valinnat liittyvät muihinkin. Hävettää ihan hirveästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni on tehnyt outoja ja kummallisia juttuja, minäkin erityispiirteinen kun olen, sekin on vain elämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten niille asioille pitää alkaa tehdä jotain vaikka milli tai sentti, sekunti tsi päivä tai euro tms. Mistä sulla kyse tai asia kerraallaan. Ei pidä odottaa liikoja kerralla itseltä. Uskoa pitää olla, selkeä näkemys mihin pyrkii ja miten siihen pääsee, sekä sinnikkyyttä. Apua tsi tukea, jos sitä on tarjolla.

• Anonyymi

Mulla samat fiilikset. Kannattaa kääntää se ajatusmalli siten että jos tänne jääkin niin jotkut eivät saa iloa poismenostasi. Kai meillä kaikilla vihamiehiä kumminkin on? Kaverien kaverit on oikeastaan se ilmeisin piiri missä niitä riittää. Onneksi minulla ei ole juuri kavereita.

Niin, ja oma sukuni on aivan täynnä narreja. On siellä pienenpieni 🤏 osa ihan normaalejakin. Täytyy miettiä mitä elämän jälkeen tapahtuu. Mitä jos käykin niin että elämä täytyisi elää yhä uudestaan ja uudestaan, kärsien, kunnes lopulta pelaisi korttinsa loppuun asti?

• Anonyymi

Tuo aloituskappale on hyvää asiaa, noin juuri kannattaa ajatella.

• Anonyymi

Et ole ainut olisi kyllä erittäin houkuttelevaa järjestää itsensä hengiltä kun ei ole mitään että siinä mielessä ei menetä mitää ja tulevaisuudessa ei voi olla enään samassa tasossa, sillä sen näkee kun ottaa riskin itse ainakin tulen ottamaan ihan kiusallanikin

Terveisin 50 vuotias

• Anonyymi

Minä voin oikein hyvin, kun ei ole sukulaisista vaivaa. Riittää että on lapsiin välit kunnossa. Kaikki teennäiset 'muka' kaverit on jäänyt myös pois, kun laitoin rajat.

• Anonyymi

Viivy vielä hetki. Laulusi ei ole laulettu loppuun. Ei anneta periksi. 🤝

• Anonyymi

Voit olla erimaasta ns mutta ei se tee susta hullua. Ne ihan tavalliset ihmiset voi olla piilossa vtusti kierompia, Elämäkin voi olla hyvin kuluttavaa. Ei siinä auta rukoilut. Ja Ja muiden ongelmista, käytöksestä en enää mainettani halua tuhria ja paskoja niskoilleni ottaa… tai litistyn. Siksi työnsin useat pois. Toivon heille hyvää vaikka en välitä sillälailla enää. Siten jatkan taas kevyemmillä kengillä omassa perhe elämässäni. Eli itte en koe olevani musta lammas ns.

• Anonyymi

Minulla on ollut näitä ajatuksia kuolemasta mielessäni jo vuosia, joten et ole ainoa.
      Ei ole mitään mikä hoitaisi minut tässä elämässä ja olen nähnyt paljon, kaikki se on aina ollut masentavaa katsottavaa.

Terv. 51 vee nainen jostain Etelä-Savosta hevon kuusesta

• Anonyymi

Kyllähän täältä jo joutaisi kuolla pois yhtä helvettiä elämä ja ihmiset täysiä kuspäitä t. 35 v mies

• Anonyymi

Sanoisin näin aloittajasetä ja surkunarkkarit (tietäjät tietää), että elämä on kuin ”kylpä”, ei se voi olla kovaa koki aika

• Anonyymi

Ja ymmärrän ihmisten paineet hartian leveyden suhteen, jaksui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ymmärrän ihmisten paineet hartian leveyden suhteen, jaksui

Ookkona oulusta

• Yeah .. Kuolema on ystäväni ..

• Hei kaikki,

Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko ma ja ti klo 15-21 sekä ti ja ke klo 15-19 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2535
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      188
      2222
    3. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2152
    4. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      48
      2127
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1875
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      194
      1597
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      221
      1536
    8. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1451
    9. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1285
    10. Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva
      Lieksa
      207
      1100
    Aihe