Haluan kuolla

Anonyymi-ap

Tämä elämä on jo näyttänyt puolensa ja puolensa. Olen koko suvun musta lammas enkä muuksi muutu. En kestä enää elämää. Milloin lähden?

18

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta!

• Anonyymi

Se on totuus. Aina teen väärin tai jätän tekemättä oikein. Itseinho on valtava ;(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totuus. Aina teen väärin tai jätän tekemättä oikein. Itseinho on valtava ;(

Ihan turhaa. Loppujen lopuksi olemme ja elämme itsellemme, emme muille. Jos löydät elämästäsi asioita tai tavoittelet asioita, joihin olet itse tyytyväinen, niin se riittää. Ei kenenkään tarvitse olla samaa mieltä valinnoistasi tai elämästäsi.
        Mitä itse olet mieltä, jos muiden mielipiteet jätetään ulkopuolelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaa. Loppujen lopuksi olemme ja elämme itsellemme, emme muille. Jos löydät elämästäsi asioita tai tavoittelet asioita, joihin olet itse tyytyväinen, niin se riittää. Ei kenenkään tarvitse olla samaa mieltä valinnoistasi tai elämästäsi.
        Mitä itse olet mieltä, jos muiden mielipiteet jätetään ulkopuolelle?

Mutta kun ne valinnat liittyvät muihinkin. Hävettää ihan hirveästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni on tehnyt outoja ja kummallisia juttuja, minäkin erityispiirteinen kun olen, sekin on vain elämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten niille asioille pitää alkaa tehdä jotain vaikka milli tai sentti, sekunti tsi päivä tai euro tms. Mistä sulla kyse tai asia kerraallaan. Ei pidä odottaa liikoja kerralla itseltä. Uskoa pitää olla, selkeä näkemys mihin pyrkii ja miten siihen pääsee, sekä sinnikkyyttä. Apua tsi tukea, jos sitä on tarjolla.

• Anonyymi

Mulla samat fiilikset. Kannattaa kääntää se ajatusmalli siten että jos tänne jääkin niin jotkut eivät saa iloa poismenostasi. Kai meillä kaikilla vihamiehiä kumminkin on? Kaverien kaverit on oikeastaan se ilmeisin piiri missä niitä riittää. Onneksi minulla ei ole juuri kavereita.

Niin, ja oma sukuni on aivan täynnä narreja. On siellä pienenpieni 🤏 osa ihan normaalejakin. Täytyy miettiä mitä elämän jälkeen tapahtuu. Mitä jos käykin niin että elämä täytyisi elää yhä uudestaan ja uudestaan, kärsien, kunnes lopulta pelaisi korttinsa loppuun asti?

• Anonyymi

Tuo aloituskappale on hyvää asiaa, noin juuri kannattaa ajatella.

• Anonyymi

Et ole ainut olisi kyllä erittäin houkuttelevaa järjestää itsensä hengiltä kun ei ole mitään että siinä mielessä ei menetä mitää ja tulevaisuudessa ei voi olla enään samassa tasossa, sillä sen näkee kun ottaa riskin itse ainakin tulen ottamaan ihan kiusallanikin

Terveisin 50 vuotias

• Anonyymi

Minä voin oikein hyvin, kun ei ole sukulaisista vaivaa. Riittää että on lapsiin välit kunnossa. Kaikki teennäiset 'muka' kaverit on jäänyt myös pois, kun laitoin rajat.

• Anonyymi

Viivy vielä hetki. Laulusi ei ole laulettu loppuun. Ei anneta periksi. 🤝

• Anonyymi

Voit olla erimaasta ns mutta ei se tee susta hullua. Ne ihan tavalliset ihmiset voi olla piilossa vtusti kierompia, Elämäkin voi olla hyvin kuluttavaa. Ei siinä auta rukoilut. Ja Ja muiden ongelmista, käytöksestä en enää mainettani halua tuhria ja paskoja niskoilleni ottaa… tai litistyn. Siksi työnsin useat pois. Toivon heille hyvää vaikka en välitä sillälailla enää. Siten jatkan taas kevyemmillä kengillä omassa perhe elämässäni. Eli itte en koe olevani musta lammas ns.

• Anonyymi

Minulla on ollut näitä ajatuksia kuolemasta mielessäni jo vuosia, joten et ole ainoa.
      Ei ole mitään mikä hoitaisi minut tässä elämässä ja olen nähnyt paljon, kaikki se on aina ollut masentavaa katsottavaa.

Terv. 51 vee nainen jostain Etelä-Savosta hevon kuusesta

• Anonyymi

Kyllähän täältä jo joutaisi kuolla pois yhtä helvettiä elämä ja ihmiset täysiä kuspäitä t. 35 v mies

• Anonyymi

Sanoisin näin aloittajasetä ja surkunarkkarit (tietäjät tietää), että elämä on kuin ”kylpä”, ei se voi olla kovaa koki aika

• Anonyymi

Ja ymmärrän ihmisten paineet hartian leveyden suhteen, jaksui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ymmärrän ihmisten paineet hartian leveyden suhteen, jaksui

Ookkona oulusta

• Yeah .. Kuolema on ystäväni ..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe