Jumala tuli yksinäiseksi. Pitäs luoda kuvani sanoi Jumala yhdelle kolmesta persoonastaan.
Kas maan tomusta rakentakaamme ja niin Jumala loi ihmisen. Kävikin niin, että ihminen oli tottelematon, halusi tietää hyvän ja pahan ja tulla näin Jumalan kaltaiseksi. Niinpä ihminen ajettiin eukkoineen kärsimään pois paradisosta. Kävi minenlaista. Esimerkiksi tottelemattomat enkelijoukot synnyttivät ihmisakkojen kanssa jättiläläsiä, on siinä paikat revenneet. Punainen meri halkaistiin ja laki saneltiin kivilohkareisiin.
Mahdoton on pelimeininki. Piti itsensä alentaa ihmisnaisen kohtuun ja naulata ristille. Ja mitä vielä, peli ei siihen päättynytkään, se yhä jatkuu ja finalcombact odottaa tuloaan...odottaa, odottaa...ja odottaa ja uskovat kuolevat ja jonain päivänä ihminenkin sanoo, saa riittää. Se oli vain oieninosa siitä mitä Jumala teki puuhamaansa kanssa...
Lightning
Puuhamaassa vietät vaikka...
5
139
Vastaukset
Miksi pilkkaat?
- Anonyymi
Koetko pilkan olevan itseäsi kohtaan?
Jonain päivänä, toivottavasti, ihminen ei enää tarvitse satuja, joilla hoivaisi itseään.luomiskertomus, on cain ihmisen tekemä kertomus. Jos ihminen uskoi johonkin sellaiseen tuhansia vuosia sitten, se on ymmärrettävää, ihmisellä oli vähemmän tietoa, mihin rakentaa maailmankuvaansa. Tämän ajan ihmisen voisi ajatella olevan sen verran tiedon ympäröimä, ettei tarvitsisi satuja.
Vaikka vähän kieli poskessa kirjoittelin, niin ei siinä ole mitään pilkan aihetta, säälihän se on, jos ei voi katsoa totuutta kohti ja todellisuudesta elää.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Koetko pilkan olevan itseäsi kohtaan?
Jonain päivänä, toivottavasti, ihminen ei enää tarvitse satuja, joilla hoivaisi itseään.luomiskertomus, on cain ihmisen tekemä kertomus. Jos ihminen uskoi johonkin sellaiseen tuhansia vuosia sitten, se on ymmärrettävää, ihmisellä oli vähemmän tietoa, mihin rakentaa maailmankuvaansa. Tämän ajan ihmisen voisi ajatella olevan sen verran tiedon ympäröimä, ettei tarvitsisi satuja.
Vaikka vähän kieli poskessa kirjoittelin, niin ei siinä ole mitään pilkan aihetta, säälihän se on, jos ei voi katsoa totuutta kohti ja todellisuudesta elää.
LightningEt taida tietää mikä on kun puhutaan olkinukeista.googlaa.
- Anonyymi
Olkinukkeja ovat amerikkalaiset kuolleet homot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381