Tätä ei Rumppi ole kyllä itse tajunnut, jonkun täytynyt antaa vinkki
Trump avautui Putinista: hän vain leikkii kanssani.
Ehkä hän ei halua lopettaa sotaa, hän vain leikkii kanssani, Trump kirjoittaa Putinista.
Kuka uskalsi paljastaa Rumpille?
Anonyymi-ap
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan "terävä havainto" Trumpilta. Asia minkä muut ovat tienneet jo pitkän aikaa.
- Anonyymi
Donald Duck heitti kruunaa ja klaavaa
- Anonyymi
Venäjällä on oma versio elokuvasta syvä joki. Trumpilla on osa. Siinä trumppi on kontillaan putiinin jaloissa ja sen käsketään vinkumaan kuin sika.
Trumppi on vinkunut kuin sika jokainen kerta, kun kalsarimyrkyttäjä on käskenyt. Jos ei vingu, niin silloin venäläisissä teattereissa esitetään venäläinen versio elokuvasta syvä joki.
- Anonyymi
Varsinainen kissa ja hiiri leikki.
Tässä hiiri pesee kissakarvisen mennen tullen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791