Ihme juttu tämä, että näin meni voitto, mietityttää todella paljon, koska muut finalistit olivat paljon parempia, onko tuotanto yhtiöllä sormet tässä pelissä ?
Voicen voittaja
17
296
Vastaukset
- Anonyymi
No senhän tietää etukäteen, että heppeleille järjestetään voitto äänestyksissä mistä ei jää mitään todisteita.
- Anonyymi
Ja taasko sinä, heppeli olet täällä kitisemässä, kun huippulaulaja voitti.
- Anonyymi
Kansa on puhunut ja pulinat pois. Teinit ahkerina puhelimien näprääjinä takasivat voiton.
- Anonyymi
Heppeliys on teinipiireissä muotia, mutta ei sekään todista sitä että äänestystuloksia mistä ei jää mitään todisteita muokataan.
Poliisitutkinta pitäisi asiasta järjestää, koska Janina oli selkeä yleisön suosikki. - Anonyymi
Minä olen reippaasti yli seitsemänkymppinen ja äänestin Oliveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen reippaasti yli seitsemänkymppinen ja äänestin Oliveria.
Ei tyhmyys ja lahjattomuus kuulla musiikkia ikää katso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tyhmyys ja lahjattomuus kuulla musiikkia ikää katso.
Vastasin vain siihen, kun joku sanoi, että teinit ahkerina puhelimien näprääjinä takasivat Oliverin voiton.
Teinit eivät olleet olemassakaan, kun esim. Piaffia aikoinaan innolla kuunneltiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin vain siihen, kun joku sanoi, että teinit ahkerina puhelimien näprääjinä takasivat Oliverin voiton.
Teinit eivät olleet olemassakaan, kun esim. Piaffia aikoinaan innolla kuunneltiin.Piahvin aikaan ei oltu heppeleitäkään edes keksitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heppeliys on teinipiireissä muotia, mutta ei sekään todista sitä että äänestystuloksia mistä ei jää mitään todisteita muokataan.
Poliisitutkinta pitäisi asiasta järjestää, koska Janina oli selkeä yleisön suosikki.Menepä tekemään rikosilmoitus niin saamme seurata sinun paljastusta! 😄
- Anonyymi
Haitarin soittaja se vasta huono oli, onnex ei voittanut.
- Anonyymi
Sinä olisit varmasti voittanut jos olisit hakenut mukaan ohjelmaan?
- Anonyymi
Haitarinsoittaja nainen oli kyllä koko porukan parhain. Hänestä kuullaan vielä.
- Anonyymi
No hän on keikkaillut kyllä koko ajan tähänkin saakka muusikkona. Järkyttävän hyvä harmonikan soittaja. Ihan mestari.
Mutta loistava laulajakin vielä. Minusta toinen kierros Voicessa oli parempi. Ehkä Janina ei äänestetty sen takia kun viime vuonna oli saman tyyppinen voittaja.
- Anonyymi
Tämä sama aloittaja aloittaa täällä näitä trolleja ja kun saa ihmiset vastaamaan provoihin, ilmoittaa että "hehheh menitte taas lankaan".
- Anonyymi
Oliver voitti ihan ansaitusti.
Oliver = luontainen esiintymistaito, karisma, lauluääni, rohkeus, dramaattisuus, musikaalisuus, positiivisuus, aitous, avoimmuus ja nuoruus. Siinä kaikki syyt miksi tykätään. Kuten Arttu sanoi, niin levy-yhtiöt tulee tappelemaan Oliverista. Nuori Lupaus ja tuleva musikaaliartisti.
Janina = Musikaalisin, olis ilman Oliveria voittanut, mutta kun viime vuonna oli Laura joka voitti samoilla eväillä niin ehkä Oliver oli tuoreempi ja uudempi ilmiö. Janina on älyttömän herttainen ja lämmin ihminen ja valo ihan säteilee hänestä. Sitä ei voi teeskennellä. Käsittämätön mestarihanuristi. Katsoin hänen kultainen harmonikka -esitystä eikä sormia edes erota kun on niin nopea.
Mohammad = Osaa laulaa yhtä genreä, sitä tosi hyvin, italialaisia balladeja ja voimabiisejä. Upea ääni. Mutta liikaa kuluneita ja kliseisiä kilpailu-tenoribiisejä, ei tätä päivää. Ei yhteyttä yleisöön ehkä kielimuurin ja kulttuurieron vuoksi. Suomalaiset ei ota omakseen ihmistä joka ei osaa tippaakaan kieltä eikä edes halua opiskella. Pysyy ikuisesti ulkopuolisena. Ehkä vaikuttaa sekin että ihmiset ajattelee että feikkaa miellyttävää mutta naamion takana onkin joku ääriaineksen edustaja. Iran kotimaana ei herätä mitään positiivia viboja?
Julia = Ääni on kaunis. Mutta ei esiintymiskokemusta ja liian sisäänpäin kääntynyt ja arka. Tuntui että ei ole luontevassa paikassa ison yleisön edessä. Toki on nuori niin rohkeuden kasvaessa uskaltaa enemmän. Suloinen ja herttainen tyyppi, näkee että on saanut paljon rakkautta. - Anonyymi
Hanuri mimmi oli kyllä järkyttävän huono ja sen olisi pitänyt pudota jo heti alkuunsa. Tämä kausi oli muutenkin ehkä huonoin ikinä ja koko formaatin voisi jo lopettaa.
- Anonyymi
Niinpä niin. Joka vuosi nämä sama provo. Pistä telkkari kiinni, kuuluu minun jokavuotinen ohje sinulle. Et ole sitä ymmärtänyt vieläkään vaan olet sitten taas tapittanut voicea vaikka sulta menee hermo ja mielenterveys ja elämä sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717477Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435291HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032886- 1662307
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362285- 241834
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51627