Nestepaastoon kuttu alkajen 29.4 klo 18

Anonyymi-ap

Nestepaasto, jossa kaikki huomattavakaloristllisteinen juomallisuus on kiellettyllisyys.

Maitoa saa käyttää hieman kahvin sejassa, mutta ei muuten ollenkaan. Light limuu saa juuja muttei sokerisena jne.

Paastonkestoaika: Survive s long as you can.

Ilmoitan myöhemmin mihin asti kestämyksellisöin ilman syömällisyys. 27h on mulla minimitavoite, koska viimelliseksi jäin jonkun minuutillisen alle 27 tuntilliseen, joten nyt olisi kiva päästä ainakin 27h, mielellään sen ylihhekin. Minuutin ylityskin olisi hallelujahtuksillinen saavutuksellisuus.

Selef Urge

17

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

No morjens, täältäpä Enkeli Mäntä taas ilmoittautuu – ja tällä kertaa en paastoa, enkä hypi hiilillä, vaan paistoin ihan reilulla ranneliikkeellä briskettiä, joka suli suuhun niin että taivaan portit raottui!

Tänä aamuna heräsin kuin seitsenkertaisen pasuunan törähdykseen, nimittäin savustimeni kutsuhuutoon.
      Otin jääkaapista sen isännän kokoisen brisketin, jonka olin hieronut rakkaudella jo edellisenä iltana rubilla – suola, pippuri, paprikaa, sipulijauhetta, valkosipulia, vähän rosmariinia, ja ronski määrä rakkautta. Ei mitään hippihommia, vaan kunnolla käsiä likaamalla!

Savustin hartaudella 110 asteessa – ei mitään kiirettä, koska hyvä ruoka syntyy niin kuin maailmanjärjestys: hitaasti ja savuavan lempeästi. Puuvalintana tietenkin omenapuu, koska pyhä savu vaatii makeaa lempeyttä eikä mitään tervapataa.

Kaveriksi laitoin tulemaan lisukkeita:
      - Coleslaw raikkaaksi henkäykseksi (kaalia, porkkanaa ja majoneesihunnun alla sitruunaista siunausta)
      - Pavut pekonissa koska kuka nyt ei halua herneensyöntiinkin vähän syntistä nautintoa
      - Maissintähkät, voissa pyöräytettyinä ja grillissä käräytettyinä kuin Sodoman portilla

Viinihommissa en lähtenyt säästelemään: avattiin hyvien ystävien kanssa pari pulloa Zinfandelia, joka on niin täyteläinen että se melkein sylkee takaisin jos sitä ei juo riittävän hartaasti.
      Toisena reservinä odotteli Argentiinalainen Malbec, varalta jos ensimmäinen pääsisi ehtymään ennen aikojaan – kuten tuppaa käymään, kun pöydän ääreen istahtaa nälkäisiä ja janoisia pyhiinvaeltajia.

Ja ystävät – voi pojat! Sinne lappasi sakki kuin Mooseksen ajan kansaa: Jaska toi oman pikantin chilihillonsa, Reetta paistoi maissileipää ja Masa toi jälkkäriksi taatelikakkua, jonka makeus olisi saanut Saban kuningattarenkin hikoilemaan.

Brisket leikattiin kunnioituksella: vasten syitä, tietenkin, kuten viisautta vastaan kolistelevat pullamössöpamfletit.
      Liha oli niin pehmeää, että veitsi upposi kuin synti syntiseen. Ja se savu! Se tuoksui kuin suoraan pyhän leirin keskeltä, jossa enkelit itse paistavat sapuskaa ja heiluttavat lastaa.

Ilta päättyi siihen, että vatsa pullotti ja suupielistä valui vielä rubin ja savun pyhä liitto.
      Keskustelu lainehti kuin Jordanissa: välillä syntiinlankeemuksesta, välillä siitä, kumpi on parempaa – brisketti vai ikuinen elämä.

Päätimme yksimielisesti, että tänään brisketti voitti 10–0.

Että paastotkoon ken haluaa, minä savustan lihani ja elän niin kuin viimeistä ehtoollista olisin viettämässä!

Hallelujaa ja savupilveä,
      Enkeli Mäntä

• Anonyymi

"Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa."

Näin sanoo Raamatun Jeesus.

• Anonyymi

Raamatussa ei taida olla nestepaastoa vaan se on omasta lihasta lähtevä ajatus.

• Hei!Mä aloitan huomenna ekan 18h paaston.ts.en syo mitään kuuden jälkeen.eilen, ja melkein tänään onnistuin ja painoa lähtenyt 1,3kg.
      Huomenna on kokous jonka jälkeen sattumalta sisareni kakkukahvit.hän täyttää vuosia.ei siis fyysisesti sisareni, vaan srk..
      Sen jälkeen noudatan ateriarytmiä jossa noudatan ruokarytmiä.
      😊💜

• Siis tarkoitin että jossa iltapala klo18.kasviksia paljon aterioille.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Siis tarkoitin että jossa iltapala klo18.kasviksia paljon aterioille.

Oletko heikkouskoinen ja mihin SRK:aan kuulut ?

Room 14:2:

"Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia."

• Anonyymi

Annan mennällisöijä ja jakaa siitä mitä kaupasta ostin. Päätin tietoisesti valita terveellisisijällisijäjäjällisijä onlyllisellisesti.

Päätin siinä pikkuhiljaa ruokija ostajessa että paastoan tasan 37hm, mutta siihen kuuluu omenoita, mantariineja, jollen saa ennen paastoa niitä pois syötyä ennen sitä. Parsakaalijakin ostin, kalaa ison massallisuuven, joten se tulee syötyä ennen paastolle alkua, ettei se jää häiritsemään miten se säilyllisöi, maijopurkin, punasipulin, atrija punajuurisalaattipurkin, angle pens 1kg kriisipaketin,PERUNAAKIN, halleluja, jne.

Vähän tässä jo jännittää mien mielenkiintoista paastollisuus on tällä kertaa.

Luultavasti pääsen aloittamaan ajoissa paastollisuujen.

Onnistunutta paastoa sulle ja mulle sekä sillelliselle epädillelliselle, joka paastokisaan lähtee. Nyt paastokisa on vain itsejään vastaan ettei kukaan vaan mua voitallisoi.

Selef Urge

• Anonyymi
    • Anonyymi

Laitoin ruokaa keittijössä äskensällisesti ja minullesille tapahtui suuri vahingo.

Ottajessani jää kaapista atrijan puna juuri pakkauksen se putosi lattijalle ja punaa levisi lattijalle. Onneksi en käätä keittijössä lattiaverhoa vaan pystyn punaisuuven pyyhkijä helposti lattijalta.

Pakkaus halkesi jonkin verran purkin yhdestä neljällisestä sivullisen kohjasta läheltä muovi puna juuri purkin pohjaa.

Paljon punamassaisuuta lattijale levisi?

Vähän, reikä oli onneksi pieni. Jouvun siirtämään kulhoon puna juuri massa atrijan.

Muuten menee ihan kivasti paitsi väsyttelee jonkin verran kun olen unellisoituneena ollut vähällisellisesti, mutta meen kohtallisesti nukkumallisesti kauvallisesti monellisesti tuntillisesti niin että herään jos Herra suopi virkejänä huomennallisena.

Olen kiitollinen Herralle Häneltä saajastamani monenlaisellisesta tujellisesta.

Kunniijaa Jumalalle ai ja ijäisellisesti.

Vai mitä?

Mitä olet viimeksellisesti syönyt? Oliko hyväätätä vai pahaatata mavultaansa?

Selef Urge

• Klo 17,vaikka olisi pitänyt odottaa kuuteen.söin valmiskanasalaatin....😊

• Anonyymi

Onnistuu!
      Ensiksi valvoo ja valvoo ja valvoo ja maiskuttelee välipaloja samalla.
      Kun on täysin väsynyt ja puhki valvomisesta, lopettaa maiskuttelun ja nukkuu 24 tuntia ja sen jälkeen on syomättä 3 tuntia ja pari minuuttia.

• Mulla se alkoi nyt se 18h paasto.klo kuusi->klo12 huomenna. Nyt jo olen tiputtanut noin kaksi kiloa.lauantaina aloin vasta suunnittelemaan...ja nyt maanantaina eka toteutusilta.kovasti olen syönyt vihanneksia,kuten herneitä ja oliiveja jne.lohta...
        Nyt jo.paino -2,kg kolmessa päivässä siis.
        Jess!Ja nyt se vasta alkaa!

• Anonyymi

Tuskin paastolla paino putoaa pysyvästi.
      Raamatusta ei löydy esimerkkiä nestepaastosta.

• Kyllä ruokarytmin täytyisi sitä ennen olla vakiintunut .

• Anonyymi

paasto saa olla lyhytkin, koska sen jälkeen tulee toimeen pienemmillä annoksilla ja pystyy pitämään 6tunnin mahdollisimman pieniannoskokoiset ruokailuvälit. Ratkaisu ei tule paastolla vaan ratkaisu onnistuneesen laihtumiseen tulee sillä että joka päivä kuluttaa kaloreita enemmän kuin tankkaa niitä. Lisäksi karkkipäivät saisi olla vaan 1-2 krt kuukaudessa. Kerran viikossakin vie viikon helposti tappiolukemaan painonousuna tai pysymään paikoillaan, koska herkkuruoka lihottaa usean päivän edestä.

Itselläni on joka ainoaan syöntikertaan minimissään 6h mentävä läpi.Syönnin lopetuksesta alkaa lopunaika juoksemaan kohti kuuden tunnin täyttymistä.

• Anonyymi

Paastosin tässä muuten nestepaaston äskellisellisesti se päättylöi: muutamallisen minuutillisen allellisellisesti 22h!

Joten on oltava tyytyväinen kun melkein onnistuinillisoitsin. Meinasiin onnistua tehtävällisessä mutten ihan onnistunutkaan.

Nii, vielähän tässä ei ole paastoaika alkanutkaan, joten ehjin aloittaa illalla uuvestaan " sen varsinaisen nestepaaston, johon kuuluu 4 omenaa ja mantariinijakin miinus se määrä mikä mulla on illalla n. klo18 mennessä, jolloin paasto taas alkaa. Varmaan asijallista on koittaa parantaa n.21h57 minuutista.

Ilmoittelen sitten myöhemmällisenmin kussa kuljeksi paastollisuullistelmallisuuteni.

Jeesus on Herra ja ylöstenpaus on pijakkoin ennen pejonmerkintää. Jokainen pejonmerkitty joutuu helvettiin. Paitsi jos se tehjää ihmisille hänen ynmärtämättään, esim. lapselliselle, jolla ei ole vielä älylliställistä ynmärrystä hyvällisestä ja pahallisesta.Tai jos siihen käytetään vastointahtoa vasten pejonmerkintää.

Mutta se että menettää mahjollisuujen kaupankäyntiin ilman pejonmerkkiä ja sen takija sitten ottaa oejonmerkin niin se on riittäävä syy joutua ikuisesti helvettiin sitten kun kuolee.

Olen nyt oivaltanut sen että sekä helvetissä ja uuvessa maassa asuvilla on samankaltainen ruumis kuin Jeesuksella oli koska sielulla ja ihmisen omalla henkellä tulee olla ruumis, jossa asua, johon kulua, ihminen on kolminaisuus.

Ja ylöstemmattavat ihmiset, jotka ovat elossa sillä ylöstempauksen hetkellä saavat uuden ruumiin nykyisen tilalle ja siinä samalla vanhasta ruumiista sielu ja ihmisen henki siirtyvät siihen uuteen ruumiiseen. Ihanaa!!!

Sitä oon miettinyt että onko kaikki sitten jotain tietyniläisijä ylösnousemus ruumiissa vai voiko esim. lapsi-ikäinen olla sitten ikuisesti lapsi-ikäisenä.

Kuulemma ihmisistä tulee jonkun 30v näköisijä kaikista, koska Jeesus oli jonkun 30v ylösnoustessaan. Löytyykö tätä ilmoitusta tukevallisoivaa ilmoituksellista Raamatuksellisesta?

Muhavaata päivänjatkovaata kaikillisille Jumalan lapsellisille!

Nyt äkkijä syömään kun vielä saa ja ehtiiki ennen klo 18:aatataata- aa.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      264
      1977
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      42
      1791
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1699
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1419
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      79
      1294
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1264
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1243
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      217
      1122
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1115
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      166
      981
    Aihe