Vuoden 1975 takia kasteelle

Anonyymi-ap

Menin vuoden 1975 takia kasteelle. Sen jälkeen olinkin ansassa. Seuraukset tiedetään. Perääntymismahdollisuutta ei ole ollut.

17

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En ollut kastekunnossa, mutta oli pakko mennä, koska muuten kuolee lähestyvässä Harmagedonissa.

• Anonyymi
      UUSI

On sanonta, että tie helvettiin on reunustettu mukavilla lupauksilla.

• Anonyymi
      UUSI

JT uskonnon pitäisi olla palljon vapaamuotoisempaa, ja kaikin tavoin vapaaehtoisuuteen perustuvaa, ennen kuin siinä voi voida hyvin.

• Anonyymi
        UUSI

JT uskonto ei perustu missään asiassa vapaaehtoisuuteen. Se on pakkosuorittamista. Siksi paluuta entiseen ei ole. Ennen kuin palaan asian yhteyteen, asian on muututtava vapaamuotoisemmaksi ja vapaaehtoiseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JT uskonto ei perustu missään asiassa vapaaehtoisuuteen. Se on pakkosuorittamista. Siksi paluuta entiseen ei ole. Ennen kuin palaan asian yhteyteen, asian on muututtava vapaamuotoisemmaksi ja vapaaehtoiseksi.

Liian ankarat säännöt ja kova kuri karkottavat pois JT uskonnosta.,

• Anonyymi
        UUSI

Olet tullut höynäytetyksi "totuuteen", joka sitten osoittautui ihan muuksi, ja nyt toivot sen muuttumista. Ymmärrä, että sinulla on vapaus luopua siitä pakkopullasta. Ei se muutu!

• Anonyymi
      UUSI

Niin minäkin. 13vuotiaana. Minä olin kypsässä murrosiässä jossa kuvittelin tekeväni koko elämän ajaksi viisaan päätöksen.
      Ja sitten he vielä ihmettelevät, kun olen JT:lle vihanen.

• Anonyymi
        UUSI

JT ei ole ymmärrystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JT ei ole ymmärrystä.

Parasta on olla ikikiinnostunut. Kasteelle ei kannata mennä.

• Anonyymi
      UUSI

Anonyymi 2025-04-27 07:50:11

"JT uskonnon pitäisi olla palljon vapaamuotoisempaa, ja kaikin tavoin vapaaehtoisuuteen perustuvaa, ennen kuin siinä voi voida hyvin."

-Tämä on bisnesmalli, josta on pidettävä kiinni.
      Vaikka käytännön jt:n kannalta olennaisiakin muutoksia on tehty, ennen jt sanoi että jos joku ei käy ovityössä (kaupittelemassa vartiotornia) niin ei hän sitten ole mikään jehovantodistajakaan. Niin saatiin jt:t työhön. Nyt on kuitenkin nähty ainakin Suomessa hyväksi luopua työvelvollisuudesta kokonaankin. Joskus vuosikymmeniä sitten oli normi kymmeniä tunteja per kuukausi.

Tässä mallissa otetaan ihmisistä ote ja laitetaan kirjoittamaan testamentti.
      (Suomen jt:ien tilinpäätös muuten on salainen).

Ja valtakunnansalit rakennutetaan jt:ien talkootyönä ja jt:ien rahoituksella. Ja myydään poiskin. jt pysyy ruodussa, eikä kukaan koskaan kysy myydyn valtakunnansalin kauppahinnasta.

jt ei muuten tiedä, että hän on yhteisön sääntöjen mukaan äänivaltaa vailla oleva ulkojäsen.

• Anonyymi
        UUSI

Eihän nykyisin ole Vartiotorneja. Bisnesmalli on tiukka kuri. Minua ei saa tulemaan takaisin JT, ennen kuin kaikki muuttuu vapaamuotoiseksi ja vapaaehtoiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

1975 tuostahan 50 vuotta, eli 50 vuotta katkeraa turhaa ruikutusta etkö näe omassa asenteessasi mitään oikaistavaa?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä JT:llä on väärät asenteet. Kun uskonto osoittautuu pettymykseksi, ilman rangaistusta täytyy voida erota.

• Anonyymi
        UUSI

Ankara kuri ei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI

Olen aina ollut vapaamuotoisuuden ja vapauden kannattaja. Kaikki pakko ja pakonomaisuus on kauhistuttavaa. En muutu koskaan.

• Anonyymi
      UUSI

JT on parasta kristillisyyttä, pääsee eroon helvetillisestä maailman menosta... Naurattaa rajusti missä paskassa on ennen rypenyt!
      Kiitos JT, arvostan.

• Anonyymi
        UUSI

Minä en ole rypenyt koskaan missään paskassa, enkä ole siihen Jehovan todistajia tarvinnut. Osaan elää kunnolla ilman heitäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1570
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      881
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      783
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe