Ajattelin käydä eka kertaa Turun xxx paradicessa ensi kuussa kun se lähin paikka. Niin miten toimitaan kun olisin ottavana osapuolena? Odotanko vaan et joku työntää kyrpänsä reiästä vai miten ja riittääkö se että runkkaa toista vai vaatiiko se myös suihin ottoa? Ja mihin toisen spermat jos en ota suihin? Ehkä nämä kysymykset kuulostaa tyhmiltä teistä toisista mut kun ei ole kokemus moisista paikoista vaikka suihin olen ottanut joskus vuosia sitten. M57v
Kysymys gloryholesta
5
346
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla asiasta tietäviä.
- Anonyymi
Täällä taitaa muutenkin olla aika moni kommentti varustettu enemmän henkilön mielikuvituksella kuin tosiasioita kertomalla :)
- Anonyymi
Jos gh:sta ilmestyy sormet esiin niin kohta tulee peniskin imettäväksi. Ja toisin päin. Usein ei tarvi mitään sen kummempaa viestintää tai ehdottelua, Kaikki tietää kuinka homma toimii. Ota lppuun asti vaan koska siitä pidetään.Jotkut arastelevat tulemisen hetkeä. Ei sperma maistu sen kummelmalta eli anna tulla suuhun vaan. On kiva kun voi tuottaa nautintoa toiselle joka sitä haluaa.
- Anonyymi
Ok. Kyllähän suihin ottaisin ihan mielelläni ja paljaana. Mut täisin oudolta ei oikee uskalla tautien takana. Haluisin nähdä kun spermat tulee toiselta ja sit viel imee lutkuttaa herkkää terskaa. Ja kun löytyis viel pitkä ja paksu kyrpä sieltä. M57
- Anonyymi
kondomien varaaminen mukaan lienee suositeltavaa ...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647