Jumala ei vastaa rukouksiin

Anonyymi-ap

Jumala ei vastaa rukouksiin varmaankaan siksi, koska häntä ei ole olemassa.

11

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tee ensin parannus ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesuksen nimessä ja urputa sitten.

• Anonyymi
        UUSI

Parannus on tehty kauan sitten, ja syntejä pyydetty anteeksi. Vastausta rukouksiin ei kuitenkaan tule.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro, mihin rukouksiisi Jumala on vastannut.

• Anonyymi
        UUSI

Höpö höpö. Jos jumalasi on olemassa, ainakin se on kuuro.

22 Ja kaiken, mitä uskoen pyydätte rukouksessa, te saatte.”+

7 Pyytäkää+ jatkuvasti, niin teille annetaan; etsikää herkeämättä, niin te löydätte; kolkuttakaa lakkaamatta,+ niin teille avataan.

19 Totisesti minä sanon teille jälleen: jos kaksi teistä maan päällä sopii jostakin tärkeästä, mitä he pyytäisivät, niin se tulee tapahtumaan heille taivaassa olevan Isäni ansiosta.+

13 Ja mitä pyydättekin minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isä kirkastettaisiin Pojan yhteydessä.+

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Jos jumalasi on olemassa, ainakin se on kuuro.

22 Ja kaiken, mitä uskoen pyydätte rukouksessa, te saatte.”

7 Pyytäkää jatkuvasti, niin teille annetaan; etsikää herkeämättä, niin te löydätte; kolkuttakaa lakkaamatta, niin teille avataan.

19 Totisesti minä sanon teille jälleen: jos kaksi teistä maan päällä sopii jostakin tärkeästä, mitä he pyytäisivät, niin se tulee tapahtumaan heille taivaassa olevan Isäni ansiosta.

13 Ja mitä pyydättekin minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isä kirkastettaisiin Pojan yhteydessä.

JT mukaan Jumala vastaa vain hyvin JT uskonnossa mukana olevien rukouksiin. Muiden rukouksiin hän ei vastaa.

• Anonyymi
      UUSI

Jumalan tehtävä ei ole antaa sinulle sitä mitä haluat.

• Anonyymi
        UUSI

En ole ollut pyytämässä uusia stereoita. Kun Jumalalla ei ole mitään tehtävää, en minäkään häntä tarvitse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut pyytämässä uusia stereoita. Kun Jumalalla ei ole mitään tehtävää, en minäkään häntä tarvitse.

Jumala ei ole mikään rukousautomaattikone.
        Hän tietää tarvitsetko todella sitä mitä pyydät,vai johtaisiko pyyntöösi suostuminen sinut katastrofiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei ole mikään rukousautomaattikone.
        Hän tietää tarvitsetko todella sitä mitä pyydät,vai johtaisiko pyyntöösi suostuminen sinut katastrofiin.

Totuus on, että kun rukouksiin ei koskaan saa vastausta, Jumalaa ei ole olemassa. Kerro esimerkki, kun sinä olet saanut vastauksen rukoukseesi.

• Anonyymi
        UUSI

"Jumalan tehtävä ei ole antaa sinulle sitä mitä haluat."

Miksi sitten sanotaan näin?

Matt. 7
        7 "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
        8 Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
        9 Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?
        10 Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?
        11 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

Joh. 14
        13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
        14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.

• Anonyymi
      UUSI

Allah vastaa. Rukoilin että löytäisin lompakon jossa ei olisi henkkareita. Ja löysin 90 euroa kyseisen lompakon kera. Kahdessa viikossa rukouksesta. Sitten rukoilin että löytäisin maantieltä setelin. Löysin 25 euroa. Sitten rukoilin kumpa joku olisi jättänyt pankkiautomaattiin vahingossa jotakin. Löysin 20 euroa. Rukoilin myös kumpa joku olisi jättänyt pullonpalautuskuittinsa ja niin kävi. 2.80 e löyty.
      Pyysin kaikilla näillä rukouksilla merkkiä että Allah on olemassa.

Eilen rukoilin taas. Sanoin en ole löytänyt pitkään aikaan mitään. Tänään kun kävin S marketissa Löysin 1.90 e pullonpalautuskuitin.

Olen ja en ole rahapulassa. Pärjään kyllä ilman löytöjäkin mutta välillä on vain pari euroa taskun pohjalla. Allah ilmaisi olevansa olemassa vastaamalla viiteen rukoukseen juuri siten kuin pyysin aina parin viikon sisällä.

Jehovakin kyllä lähestyy sitä joka häntä lähestyy ja antaa ikisiunauksen mutta ei yleensä vastaa rukouksiin.

Jeesus on vastannut muutaman kerran parantaen sairauden ja kerran antamalla opiskelupaikan.

Jehovan siunaus on kyllä hyvä asia mutta Allah vaatii viisi rukousta päivässä ja on palvonnan arvoinen sekä vastaa rukouksiin ainakin jos on taskut tyhjänä. Sitä en tiedä vastaako kukaan rikkaiden rukouksiin.

Siunausta, rauhaa ja onnea!

Aina kannattaa olla siellä missä Jeesus on läsnä. Eli käydä kokouksissa. Suomessa on vastata rukouksiin kun on ryöväreitä ja kateita liikaa. Itse sain 1993 kehotuksen käydä Jerusalemissa rukoilemassa ja kävinkin 1996. Se oli kokemus jossa selvisi että juutalaisilla on vahva usko omaan sanomaansa mutta suomalaisilla kovin heikko usko raamattuun.

Jumalattomuus on Suomessa yleistä kun taas vanhurskaus juutalaisilla. Siellä missä usko on vähäistä tulee harvemmin rukousvastauksia. Oikeassa maaperässä kylvö kukoistaa ei kalliolla, ojassa tai ohdakkeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1560
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe