Missä on nyt Trumpin näkyvimmät ja leuhkimmat kannattajat ?
Kummasti on trumppilaiset vähentyneet hehkuttamasta ja kommentoimasta Trumpin suuruutta ja hyvyyttä ?
Mihin ovat hävinneet Selänteet, jotka ennen vaaleja olivat joka päivä kehumassa ja ylistämässä trumppilaisuuttaan ?
Missä on Halla-aho , joka totesi Trumpin olevan parasta Amerikalle ?
Nyt ollaan ” pussi päässä hiljaa”. Miksi?
Taitaa nolottaa,hävettää suorastaan näitä faneja ?
Tyhmyydestä joutuu kärsimään. Niin se on.
Trumpin kannattajat
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Oranssin Äijän touhut vetävät hiljaiseksi .o
- Anonyymi
Etkö sinä saatanan vittupää ymmärrä, ettei tällaiset aloitukset kuulu tälle palstalle. Aloitus ei käsittele millään tavalla Suomen Turun Ruskeaa Taloa, miksei? Tällaiset ketjut kuuluvat poistoon.
- Anonyymi
oranssi on uusi ruskea
- Anonyymi
entä mari jäki ?
Amerikan klassikko autoja lyödään nyt paalaimeen kiihtyvällä tahdilla mm. tämän miehen takia - Anonyymi
Missä on Merkkelin fanit jotka aiheutti Suomen konkurssin...kun lähdettin Ukrainasta velka rahalla sotimaan osaksi Eu:ta
Ei taideta saada kuin pieni palanen jos sitäkään...voi olla että sekin on atomituhkan peitossa - Anonyymi
Merkkel on täysin edeltäjänsä Aadolfin linjoilla sota hulluudessa
Ja Suomi tukee sitä hulllua ihna kuin 85 v. sitten itse aatua ! - Anonyymi
Eu yritti aloittaa myös Georgian soodan puoli vuotta sitten mutta onneksi rahat ja aseet ei riittänyt ja homma jäi vaan suun soiton asteelle.
Mitä silläkäään Eu olisi tehnyt ?
Ihme kun Eu ei ole vielä yrittänyt sotia Israelia ja Syyriaa itselleen ?- Anonyymi
Natsit on niin hulluja että varmaan kohta sekin nähdään !
- Anonyymi
Trump ei ole vielä saanut Ruskeaa Vihkimystä Turun Ruskeassa Talossa, eikä siksi nauti Talon tukea ja suosiota.
- Anonyymi
Mutta entä Trump ja kultaiset suihkut...? Viittaa vahvasti Talon suuntaan, sano!
- Anonyymi
Aloittajalta kysyisin että olisiko mahdollista jotta niitä Trumpin kannattajia olisi Amerikan Yhdysvalloissa, se taitaa olla sama paikka missä hänet pressaksi valittiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329