Luin eilisestä lehdestä juttua, kuinka joillakin "opiskelijoilla" on nyt tiukkaa kun ostovoima romahti 2019-2023 hallituskaudella. Erityisesti jäi mieleen erään opiskelijanaisen "KOSTO" hallitukselle, kun häneltä oli tuettu palkkatyö loppunut, niin KOSTOKSI! hän ei aio hakeutua opiskelemaan nykyisen hallituksen aikana!!!!! Siis ihan aikuisten oikeasti!!??
KARMEA KOSTO hallituspuolueille!
10
150
Vastaukset
- Anonyymi
Seiskastako luit?
- Anonyymi
"Seiskastako luit?"
Jos osaat lukea, lue itse eilisestä Aamulehdestä, jos et, pyydä äitiä avuksi. Välillä Aamulehden ja Seiskan jutuilla ei ole eroa, tosin riippuu niin Aamulehden toimittajasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Seiskastako luit?"
Jos osaat lukea, lue itse eilisestä Aamulehdestä, jos et, pyydä äitiä avuksi. Välillä Aamulehden ja Seiskan jutuilla ei ole eroa, tosin riippuu niin Aamulehden toimittajasta.Eivätkö ne tai noi ole mielestäsi vain kalankääreitä,?
- Anonyymi
Kosto elää!!!
- Anonyymi
Hallitus kosti ensi ja pisti kaikki paitsi parempiosaiset kyykkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus kosti ensi ja pisti kaikki paitsi parempiosaiset kyykkyyn.
"Hallitus kosti ensi ja pisti kaikki paitsi parempiosaiset kyykkyyn."
Joo ei Marinin hallitus kauhiasti eritellyt, kaikkien suomalaisten ostovoima ja varallisuus ROMAHTI noin 25%, asuntolainojen korot nousivat yli 4%, velekoo jokaiselle suomaliselle noin 30000€ lisää, susi-sote vie terveyspalvelut kauaksi, jne.
- Anonyymi
Loppuelämä aikaa suorittaa kostotoimenpiteitä.
- Anonyymi
kuolin vuoteella toteaa , kosto suoritettu 🤣
- Anonyymi
Paskaland maan tasalle nääs.
- Anonyymi
Hyvä hallitus. Vassarit pois kelan luukulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985