Luin eilisestä lehdestä juttua, kuinka joillakin "opiskelijoilla" on nyt tiukkaa kun ostovoima romahti 2019-2023 hallituskaudella. Erityisesti jäi mieleen erään opiskelijanaisen "KOSTO" hallitukselle, kun häneltä oli tuettu palkkatyö loppunut, niin KOSTOKSI! hän ei aio hakeutua opiskelemaan nykyisen hallituksen aikana!!!!! Siis ihan aikuisten oikeasti!!??
KARMEA KOSTO hallituspuolueille!
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Seiskastako luit?
- Anonyymi
"Seiskastako luit?"
Jos osaat lukea, lue itse eilisestä Aamulehdestä, jos et, pyydä äitiä avuksi. Välillä Aamulehden ja Seiskan jutuilla ei ole eroa, tosin riippuu niin Aamulehden toimittajasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Seiskastako luit?"
Jos osaat lukea, lue itse eilisestä Aamulehdestä, jos et, pyydä äitiä avuksi. Välillä Aamulehden ja Seiskan jutuilla ei ole eroa, tosin riippuu niin Aamulehden toimittajasta.Eivätkö ne tai noi ole mielestäsi vain kalankääreitä,?
- Anonyymi
Kosto elää!!!
- Anonyymi
Hallitus kosti ensi ja pisti kaikki paitsi parempiosaiset kyykkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus kosti ensi ja pisti kaikki paitsi parempiosaiset kyykkyyn.
"Hallitus kosti ensi ja pisti kaikki paitsi parempiosaiset kyykkyyn."
Joo ei Marinin hallitus kauhiasti eritellyt, kaikkien suomalaisten ostovoima ja varallisuus ROMAHTI noin 25%, asuntolainojen korot nousivat yli 4%, velekoo jokaiselle suomaliselle noin 30000€ lisää, susi-sote vie terveyspalvelut kauaksi, jne.
- Anonyymi
Loppuelämä aikaa suorittaa kostotoimenpiteitä.
- Anonyymi
kuolin vuoteella toteaa , kosto suoritettu 🤣
- Anonyymi
Paskaland maan tasalle nääs.
- Anonyymi
Hyvä hallitus. Vassarit pois kelan luukulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977