2000 vuoden aikajaksolle, ilmestyskirjan kirjoittamisesta tähän päivään asti ei 7 kuningasta riittäisi, mikäli välissä ei ole ollut pitkiä aikoja ilman kuningasta. Näitä miettiessäni sain ajatuksen, että jos lasketaan Israelin perustamisesta alkaen niin silloin luku täsmäisi paaveihin.
"Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen." Ilm. 17:11
1 Pius XII 1939 – 1958
2 Pyhä Johannes XXIII 1958 – 1963
3 Pyhä Paavali VI 1963 – 1978
4 Johannes Paavali I 1978 - 1978
5 Pyhä Johannes Paavali II 1978 – 2005
6 Benedictus XVI 2005 – 2013
7 Franciscus 2013 – 2025
8 ??
Luettelo paaveista:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_paaveista
Ei tarvitse ottaa totuutena. Tämä on vain asioiden pohdintaa..
Seuraava paavi on kahdeksas paavi, jos lasketaan Israelin perustamisesta lähtien?
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Israelin kansa on perustettu paljon aikaisemmin.
Joel 2:16
Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.- AnonyymiUUSI
Nämä 2 milj. kansa ovat niitä oikeita Kristittyjä, koska he kaikki saivat kasteessa Kristuksen Hengen.
1.Kor.10
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
- AnonyymiUUSI
Historian tutkimus osoittaa, että vanhemmasta asiasta, kuten kirkkokunnasta on kyse, sen lähempänä se on oikeata ja alkuperäistä.
- AnonyymiUUSI
Sekin tiedetään, että nuoresta Timoteuksesta tuli Katolisen kirkon pappi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2602117- 961889
- 911403
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141048Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39971Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47948
- 46912
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895