Kaustisen K-raudan markkinointikampanja Evijärvelle voi olla yllättävän paha rasti paikallisen Evijärven rakennustarvikeliikkeen kannalta.
K-raudan valikoima nimittäin on ylivoimainen Evijärven pieneen paikalliseen liikkeeseen verrattuna, hinnat ovat halvemmat ja palvelukin on ystävällisempi.
Kaiken lisäksi Kaustinen on lähellä ja K-rauta toimitti ainakin meille tuotteet ilman kuljetusmaksua.
Loppupeleissä ei ole hyviä syitä miksi pitäisi suosia Eviven rakennustarvikeliikettä K-raudan sijasta.
Alkaako rakennustarvikeliikkeen loppu lähestyä?
6
716
Vastaukset
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Hyvin oon saanut evijärveltäkin rakennustarvikkeita ja suurin osa myyjistä asiallisia, yksikin "laiska" pilaa yrityksen imagon, harmillista.
- Anonyymi
Nimenomaan yksikin "laiska" pilaa yrityksen imagon, mutta nyt en tarkoita Rakennustarviketta, mutta Evijärveltä löytyy toinen yritys, mihin tämä sopii... palvelu rakennustarvikeliikkeessä on kuitenkin ystävällistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan yksikin "laiska" pilaa yrityksen imagon, mutta nyt en tarkoita Rakennustarviketta, mutta Evijärveltä löytyy toinen yritys, mihin tämä sopii... palvelu rakennustarvikeliikkeessä on kuitenkin ystävällistä.
Minä en ole enää nykyisen omistajan aikana ostanut rakennustarvikeliikkeestä mitään isompaa. Palvelu isommissa liikkeissä ei ole ainakaan huonompaa ja muualla voi saada hymynkin ja hyvän päivänjatkon toivotuksen pois lähtiessä.
- Anonyymi
Rakennustarvikeliikkeestä saa kyllä nauloja ja ruuveja sekä pientarvikkeita ja joitakin kösityökaluja suoraan hyllystä, mutta lähes kaikki muu on tilaustavaraa. Mitään ei pääse vertailemaan eikä tutkimaan livenä, vaan joutuu tyytymään pelkkään esitteiden selailuun. K-raudassa on liikkeessäkin nähtävillä ja ostettavissa huomattavasti laajempi valikoima erilaisia tuotteita ja tarvikkeita.
Rakennustarvikeliikkeestä voi kylläkin saada sellaisia kirveen käyttövinkkejä, joita K-raudasta ei saa. Tosin ne rakennustarvikeliikkeen vinkit eivät ole kovin suositeltavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316