Nallen kanssa väkisin juttelemaan tulevaan naisen kanssa joutuu tekemisiin moni Parkanossa liikkuva.Hän tuppautuu nalleineen seuraan tai ainakin heittää kommentteja.Käy usein kaupoissa ja pysäyttelee ihmisiä.Minusta aika hyökkäävä lähestyjä.Ilmeisesti kylvää jotain ilosanomaa ja ajattelee nallen piristävän toisia.
Nalle sanansaattaja
34
1345
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän psykoottinen aloitus tämäkin on? Sitä kun tuntuu nykyään olevan liikkeellä enemmänkin.
- Anonyymi
Ai luoja tää on rasittava. Hyökkää aina Martin nallensa kanssa mun muksujen kimppuun, eikä siittä taho päästää millään eroon. Leikkii koomikkoa...
- Anonyymi
Ei oo aloituksessa mitään erikoista.Tosi on tää juttu...Kyseessä on Martti tosiaan.Törmäsin K-kaupassa.
- Anonyymi
siis nalle on nimeltään Martti.
- Anonyymi
Parkanossa liikun päivittäin ihan jokaiseen vuorokauden aikaa toki yöllä en kovin usein mutta en tällaiseen ole törmännyt. Toki flunssan vuoksi olin ulkona viimeksi perjantaina että jos on tänä viikonloppuna touhunsa aloittanut. Ehkä iso kokoinen nuori mies ei ole tälläisten kohderyhmää pohdiskelin vaa
- Anonyymi
Minkä nallen kanssa? Kuulostaa jotenkin hassulta.
- Anonyymi
Nalle nimeltä Martti Luther King. Aluksi voi olla hassu, mutta kun näihin törmää kuukaudesta toiseen uudestaan ja uudestaan, niin hauskuus loppuu lyhyeen.
- Anonyymi
Mistähän tuokin johtuu että on riippuvainen nallesta ja tutustuu sen avulla ihmisiin.Enempi järkytyn nallesta kuin tungettelevasta henkilöstä.
- Anonyymi
Itseä varmaankaan mikään Nalle pelottaisi kun on tottunut koiriin ellei kyse Karhusta ole. 1 🤣
- Anonyymi
No se lähinnä hirvittää että onko ihminen joka kulkee juttelemassa maskotin kanssa,kunnossa...
- Anonyymi
Olisko vaan yksinäinen ihminen joka kaipaa juttuseuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko vaan yksinäinen ihminen joka kaipaa juttuseuraa?
Hänellä on kyllä aina mieskin mukana. Kulkee usein pyörätuolissa.
- Anonyymi
Eihän se maailmanloppu ole että joku tulee nallen kanssa jutustelemaan.
- Anonyymi
No joo ei tosiaan.
- Anonyymi
Joskus pyörätuolissa ja joskus kävelee. Kuuluu johonkin uskonsuuntaan ilmeisesti puheista päätellen.
- Anonyymi
Itse ryyppään kunnolla ja Uskon nykyään Jumalaan mitä siihen sanotte?
- Anonyymi
Huijaus mielessä näillä nalle ihmisillä. Varokaa vanhat ihmiset pusseja ja laukkuja ja huutakaa vartijat paikalle isoon ääneen.
- Anonyymi
No ei se huijaa.Ihan mukava ihminen hän on.Haluaa kai ilahduttaa.
- Anonyymi
Kauppiaaan tai henkilökunnan siihen on puuttuva.Jos sinulla on ostoskoris tavaraa ,et varmaan halua kuulla turhia höpisijöitä.
- Anonyymi
Se on kai semmonen avustajakoira.
- Anonyymi
Joo ei sais ahdistella muita asiakkaita.Pitäs antaa porttikielto.Kenenkään ei ole velvollisuus avautua vieraalle ihmiselle.
- Anonyymi
Ikinä nähnykään vaikka paljo liikun...
- Anonyymi
Mitä ne Poliisit siellä K-Supermarket taas pyöri Nallenko omistajasta joku oli ilmoittanut?
- Anonyymi
Hällä varmaan joku add tai adhd-sairaus. Ihan mukava mutta toki kova puhumaan mikä usein suomalaista ahdistaa. Haluaa vaan ilostuttaa ihmisiä, milloin nallella, milloin hauskalla pipolla 😊
- Anonyymi
No ei kai ne nallejen takia poliisit tule k-kauppaan.oisko joku pöllinyt jotakin kaupasta.
- Anonyymi
Itellä on ainakin tuo ADD. Se ilmenee niin että en voi olla oikeastaan hetkeäkään paikallani enkä pysty keskittymään kunnolla mihinkään. Välillä olen myös aika impulsiivinen ja saatan kirjoittaa nettiin jatkuvasti jotain varsinkin jos juon alkoholia. Tämän takia joutunut jo kerran Poliisinkin takia tekemisiin ja tuli sakkoa kun ottanut jotain lääkettä ja juonut alkoholia ja kirjoitin nettiin jotain harkitsematonta. Aina saa kärsiä ja hävetä. No en sentään muille vaaraksi ole, korkeintaa itselleni.
- Anonyymi
Lisään vielä että olen kuitenkin silleen introvertti ja sosiaalisten tilanteiden kammoinen että en mene kodin ulkopuolella höpöttämään kenellekkään. Olen siis tosi estoinen ja sulkeutunut luonteeltani. Varmaan siksi tulee lääkkeitä käytettyä ja alkoholia juotua että uskaltaa edes ovesta ulos lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että olen kuitenkin silleen introvertti ja sosiaalisten tilanteiden kammoinen että en mene kodin ulkopuolella höpöttämään kenellekkään. Olen siis tosi estoinen ja sulkeutunut luonteeltani. Varmaan siksi tulee lääkkeitä käytettyä ja alkoholia juotua että uskaltaa edes ovesta ulos lähteä.
Kyllähän se pidemmän päälle hermoja alkaa rassaamaan.
- Anonyymi
Nalle ihminen on jehova porukkaa kuulemma. Eiks ne yleensäkin halua aina lähestyy ihmisiä. Jotku kivojakin. Tän tyyli hieman erilainen.
- Anonyymi
Just joo...
- Anonyymi
Kauppa ei ole kyllä mitään esiintymisiä varten.
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä sitten onkin...
- Anonyymi
Mä oon nähnyt tämän henkilön lääkärissä.Jututti ihmisiä nallen kanssa käytävällä.
- Anonyymi
Onhan se varmasti mukavaa kun on semmonen nalle seurana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859