Nalle sanansaattaja

Anonyymi-ap

Nallen kanssa väkisin juttelemaan tulevaan naisen kanssa joutuu tekemisiin moni Parkanossa liikkuva.Hän tuppautuu nalleineen seuraan tai ainakin heittää kommentteja.Käy usein kaupoissa ja pysäyttelee ihmisiä.Minusta aika hyökkäävä lähestyjä.Ilmeisesti kylvää jotain ilosanomaa ja ajattelee nallen piristävän toisia.

34

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikähän psykoottinen aloitus tämäkin on? Sitä kun tuntuu nykyään olevan liikkeellä enemmänkin.

• Anonyymi

Ai luoja tää on rasittava. Hyökkää aina Martin nallensa kanssa mun muksujen kimppuun, eikä siittä taho päästää millään eroon. Leikkii koomikkoa...

• Anonyymi

Ei oo aloituksessa mitään erikoista.Tosi on tää juttu...Kyseessä on Martti tosiaan.Törmäsin K-kaupassa.

• Anonyymi

siis nalle on nimeltään Martti.

• Anonyymi

Parkanossa liikun päivittäin ihan jokaiseen vuorokauden aikaa toki yöllä en kovin usein mutta en tällaiseen ole törmännyt. Toki flunssan vuoksi olin ulkona viimeksi perjantaina että jos on tänä viikonloppuna touhunsa aloittanut. Ehkä iso kokoinen nuori mies ei ole tälläisten kohderyhmää pohdiskelin vaa

• Anonyymi

Minkä nallen kanssa? Kuulostaa jotenkin hassulta.

• Anonyymi

Nalle nimeltä Martti Luther King. Aluksi voi olla hassu, mutta kun näihin törmää kuukaudesta toiseen uudestaan ja uudestaan, niin hauskuus loppuu lyhyeen.

• Anonyymi

Mistähän tuokin johtuu että on riippuvainen nallesta ja tutustuu sen avulla ihmisiin.Enempi järkytyn nallesta kuin tungettelevasta henkilöstä.

• Anonyymi

Itseä varmaankaan mikään Nalle pelottaisi kun on tottunut koiriin ellei kyse Karhusta ole. 1 🤣

• Anonyymi

No se lähinnä hirvittää että onko ihminen joka kulkee juttelemassa maskotin kanssa,kunnossa...

• Anonyymi

Olisko vaan yksinäinen ihminen joka kaipaa juttuseuraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko vaan yksinäinen ihminen joka kaipaa juttuseuraa?

Hänellä on kyllä aina mieskin mukana. Kulkee usein pyörätuolissa.

• Anonyymi

Eihän se maailmanloppu ole että joku tulee nallen kanssa jutustelemaan.

• Anonyymi

No joo ei tosiaan.

• Anonyymi

Joskus pyörätuolissa ja joskus kävelee. Kuuluu johonkin uskonsuuntaan ilmeisesti puheista päätellen.

• Anonyymi

Itse ryyppään kunnolla ja Uskon nykyään Jumalaan mitä siihen sanotte?

• Anonyymi

Huijaus mielessä näillä nalle ihmisillä. Varokaa vanhat ihmiset pusseja ja laukkuja ja huutakaa vartijat paikalle isoon ääneen.

• Anonyymi

No ei se huijaa.Ihan mukava ihminen hän on.Haluaa kai ilahduttaa.

• Anonyymi

Kauppiaaan tai henkilökunnan siihen on puuttuva.Jos sinulla on ostoskoris tavaraa ,et varmaan halua kuulla turhia höpisijöitä.

• Anonyymi

Se on kai semmonen avustajakoira.

• Anonyymi

Joo ei sais ahdistella muita asiakkaita.Pitäs antaa porttikielto.Kenenkään ei ole velvollisuus avautua vieraalle ihmiselle.

• Anonyymi

Ikinä nähnykään vaikka paljo liikun...

• Anonyymi

Mitä ne Poliisit siellä K-Supermarket taas pyöri Nallenko omistajasta joku oli ilmoittanut?

• Anonyymi

Hällä varmaan joku add tai adhd-sairaus. Ihan mukava mutta toki kova puhumaan mikä usein suomalaista ahdistaa. Haluaa vaan ilostuttaa ihmisiä, milloin nallella, milloin hauskalla pipolla 😊

• Anonyymi

No ei kai ne nallejen takia poliisit tule k-kauppaan.oisko joku pöllinyt jotakin kaupasta.

• Anonyymi

Itellä on ainakin tuo ADD. Se ilmenee niin että en voi olla oikeastaan hetkeäkään paikallani enkä pysty keskittymään kunnolla mihinkään. Välillä olen myös aika impulsiivinen ja saatan kirjoittaa nettiin jatkuvasti jotain varsinkin jos juon alkoholia. Tämän takia joutunut jo kerran Poliisinkin takia tekemisiin ja tuli sakkoa kun ottanut jotain lääkettä ja juonut alkoholia ja kirjoitin nettiin jotain harkitsematonta. Aina saa kärsiä ja hävetä. No en sentään muille vaaraksi ole, korkeintaa itselleni.

• Anonyymi

Lisään vielä että olen kuitenkin silleen introvertti ja sosiaalisten tilanteiden kammoinen että en mene kodin ulkopuolella höpöttämään kenellekkään. Olen siis tosi estoinen ja sulkeutunut luonteeltani. Varmaan siksi tulee lääkkeitä käytettyä ja alkoholia juotua että uskaltaa edes ovesta ulos lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että olen kuitenkin silleen introvertti ja sosiaalisten tilanteiden kammoinen että en mene kodin ulkopuolella höpöttämään kenellekkään. Olen siis tosi estoinen ja sulkeutunut luonteeltani. Varmaan siksi tulee lääkkeitä käytettyä ja alkoholia juotua että uskaltaa edes ovesta ulos lähteä.

Kyllähän se pidemmän päälle hermoja alkaa rassaamaan.

• Anonyymi

Nalle ihminen on jehova porukkaa kuulemma. Eiks ne yleensäkin halua aina lähestyy ihmisiä. Jotku kivojakin. Tän tyyli hieman erilainen.

• Anonyymi

Just joo...

• Anonyymi

Kauppa ei ole kyllä mitään esiintymisiä varten.

• Anonyymi

Kaikenlaista sitä sitten onkin...

• Anonyymi

Mä oon nähnyt tämän henkilön lääkärissä.Jututti ihmisiä nallen kanssa käytävällä.

• Anonyymi

Onhan se varmasti mukavaa kun on semmonen nalle seurana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe