Miehet ovat hänestä outoja, haluavat seksiä ja joskus jopa haluavat lisääntyä.
Josefiina on jo 35-vuotias joten hänen tulee olla onnellinen, viiden vuoden kuluttua ei tavitse miettiä enää mitään turhia ajatuksia elämänjanassa. Hänet tullaan vapauttamaan asioista joita miehet haluvat.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011160236.html
AV
Tuleva ikä on Josefiinan pelastus
12
211
Vastaukset
Minulla on aina ollut vähän samanlainen ongelma. Naiset jotka ovat kiinnostuneita minusta ovat vähän sellaisia villejä tapauksia. Ne kiltimmät naiset, joista olen itse kiinnostunut, juoksevat karkuun.
- Anonyymi
Mikään ikä ei vapauta naista seksiä hinkuvilta miehiltä ja jos huono tuuri käy, niin riski lapsistakaan ei lopu häneltä kuin vasta ehkä 25 vuoden kuluttua.
- AnonyymiUUSI
Ikä ei vapauta. Vaikka olis 100 vuotias, niin aina joku himoitsee. Ainoastaan ihan typerimmät r*nkkarit ovat hävinneet kiusaamasta.
xLiner - AnonyymiUUSI
Ei taida tässä maassa tuo lisääntyminen oikein innostaa.
Tyhjiön täyttävät maahan muuttajat.- AnonyymiUUSI
Ja mitä tässä maassa on ollut 90-luvun puolivälin jälkeen. työttömyyttä, asunto-ongelmia, ja jonkinlainen sosiaalinen dystopia.
NL:n romahduksen seurauksena ei tullut vain taloudellinen lama, vaan koko yhteiskuntaa koskeva sosiaalis-henkinen, ei edes taantuma, vaan täysi kulttuurinen kuolema. Porvarin vuosien 1944 - 1991 välinen henkinen patouma purkautui ääri-kapitalisteen psykopatiaan. - AnonyymiUUSI
Eikö Suomi olekaan enää maa jota kannattaa puolustaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Suomi olekaan enää maa jota kannattaa puolustaa?
Varmaankin jo on ääri-kapitalistinen psykopaatti.
- AnonyymiUUSI
vähän niin no hassu juttu kun haluan auttaa masentuneita kaupungin tyttöjä joa kun pyatyn..
- AnonyymiUUSI
Josefin on aika söötti.
Panisin.
Hän varmasti ilahtuu tästä tiedosta.Vaikea sanoa, kun ei ole kunnollista kasvokuvaa edestä ja meikkiäkin on ainakin kilo päällä.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ei ole kunnollista kasvokuvaa edestä ja meikkiäkin on ainakin kilo päällä.
Joo, pitää olla tarkkana, jos aikoo kuvaan rakastua.
Yleensä yksittäinen kuva esitetään edullisesta kuvakulmasta.
Toinen kuvakulma saattaa paljastaa järkyttävän todellisuuden.
- AnonyymiUUSI
"Kyllähän sitä haluaisi kokea edes yhden kerran elämässään, miltä parisuhteessa oleminen tuntuu" -Josefin
Voin tulla Joseviina soffallesi makoilemaan. Voidaan katsoa Netflixiä. Olen ihan ilmainen gigolo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451409Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86953- 83867
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186838- 11835
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705