Antti Reini heräsi huomaamaan - Vanha piirre nosti yllättäen päätään reality-kisassa: "Ei se..."

10

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikähän mies tämä oikein on. Sinisalosta halusi erota kun pelkäsi menettävänsä vapauden, just joo.

Hänkin ollut joka tussun haaroissa ja taa uusi. Lapsetkin taitaa olla eri naisille kaikki.
      Miten hän o kasvattunut tyttärensä, menettikö taas vapauden ja uusi tussu sängyssä.

Kyllä nämä kaksinaamaisuudet loistaa läpi. Puhutaan toista ja tehdään toista.

Kyllä tällainne naisten vaihto on ihan muuta kuin pelko vapauden menetyksestä. Hypätään kukasta kukkaan ja taas uusi pesä. Onhna sekin elämää ei ihme jos milenlaatu heikkenee ja kysymyksessä on vain oman navan etu eli päästä tussun päälle.

Siinäpä sitä vapauden menetysken tunnetta, mutta saahan ainakin pussit tyhjiksi vielä heteken aikaa. Kohta jo lerpattaa suunta alaspäin kun ikää tulee. Amen.

• Anonyymi

Siinä oli taas rakkaudellinen amen. Elä omaa elämääsi pöllö. Anna muiden elää.

• Anonyymi

Mistä tussu amen on oppinut sanan tussu. Miten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen on oppinut myös sanan PESÄÄÄÄÄ . MIKÄHÄN SEURAKUNTA ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tunnet tuskan tussusas
        ja oudon möykyn mahassas,
        niin tiedät, että loikkari on käynyt lovessas
        ja poika potkii povessas.

• Anonyymi

Sanoi käyttävänsä kovia mömmöjä vuosikausia,sitten vaan lopetti tuosta noin vaan. Ei se nyt ihan noin mene että päättää vain vetämästä,vie vuosia että pääsee irti ja vieroitusoireet on kovat.

• Anonyymi

Rentut on seksikkäitä. Niillä on kova kiire juosta rahan ja naisten perässä . Mutta ne elää kuitenkin eikä ole valkoiseksi kalkittuja. Moni retku on hyväsydäminen ei kaikki. Onhan prostituoidut myös toiset hirviöitä toiset inhimillisiä . Riippuu vähän . Söpö mies noin noin silmälle jos olisi nuorempi kyllä noin söpöjä katselisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rentut on seksikkäitä. Niillä on kova kiire juosta rahan ja naisten perässä . Mutta ne elää kuitenkin eikä ole valkoiseksi kalkittuja. Moni retku on hyväsydäminen ei kaikki. Onhan prostituoidut myös toiset hirviöitä toiset inhimillisiä . Riippuu vähän . Söpö mies noin noin silmälle jos olisi nuorempi kyllä noin söpöjä katselisi.

Tosi söpö mies.

• Anonyymi

Antti on vanhentunut sata vuotiaan näköiseksi. Hyvin on päässyt toistaiseksi eteenpäin urallaan ilman koulutusta. On kuin Aku Korhonen aikoinaan.

• Anonyymi

Antissa on jotain renttumaista, joka naisia viehättää. Luulen, että on vaikea luonteinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe