Mies haluaa seksiä kaikkien muiden paitsi minun kanssa.
Elämäntilanne on vaikea.. Molemmilla ollut isoja kriisejä ja muutoksia paljon lyhyen ajalla elämässä.
Olemme koko ajan tukeneet toisiamme ja olemme juuri mennyt kihloihin ja menemme kohta naimisiin
Mutta... Minusta tuntuu, että mieheni haluaa seksiä kaikkien muiden paitsi minun kanssani.. Minulla on erittäin torjuttu olo. Olemme puhuneet yhdessä kokeilusta ja hurvittelusta, tämä kiinnostaa molempia. Nyt kuitenkin tuntuu, että mieheni haluaa seksiä kaikkien muiden paitsi minun kanssani. Viime aikoina seksiä on ollut 1-2kertaa/kk ja aina kun yritän ehdottaa jotain niin käytännössä aina minut tyrmätään. Swingers clubeille, maksullisiin ja muiden naisten housuihin pitäisi kyllä päästä.
En tiedä.... #hajalla
Henkistä pettämistä vai jotain muuta?
2
157
Vastaukset
Ehkä. Miehesi ei ole vielä valmis pysyvään suhteeseen. Itse tuli pyörittyä ja sekoilusta aikansaJa oikein mikään ei tarttunut kunnes iski oikein kunnolla ja ei ollut mitään tarvetta tehdä mitään muuta. Ehkä mijelläsikin on vaan juttu että se ruoho on siellä. Muualla niin paljon vihreämpää. 1-2 kerta kuussa on kyllä aivan liian vähän kelle vaan.
Vähän sama tilanne aikoinaan ollut täällä suunnassa, mutta toisinpäin. Vaimo kaipasi huomiota muilta miehiltä, mutta tästä pääsimme kyllä yli. Vaikka kyseessä oli ehkäpä henkistä pettämistä vaimolta. Voi olla että fyysistäkin, mutta ei välttämättä.
Tuo voi hyvin olla ohi menevääkin. Meillä pitkässä suhteessa ollut hiljaisempia aikoja ja nyt seksiä noin kerran kuukaudessa. Ei tuo välttämättä ihan umpikuja ole. Tuo maksullinen hieman kyllä särähti korvaani.
Meillä ei ole avointa suhdetta, mutta hieman haemme seikkailuja, yhdessä. Molemmista se tuntuu nyt oikealta tieltä ja pidemmässä suhteessa jopa turvalliseltakin vaihtoehdolta. Onko tuo yhdessä seikkaileminen poissuljettu eli tuntuisiko se sinusta vastenmieliseltä? Ainakin meillä tuo piristi seksielämää jo pelkästään ennen varsinaisen seikkailun alkamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657