Extyökkäri, milloin kerrot?

Anonyymi-ap

Saat toki olla kansan ja yhteiskunnan vastainen ja meidän muiden elättämä.

Mutta jos kirjaudut tänne niin miksi käytät montaa nimimerkkiä?

149

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kuulemma vielä keksitty oikeata tautiluokitusta noin sekavalle, mutta on työn alla ?

• Anonyymi

Se on tällä viikolla YXKAXEX, ei vastaa nyt Extyökkärinä, mutta patahullu se silti on !

• Anonyymi

Olihan se joskus "Työeläkeläinen" nimimerkiltään.
        Ei taida nyt käyttää sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/10504437/kiitos-markus-mustajarvi#comment-54043726

"Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/10504437/kiitos-markus-mustajarvi#comment-54043726

"Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan."

Oha se pitkälti toistakymmentä vuotta ollut vihaamassa, oisko ihan perustajia ollu?

• Extyökkäri
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitin aikoinaan tuolla Työeläkeläinen nikillä, sitä ei kuitenkaan voinut käyttää teidän Lyylien vuoksi koska te käytitte sitä väärin. Silmä kun ei erota esim. Työeläkeläinen ja TyöeIäkeläinen nikkejä toisistaan niin yrititte esiintyä minuna käyttämällä siinä pikku L kirjaimen sijaan isoa i kirjainta. Extyökkäri ei anna samaa mahdollisuutta!

Ette te Lyylit ole koskaan mihinkään rehelliseen kyenneet vaan aina olette olleet huijareita kuten nytkin vielä suuremmassa määrin!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Aloitin aikoinaan tuolla Työeläkeläinen nikillä, sitä ei kuitenkaan voinut käyttää teidän Lyylien vuoksi koska te käytitte sitä väärin. Silmä kun ei erota esim. Työeläkeläinen ja TyöeIäkeläinen nikkejä toisistaan niin yrititte esiintyä minuna käyttämällä siinä pikku L kirjaimen sijaan isoa i kirjainta. Extyökkäri ei anna samaa mahdollisuutta!

Ette te Lyylit ole koskaan mihinkään rehelliseen kyenneet vaan aina olette olleet huijareita kuten nytkin vielä suuremmassa määrin!

Kokkarin ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

• Anonyymi

Tänään kehittelen nimimerkkiä koxoxnox. Vaatii vielä kokoomuksen hyväksynnän.

• Anonyymi

Tuleekohan vastausta koskaan?

• Miksi sinä et käytä nimimerkkiä lainkaan? Etkö uskalla, kun et voi luottaa edes itseesi?

• Anonyymi

Kysymys siis oli. Jos kirjaudut niin miksi käytät useampaa nimimerkkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys siis oli. Jos kirjaudut niin miksi käytät useampaa nimimerkkiä?

Minä käytän yllä olevaa nikkiä. Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani! Mieti mieluummin sitä miksi et kirjaudu ja käytä sitä nikkiä vaan pakenet puskaan muiden selän taakse kinaten itsesi kanssa ajoittain?

• YXKAXEX kirjoitti:

Minä käytän yllä olevaa nikkiä. Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani! Mieti mieluummin sitä miksi et kirjaudu ja käytä sitä nikkiä vaan pakenet puskaan muiden selän taakse kinaten itsesi kanssa ajoittain?

Ja minä tämänlaista.

Aloittaja on niin köyhä että ei ole varaa moisiin.
        Ensi Viikolla laitan valokuvan.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mutta nyt oli kysymys että jos kirjaudut niin miksi usealla nimimerkillä?

Ymmärrätkö tätäkään mistä nyt kysytään?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

"Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani!"

Etkös juuri sinä ole joka elää mielikuvitusten maailmassa. Et ainakaan koskaan esimerkiksi pysty vastamaan asiallisesti kun kyse Kokoomuksesta ja sen tuhoista. Tai vastaamaan jos joku oikaisee sinun luulojasi Kokoomuksen tuntemattomista hyvistä teoista.

Mutta aloitus näkyi olevan että miksi kirjoitat monella nimimerkillä jos yleensä kirjaudut? Tuntien sinun sekaisen historiasi ja sekaiset tarinasi täällä et osaa itsekään vastata tuohon.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mihin tuo liittyi. Oliko aloitus sinun nimimerkille suunnattu?

Kävikö nyt niin ettet itse ollut oikein selvillä millä nimimerkillä milloinkin kirjoittelet.

• Anonyymi kirjoitti:

"Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani!"

Etkös juuri sinä ole joka elää mielikuvitusten maailmassa. Et ainakaan koskaan esimerkiksi pysty vastamaan asiallisesti kun kyse Kokoomuksesta ja sen tuhoista. Tai vastaamaan jos joku oikaisee sinun luulojasi Kokoomuksen tuntemattomista hyvistä teoista.

Mutta aloitus näkyi olevan että miksi kirjoitat monella nimimerkillä jos yleensä kirjaudut? Tuntien sinun sekaisen historiasi ja sekaiset tarinasi täällä et osaa itsekään vastata tuohon.

Missä kohden en ole vastannut asiallisesti Kokoomuksesta esitettyyn kysymykseen? Tuo esiin kysymys ja vastaukseni sekä päivämäärä jolloin asia on tapahtunut! Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani koska se ei ole sama jonka itse antaisit!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Missä kohden en ole vastannut asiallisesti Kokoomuksesta esitettyyn kysymykseen? Tuo esiin kysymys ja vastaukseni sekä päivämäärä jolloin asia on tapahtunut! Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani koska se ei ole sama jonka itse antaisit!

Kyse taisi olla että miksi kirjautuneena esiinnyt usealla nimimerkillä?

Voiko tänne siis rehellisesti kirjautua usealla nimimerkillä?

Ja mitä tulee noihin sinun vastauksiin ja niiden asiallisuuteen niin tutustu historiaasi. Mielummin niin että joku tervejärkinen on sinun mukana ja kertoo sinulle totuuden.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

"Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani"

Eihän tässä ole kyse kenenkään halusta. No laitoit tuon ehkä, joten ymmärrät ettei sinua kukaan ymmärrä.

Mutta miten tuohon vastaat kun kirjaudut usealla nimimerkillä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani"

Eihän tässä ole kyse kenenkään halusta. No laitoit tuon ehkä, joten ymmärrät ettei sinua kukaan ymmärrä.

Mutta miten tuohon vastaat kun kirjaudut usealla nimimerkillä.

Kirjautumattomiin ei voi luottaa kun eivät itsekään itseensä sen vertaa luota jotta näkisi kuka mitäkin on kirjoittanut!

Tuossa nikki analyysissänne te olette hieman harhassa! Teille siitä on haittaa jos on useampi fiksu täällä kirjoittamassa, joten jotain pitää keksiä, tyhmääkin!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kirjautumattomiin ei voi luottaa kun eivät itsekään itseensä sen vertaa luota jotta näkisi kuka mitäkin on kirjoittanut!

Tuossa nikki analyysissänne te olette hieman harhassa! Teille siitä on haittaa jos on useampi fiksu täällä kirjoittamassa, joten jotain pitää keksiä, tyhmääkin!

Edelleen. Mikä ajatus sinulla on kun kirjaudut usealla nimimerkillä?

Kuten varmasti olet huomannut että kaikki tuon ovat havainneet. Jo senkin perusteella ettei kahta noin sekaisin olevaa tahoa voi olla olemassa.

• Historiaa olen itse piilottanut. Siellä se odottaa katsojaansa vaan minä ainoastaan pääsen siihen. Voin sen tehdä julkiseksikin, kunhan muine päättömine kavereinesi kirjaudut ja annatte historianne näkyä, jolloin kun sitä on vuosi mennyt voin palauttaa omani näkyvyyden.

• Yksi nikkihän siinä on, ei montaa vai onko sinulla ongelmia silmiesi kanssa?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Yksi nikkihän siinä on, ei montaa vai onko sinulla ongelmia silmiesi kanssa?

Heilautapa päätäsi !
        Kuulitko kuinka loiskahti ?
        Tiiätkö mikä se siellä hölskää ?
        Minäpä tiijän ja tietääpä kaikki muutkin.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mutta miksi jos kirjaudut niin kirjaudut monella nimimerkillä?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Historiaa olen itse piilottanut. Siellä se odottaa katsojaansa vaan minä ainoastaan pääsen siihen. Voin sen tehdä julkiseksikin, kunhan muine päättömine kavereinesi kirjaudut ja annatte historianne näkyä, jolloin kun sitä on vuosi mennyt voin palauttaa omani näkyvyyden.

"Historiaa olen itse piilottanut"

Siis häpeät sitä. Jos häpeät kirjoituksiasi niin miksi piilottelet niitä kun kuitenkin olet kirjautunut tänne. Tosin miksi olet kirjautunut usealla nimimerkillä. Tämä kaikki haiskahtaa oudolta etenkin lukee kaikkien nimimerkkiesi sekoilua.

Juu sinulta on kaikkea tullut kun olet aineissa, ja siksi kai olet poistanut historiasi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Historiaa olen itse piilottanut"

Siis häpeät sitä. Jos häpeät kirjoituksiasi niin miksi piilottelet niitä kun kuitenkin olet kirjautunut tänne. Tosin miksi olet kirjautunut usealla nimimerkillä. Tämä kaikki haiskahtaa oudolta etenkin lukee kaikkien nimimerkkiesi sekoilua.

Juu sinulta on kaikkea tullut kun olet aineissa, ja siksi kai olet poistanut historiasi.

Itse häpeät koko persoonaasi koska et kirjaudu. Minä en häpeä mitään kirjoittamaani, koska ne ovat faktisia asioita maailmasta. En vain viitsi antaa teille puskahuutajille mahdollisuuksia, ennen kuin itse lähdette samalle tielle! Miksi antaisin sinulle jotain, mitä et itse ole valmis muille antamaan! Kerro se nyt perustellen!

Olenhan kirjoittanut muuttavani tuon, kun anonyymit ovat hävinneet ja toimineet nikein yhden vuoden. Sen jälkeen taas avaan vanhat kommenttini ihailtavaksesi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Itse häpeät koko persoonaasi koska et kirjaudu. Minä en häpeä mitään kirjoittamaani, koska ne ovat faktisia asioita maailmasta. En vain viitsi antaa teille puskahuutajille mahdollisuuksia, ennen kuin itse lähdette samalle tielle! Miksi antaisin sinulle jotain, mitä et itse ole valmis muille antamaan! Kerro se nyt perustellen!

Olenhan kirjoittanut muuttavani tuon, kun anonyymit ovat hävinneet ja toimineet nikein yhden vuoden. Sen jälkeen taas avaan vanhat kommenttini ihailtavaksesi!

Miksi valehtelet?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mutta jos kirjaudut niin miksi kirjoittelet useammalla nimimerkillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos kirjaudut niin miksi kirjoittelet useammalla nimimerkillä?

Milläs nikillä varustettuun kommenttiin sinä vastasit? Montako niitä siinä on? Minä näen vain yhden YXKAXEX yksi siinä vain on! Olen yksilö kun sinä anaaleinesi olet sekamelska

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Milläs nikillä varustettuun kommenttiin sinä vastasit? Montako niitä siinä on? Minä näen vain yhden YXKAXEX yksi siinä vain on! Olen yksilö kun sinä anaaleinesi olet sekamelska

Kun kaikki tietää niin mikset voisi olla edes kerran rehellinen. Kukaan ei ajattele samalla tavalla kuin sinä ja sinä pilkulleen kirjoitat samat potaskat usealla nimimerkillä.

Siis mikä idea kirjautua usealla nimimerkillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun kaikki tietää niin mikset voisi olla edes kerran rehellinen. Kukaan ei ajattele samalla tavalla kuin sinä ja sinä pilkulleen kirjoitat samat potaskat usealla nimimerkillä.

Siis mikä idea kirjautua usealla nimimerkillä.

Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki. Missä se sinun nimimerkkisi on? Hommaa nyt sellainen jotta pysyt asiassa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki. Missä se sinun nimimerkkisi on? Hommaa nyt sellainen jotta pysyt asiassa!

"Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki"

Onko kiva tehdä itsestä pelle? Et ehkä sittenkään ymmärrä mistä kyse kuten tuossa osoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki"

Onko kiva tehdä itsestä pelle? Et ehkä sittenkään ymmärrä mistä kyse kuten tuossa osoitat.

On tunnettu hullu. Ihailee nykyisen hallituksen politiikkaa joka perustuu itänaapurin diktatuuriin.

Jollain nimimerkeillään halusi lakkoilijoille kuolemantuomioita. Joskus kysynyt kokemuksia äitien hakkaamisesta. Aivan sekaisin.

• Anonyymi

Älä hermostu.
        Me tuemme sinua.

T: Extyökkäri ja karva.naamarit ja Putin

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Että tuollainen pelle.

Kehu taas Kokoomusta sen saamia tuhoja.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Milloin vastaat itse kysymykseen?????????????????

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin vastaat itse kysymykseen?????????????????

Minähän vastasin, siinä oli vain yksi nikki eli YXKAXEX. Vai näetkö sinä siinä muitakin?

Missä sinun nimimerkkisi on arvon puskahuutaja?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Huutomerkin käyttö kertoo kirjoittajansa osaamattomuudesta.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Hölmö selitys.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Minähän vastasin, siinä oli vain yksi nikki eli YXKAXEX. Vai näetkö sinä siinä muitakin?

Missä sinun nimimerkkisi on arvon puskahuutaja?

Isoilla kirjaimilla esillä ollessa kompensoidaan epäaikuismaista käytöstä.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Niinpä keksitkin esiintyä monella nimimerkillä !
        Raukka kun olet !
        Varo pysähtymästä kadulla, koirat voivat kusta kintuillesi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hermostu.
        Me tuemme sinua.

T: Extyökkäri ja karva.naamarit ja Putin

Puuppako moktarkuppa

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Sen verran ylläpidolla on sentään rotia ettei kukaan patahullu voi samaa kommenttia kolmella nimimerkillä kirjoittaa :D

• Anonyymi

Olisiko sitten näin parempi. Ajattelen vaan että niin on hyvin, kun OnHyväOlla. 😁 .

• Anonyymi

Kirjoittaa tuo sitten millä nimimerkillään tahansa niin huomaa ettei ole ihan normaalissa elämässä mukana. Todella ikävää kun ihminen menee noin sekaisin, tosin hänen omalta kannaltaan hyvä ettei sitä itse ymmärrä.

• Olen vain teidän anaali laiskureiden vastainen kun ette kykene rehelliseen keskusteluun!

• Anonyymi

"ette kykene rehelliseen keskusteluun!"

No miten sinä?

Miksi jos kirjaudut niin miksi kirjaudut usealla nimimerkillä.

Hyvä että itse otit itse tuon rehellisyyden puheeksi. Mikä ei nyt tietysti ole sinun omia vahvuuksia.

• Anonyymi

Sen mitä olen seurannut niin tuo anaali on jatkuvasti sinun mielessä, jostain syystä. Joskus kyselit muiden kokemuksia äitien hakkaamisesta. Jossain vaiheessa halusit kuolemantuomioita lakkoilijoille.

Tuo sitten että ette kykene rehelliseen keskusteluun kertoo kaiken sinusta jotka sirkusasti on lukenut.

• Anonyymi kirjoitti:

"ette kykene rehelliseen keskusteluun!"

No miten sinä?

Miksi jos kirjaudut niin miksi kirjaudut usealla nimimerkillä.

Hyvä että itse otit itse tuon rehellisyyden puheeksi. Mikä ei nyt tietysti ole sinun omia vahvuuksia.

Et vieläkään kyennyt koska et saa aivojasi sieltä anaalista ulos oikeisiin töihin.

Millä nikillä sinä toimit? Et millään, joten olet väärä henkilö muita arvioimaan!

Mitä rehellisyyttä sinä näet siinä, kun piiloidut puskaan muiden selän taakse, etkä halua vastata siitä mitä kirjoitat?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Et vieläkään kyennyt koska et saa aivojasi sieltä anaalista ulos oikeisiin töihin.

Millä nikillä sinä toimit? Et millään, joten olet väärä henkilö muita arvioimaan!

Mitä rehellisyyttä sinä näet siinä, kun piiloidut puskaan muiden selän taakse, etkä halua vastata siitä mitä kirjoitat?

Edelleen! Jos kirjaudut niin miksi kirjaudut usealla nimimerkillä?

Höpötät itse ymmärtämisestä ja rehellisyydestä. Mutta sinulta ei löydy kumpaakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen! Jos kirjaudut niin miksi kirjaudut usealla nimimerkillä?

Höpötät itse ymmärtämisestä ja rehellisyydestä. Mutta sinulta ei löydy kumpaakaan.

Eihän tuossakaan ole kukaan monella nikillä kirjautunut mutta itse vain huutelet puskasta!

On aivan rehellistä kirjautua omalla nikillään!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Eihän tuossakaan ole kukaan monella nikillä kirjautunut mutta itse vain huutelet puskasta!

Tämä ketju tuo hyvin esiin sinun rehellisyyden puutteen, hulluutesi lisäksi.

Miksi muuten alat väsymään. Eikö ennen ollut tapanasi sata tarinaa päivässä? Luultavasti saat sen vuoksi ylläpidolta hyväksynnän kymmeniin nimimerkkeihin kun olet esimerkiksi ollut viikonloppujen hupi näillä palstoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ketju tuo hyvin esiin sinun rehellisyyden puutteen, hulluutesi lisäksi.

Miksi muuten alat väsymään. Eikö ennen ollut tapanasi sata tarinaa päivässä? Luultavasti saat sen vuoksi ylläpidolta hyväksynnän kymmeniin nimimerkkeihin kun olet esimerkiksi ollut viikonloppujen hupi näillä palstoilla.

Miten perustelet rehellisyyden puutteen kohdallani?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

No mitä saan naurulta aikaan niin kerron. Kokoomuksesta et koskaan etkä milloinkaan edes halua puhua niin kuten asiat on. Älä taas tuosta sitä samaa jos et muuhun pysty.

Et kai oikeasti enää tuota samaa noista monista nimimerkeistäsi?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä sitä mitä luet.

• Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä sitä mitä luet.

Enemmän epäilen sinun kykyäsi koska et edes kyennyt yhtäkään esimerkkiä tuomaan esiin!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Enemmän epäilen sinun kykyäsi koska et edes kyennyt yhtäkään esimerkkiä tuomaan esiin!

No nyt siis tämä muuttui sinun ymmärryksen puuttumiseen?

Jos sinulla sattuu olemaan joku tuttu tai jopa mahdollisesti suvussasi joku järkevä niin näytä vaikka pelkästään tämä ketju niin saat selvityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt siis tämä muuttui sinun ymmärryksen puuttumiseen?

Jos sinulla sattuu olemaan joku tuttu tai jopa mahdollisesti suvussasi joku järkevä niin näytä vaikka pelkästään tämä ketju niin saat selvityksen.

Eipä tuolla taida olla ystäviä. Ja ehkä suku samaa tasoa kun hän, tai voi olla ettei suku halua olla noin hullun kanssa missään tekemisisä.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Meinaatko ja uskallatko kertoa mitä kysyttiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko ja uskallatko kertoa mitä kysyttiin?

Kerropas selventäen, mitä olen lukenut vaan en ymmärtänyt?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Olisikohan kyse aloituksesta? Mutta toit jo julki missä kohdallasi mennään, että antaa olla.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Koska alat rehelliseksi ja vastaa siihen mistä oli kysymys?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Lue nyt aluksi vaikka pelkästään tämä ketju! Palataan sitten muuhun.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska alat rehelliseksi ja vastaa siihen mistä oli kysymys?

Olen aina vastannut rehellisesti. Et ole muutakaan kyennyt esittämään. Tuo nyt esiin asiat joita et ymmärrä niin pyrin ne sinulle selvittämään!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Olen aina vastannut rehellisesti. Et ole muutakaan kyennyt esittämään. Tuo nyt esiin asiat joita et ymmärrä niin pyrin ne sinulle selvittämään!

Miksi valehtelet?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Itse valehtelet kuin et tuo esiin niitä asioita joihin vetoat!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

No eikös se nyt jo monesti todettu monen osalta että kirjoitat monella nimimerkillä. Kaikki nimimerkit vielä samaa soopaa ja samaa kehua omasta elämästään ymmärtämättä mitää todellisuudesta.

Mutta jos et halua vastata miksi kirjoittelet kirjautuneena usealla nimimerkillä niin kysytään sitten ylläpidolta miten tuollainen toiminta on mahdollista.

• Anonyymi kirjoitti:

No eikös se nyt jo monesti todettu monen osalta että kirjoitat monella nimimerkillä. Kaikki nimimerkit vielä samaa soopaa ja samaa kehua omasta elämästään ymmärtämättä mitää todellisuudesta.

Mutta jos et halua vastata miksi kirjoittelet kirjautuneena usealla nimimerkillä niin kysytään sitten ylläpidolta miten tuollainen toiminta on mahdollista.

Toteaminen ei todista mitään, ei edes raastuvassa, pitää todistaa jos jotain väittää. Eikä sinusta puskajussina ole pätevyyttä ketään arvioimaan tai arvostelemaan. Nytkin huomannet vain yhden nikin! Asiat merkitsevän eikä puskajussin kanssa voi edes keskustella kun henkilö voi vaihtua koska hyvänsä eikä sitä nikistä näe!!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Toteaminen ei todista mitään, ei edes raastuvassa, pitää todistaa jos jotain väittää. Eikä sinusta puskajussina ole pätevyyttä ketään arvioimaan tai arvostelemaan. Nytkin huomannet vain yhden nikin! Asiat merkitsevän eikä puskajussin kanssa voi edes keskustella kun henkilö voi vaihtua koska hyvänsä eikä sitä nikistä näe!!

No niin ja nyt sitten yxkaxeextyökkärikarvanaamari, sinulle vaihdetaan vaipat ja sitten tutumaan !

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

"Toteaminen ei todista mitään, ei edes raastuvassa, pitää todistaa jos jotain väittää."

Keskustellaanko Kokoomuksesta?

"puskajussin kanssa voi edes keskustella kun henkilö voi vaihtua koska hyvänsä eikä sitä nikistä näe!!"

Tuostahan juuri ollut puhe.

• Anonyymi kirjoitti:

"Toteaminen ei todista mitään, ei edes raastuvassa, pitää todistaa jos jotain väittää."

Keskustellaanko Kokoomuksesta?

"puskajussin kanssa voi edes keskustella kun henkilö voi vaihtua koska hyvänsä eikä sitä nikistä näe!!"

Tuostahan juuri ollut puhe.

Kun olet anaali niin olet anaali eikä sinua erota muista vastaavista mutta kun olet YXKAXEX NIIN OLET JUURI SE KOKO KESKUSTELUN AJAN!

Anaaliin kun ei voi luottaa pierun vertaa!

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä saan naurulta aikaan niin kerron. Kokoomuksesta et koskaan etkä milloinkaan edes halua puhua niin kuten asiat on. Älä taas tuosta sitä samaa jos et muuhun pysty.

Et kai oikeasti enää tuota samaa noista monista nimimerkeistäsi?

Minä kerron aina tosioasioita Kokoomuksestakin. Tuo nyt esiin jotain mikä ei ole totta ja olisin lausunut sen Kokoomuksesta?

Katsotaan sitten, oletko ymmärtänyt lukemaasi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Miltä sen tuntuu kun päästä lähtee vähäinenkin järki ja se täyttyy virtsalla ?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Sinä nyt et ymmärrä mitään !

• Anonyymi

se on mainos moktar gubta suomi24

• Anonyymi

sama kuin Moktar.Gubta suomi24

olisko se mainosraha?

• Selatessani löysin tämänkin naurettavan aloituksen. Anaali osallistuja moittii muita siitä kun ovat päässeet tuon hänen vaiheensa ohi ja sen verran uskoo omiin kommentteihinsa jotta ei lähde puskahuutajaksi. Mitä sinä pelkäät kirjautumisessa? Kirjautumallahan voisi oikeasti keskustella kun tietää kuka on vastapuoli eikä ole niin suurta pelkoa siitä, että joka vastakommentti voi tulla kenen tahansa näppikseltä?

• Anonyymi

Röh röh minun näppikseni on sitä, kun hiplaan persettäni vaikka siellä on tuore kurapaska. Lyyli siitä joskus moittii KVIIIK !

• Sinähän esiinnyt anaalina nikistäsi päätellen ja mainittu paikka lieneekin se mistä ajatuksesikin ovat kotoisin!

Kuten huomaat niin yhdellä esiinnyn, ei tässä useampaa tarita! Miksi nikittyminen on sinulle niin vaikeaa ja vaikeaa ymmärtää jos löytyy enemmän kuin yksi fiksu teidän suuren anaalijoukkonne rinnalle!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Sinähän esiinnyt anaalina nikistäsi päätellen ja mainittu paikka lieneekin se mistä ajatuksesikin ovat kotoisin!

Kuten huomaat niin yhdellä esiinnyn, ei tässä useampaa tarita! Miksi nikittyminen on sinulle niin vaikeaa ja vaikeaa ymmärtää jos löytyy enemmän kuin yksi fiksu teidän suuren anaalijoukkonne rinnalle!

Olet hyvä esimerkki Suomi 24 palstalla miksi tänne ei moni kirjaudu.

Miksi muuten nuo anaali ajatukset on lähellä sinua?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Sinähän esiinnyt anaalina nikistäsi päätellen ja mainittu paikka lieneekin se mistä ajatuksesikin ovat kotoisin!

Kuten huomaat kelle aloitus osoitettu.

Mikä siis sinun ongelma tässä on?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten huomaat kelle aloitus osoitettu.

Mikä siis sinun ongelma tässä on?

Kun aloitus on anaalin tekoa, niin eihän hän itsekään tiedä mitä kirjoittaa, koska ei luota itseensä sen vertaa jotta kirjautuisi. Sinähän se aloittaja olet, koska nikki on sama!

Sinun lienee syytä kysyä Extyökkäriltä eikä minulta, jos osaat lukea niin toimin eri nikillä!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kun aloitus on anaalin tekoa, niin eihän hän itsekään tiedä mitä kirjoittaa, koska ei luota itseensä sen vertaa jotta kirjautuisi. Sinähän se aloittaja olet, koska nikki on sama!

Sinun lienee syytä kysyä Extyökkäriltä eikä minulta, jos osaat lukea niin toimin eri nikillä!

Sinä olet jatkuvasti kiinnostunut anaalista ja nyt minunkin maineeni on mennyt kun sekaannuit tähän.

T. Extyökkäri

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet jatkuvasti kiinnostunut anaalista ja nyt minunkin maineeni on mennyt kun sekaannuit tähän.

T. Extyökkäri

En minä ole kiinnostunut mutta sinä olet kun käytät sitä nikkinäsi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Antaa tuon Extyökkärin olla. On tunnettu täysin kaheli hullu. Laita tuonne ylös hakuun (Etsi) Extyökkäri niin pääset katsomaan millaisesta nimimerkistä on kyse. Joskus muutama vuosi sitten näki koko sen historian kun klikkasi sen nimimerkkiä mutta ilmeisesti terveydenhoito tai joku muu taho poisti tuon mahdollisuuden hänen osaltaan kun muutamassa vuodessa oli saanut lähes 100 000 sekaista toisiaan kopioivaa epämääräistä höpinää aikaiseksi. Nyt ilmeisesti sitten lopullisesti jossain pehmitetyssä huoneessa tai jossain.

• Anonyymi kirjoitti:

Antaa tuon Extyökkärin olla. On tunnettu täysin kaheli hullu. Laita tuonne ylös hakuun (Etsi) Extyökkäri niin pääset katsomaan millaisesta nimimerkistä on kyse. Joskus muutama vuosi sitten näki koko sen historian kun klikkasi sen nimimerkkiä mutta ilmeisesti terveydenhoito tai joku muu taho poisti tuon mahdollisuuden hänen osaltaan kun muutamassa vuodessa oli saanut lähes 100 000 sekaista toisiaan kopioivaa epämääräistä höpinää aikaiseksi. Nyt ilmeisesti sitten lopullisesti jossain pehmitetyssä huoneessa tai jossain.

Hyvä diagnoosi mutta väärä potilas! Kun katsot nytkin mitä järkevää ja uudistavaa te anaaliporukassanne kirjoitatte niin muut ovat todella edellänne järjen käytössä.

Mitä edistyksellisyyttä ja järkevää olet nähnyt teidän anaalien saaneen tänne aikaan tämän vuoden aikana? Tuo esiin edes viisi kohtaa ja perustele miksi ne parantaisivat maamme taloutta tai terveyden hoitoa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kävitkö välillä lataamossa kun oli pieni tauko ?

• Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö välillä lataamossa kun oli pieni tauko ?

Sitä latausta sanotaan yleiskielessä lounaaksi! Sinulle ehkä vieras ilmiö!

Taitaa vaan kestää ennen kuin anaali huomaa lounaan koska se on kohdalla vasta huomenna ja hieman eri muodossa kuin lähtiessään!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Hyvä diagnoosi mutta väärä potilas! Kun katsot nytkin mitä järkevää ja uudistavaa te anaaliporukassanne kirjoitatte niin muut ovat todella edellänne järjen käytössä.

Mitä edistyksellisyyttä ja järkevää olet nähnyt teidän anaalien saaneen tänne aikaan tämän vuoden aikana? Tuo esiin edes viisi kohtaa ja perustele miksi ne parantaisivat maamme taloutta tai terveyden hoitoa!

En tarkoittanut sinua vaan nimimerkki Extyökkäriä. Etkö ymmärrä mitä luet.

Laitapa nyt tuonne ylös hakuun Extyökkäri ja lue kuinka hullu hän on.

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut sinua vaan nimimerkki Extyökkäriä. Etkö ymmärrä mitä luet.

Laitapa nyt tuonne ylös hakuun Extyökkäri ja lue kuinka hullu hän on.

Muistaakseni Extyökkäri kirjoitteli varsin hyviä huomioita täällä esiintyvästä vasurityperyydestä.

Pahempi hulluus löytyy anaalien joukosta, joihin itsekin näytät kuuluvan!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Muistaakseni Extyökkäri kirjoitteli varsin hyviä huomioita täällä esiintyvästä vasurityperyydestä.

Pahempi hulluus löytyy anaalien joukosta, joihin itsekin näytät kuuluvan!

Tee nyt niin kuten neuvotaan niin huomaat millaisesta tapauksesta on kyse. On/oli aivan sekaisin. Hölmönä meni kommentoimaan sellaista mihin ei pystynyt edes järkevästi vastamaan ja sitten tapansa mukaan alkoi haukkumaan muita. Kun teet kuten neuvotaan niin huomaat että kyse on puhtaasti mielenterveyspotilaasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tee nyt niin kuten neuvotaan niin huomaat millaisesta tapauksesta on kyse. On/oli aivan sekaisin. Hölmönä meni kommentoimaan sellaista mihin ei pystynyt edes järkevästi vastamaan ja sitten tapansa mukaan alkoi haukkumaan muita. Kun teet kuten neuvotaan niin huomaat että kyse on puhtaasti mielenterveyspotilaasta.

Aloitushan olio: "Saat toki olla kansan ja yhteiskunnan vastainen ja meidän muiden elättämä. Mutta jos kirjaudut tänne niin miksi käytät montaa nimimerkkiä?"

Aloittajahan ei uskaltanut käyttää nikkiään vaan esiintyi anaalina! Anaalilla ei ole pätevyyttä muiden arvosteluun!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Aloitushan olio: "Saat toki olla kansan ja yhteiskunnan vastainen ja meidän muiden elättämä. Mutta jos kirjaudut tänne niin miksi käytät montaa nimimerkkiä?"

Aloittajahan ei uskaltanut käyttää nikkiään vaan esiintyi anaalina! Anaalilla ei ole pätevyyttä muiden arvosteluun!

Tämä on Suomi 24. Sinullakin lähes pelkästään anaali mielessä.

Mutta tee nyt kuten neuvottiin niin alkaa sinullekin asia selviämään. Tosin vaatii jotain sinunkin ymmärryksestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on Suomi 24. Sinullakin lähes pelkästään anaali mielessä.

Mutta tee nyt kuten neuvottiin niin alkaa sinullekin asia selviämään. Tosin vaatii jotain sinunkin ymmärryksestä.

Kun kerran haluat samaistua mainittuun käyttämällä sitä nikkinäsi niin ongelma on sinun!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kun kerran haluat samaistua mainittuun käyttämällä sitä nikkinäsi niin ongelma on sinun!

No teitkö sen mitä neuvottiin?

Mikä sinulle on ongelma jos nimimerkki Extyökkäristä puhutaan faktoin? Etenkin kun tuo nimimerkki on nyt jo varmasti pakkopaidassa tai jossain pehmitetyssä huoneessa hoidossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinulle on ongelma jos nimimerkki Extyökkäristä puhutaan faktoin? Etenkin kun tuo nimimerkki on nyt jo varmasti pakkopaidassa tai jossain pehmitetyssä huoneessa hoidossa.

Ihan tiedoksi tuo YXKAXEX on juuri myös tuo Extyökkäri ja monta muuta nimimerkkiä.
        Hyvin sekainen pellehermanni kuten kirjoituksista. Anaali hommat ainakin häntä kiinnostavat kun jatkuvasti mieliteoistaan puhuu. Yhteiskunnasta ja politiikasta ei ymmärrä mitään kuten selvästi on nähtävillä. Veronmaksajien elättämä

• Anonyymi kirjoitti:

Nähtävästi olet viereisessä kopissa kun asian noin hyvin väität tuntevasi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Nähtävästi olet viereisessä kopissa kun asian noin hyvin väität tuntevasi!

Siis kapasiteettisi ei riitä tuohon mistä oli kysymys.

Vai pelkäätkö että kuolet nauruun jos tutustut Extyökkärin satuihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis kapasiteettisi ei riitä tuohon mistä oli kysymys.

Vai pelkäätkö että kuolet nauruun jos tutustut Extyökkärin satuihin.

Tuo kommenttini oli varsin oivallinen vastauis anaalin höpinään!

Jos jotain haluat niin kysy oikeaa asiaa, vaikka siitä miten saamme lisää omaa vapaata pääomaa, jolla sitten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Tuo kommenttini oli varsin oivallinen vastauis anaalin höpinään!

Jos jotain haluat niin kysy oikeaa asiaa, vaikka siitä miten saamme lisää omaa vapaata pääomaa, jolla sitten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa!

No kerro nyt edes katsoitko tuo kahelin tarinoita vai et?

No nyt tuohon.

"Jos jotain haluat niin kysy oikeaa asiaa, vaikka siitä miten saamme lisää omaa vapaata pääomaa, jolla sitten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa!"

No kysyn sitten tuonkin.

• Anonyymi kirjoitti:

No kerro nyt edes katsoitko tuo kahelin tarinoita vai et?

No nyt tuohon.

"Jos jotain haluat niin kysy oikeaa asiaa, vaikka siitä miten saamme lisää omaa vapaata pääomaa, jolla sitten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa!"

No kysyn sitten tuonkin.

Kun nyt lainasit minua niin olisit voinut esittää ne vaihtoehdot joilla siinä lainauksessa esitettyyn asiaan saadaan puhtia! Nähtävästi järkesi toppasi siihen kun piti itse ajatella.

Vastaus on helppo, vähentämällä kuluja, meillähän yksi suuri kulu on ollut verotus joka vielä taitaa olla yksi niitä progressiivisimpia maailmassa ja se estää uuden pääoman karttumista. Nyt sitä on hieman viilattu parempaan mutta enemmänkin olisi voitu tehdä.

Kun pääomaa nyt saadaan karttumaan vaikka hitaasti niin ehkä jo 5:n tai 10:n vuoden kuluttua sitä on siinä määrin koossa, jotta päästään investoimaan uuteen tuottavaan yritystoimintaan!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kun nyt lainasit minua niin olisit voinut esittää ne vaihtoehdot joilla siinä lainauksessa esitettyyn asiaan saadaan puhtia! Nähtävästi järkesi toppasi siihen kun piti itse ajatella.

Vastaus on helppo, vähentämällä kuluja, meillähän yksi suuri kulu on ollut verotus joka vielä taitaa olla yksi niitä progressiivisimpia maailmassa ja se estää uuden pääoman karttumista. Nyt sitä on hieman viilattu parempaan mutta enemmänkin olisi voitu tehdä.

Kun pääomaa nyt saadaan karttumaan vaikka hitaasti niin ehkä jo 5:n tai 10:n vuoden kuluttua sitä on siinä määrin koossa, jotta päästään investoimaan uuteen tuottavaan yritystoimintaan!

Mutta katsoitko tuon kahelin tarinoita?

• Anonyymi

Sinun tarinat ihan sekaisia. Et edes ymmärrä että toimiva yritys toimiakseen tarvitsee maksavia asiakkaita.

Mutta sinua myös kehoitettiin tutustamaan tuon aloituksessa mainitun Extyökkärin tarinoihin. Kuitenkin häntä koskevalla palstalla kovasti sinäkin itseäsi nolaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun tarinat ihan sekaisia. Et edes ymmärrä että toimiva yritys toimiakseen tarvitsee maksavia asiakkaita.

Mutta sinua myös kehoitettiin tutustamaan tuon aloituksessa mainitun Extyökkärin tarinoihin. Kuitenkin häntä koskevalla palstalla kovasti sinäkin itseäsi nolaat.

Maksavia asiakkaita aina löytyy kun on hyvä tuote, jota tarvitaan ja kilpailukykyiset hinnat. Yrityksiä ja asiakkaita kun on ympäri maailman. Yrityksen pitää innovoida tuotteitaan tavalla, joka saa maailman niistä kiinnostumaan.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kusipää narsisti !

• Anonyymi

Älkää tätä vesipäätä huomioiko, lastataan honkanummelle mokoma muka kapitalisti, ei sillä oo varaa ees hautakiveen, . . . .

• Hautakiviä harvoin kukaan ostaa etukäteen, minä ainakin jätän sen perikunnalle! Sinusta en tiedä, montako vuotta olet sitä jo tyynynä sängyssäsi pitänyt?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Hautakiviä harvoin kukaan ostaa etukäteen, minä ainakin jätän sen perikunnalle! Sinusta en tiedä, montako vuotta olet sitä jo tyynynä sängyssäsi pitänyt?

Mutta miten aloituksen aihe?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Hautakiviä harvoin kukaan ostaa etukäteen, minä ainakin jätän sen perikunnalle! Sinusta en tiedä, montako vuotta olet sitä jo tyynynä sängyssäsi pitänyt?

Sukusi on kuulemma päättänyt haudata sinut pystyyn, säästyy kallista maata, eikä tarvitse muuta kuin horsma pystyyn kohdalle.

• Anonyymi

sama kuin moktar gubta

• Milloin kerron mitä?

• Anonyymi

No nyt siis tuli taas sinulle ongelma? Ei muuten ole eka kerta kohdallasi. Olet muuten harvinaisen tyhmä.

• Anonyymi

Aloituksessa tuollaista sinulta kysyttiin.

"Saat toki olla kansan ja yhteiskunnan vastainen ja meidän muiden elättämä.

Mutta jos kirjaudut tänne niin miksi käytät montaa nimimerkkiä?"

Eiköhän tuo sinun "Milloin kerron mitä?" kerro kaiken tilanteestasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa tuollaista sinulta kysyttiin.

"Saat toki olla kansan ja yhteiskunnan vastainen ja meidän muiden elättämä.

Mutta jos kirjaudut tänne niin miksi käytät montaa nimimerkkiä?"

Eiköhän tuo sinun "Milloin kerron mitä?" kerro kaiken tilanteestasi.

Montako nimimerkkiä näet tässä vastauksessa! Niin montaa minä käytän!

Moitin sen sijaan sinua siitä, ettet halua/uskalla käyttää nimimerkkiä! Kunnon keskustelua ei saada aiokaan elleivät keskustelijat keskustelun aikana kykene tunnistamaan vastapuolia! Olisi siis syytä uskaltaa kirjautua sisään ja hommata oma nikki!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Montako nimimerkkiä näet tässä vastauksessa! Niin montaa minä käytän!

Moitin sen sijaan sinua siitä, ettet halua/uskalla käyttää nimimerkkiä! Kunnon keskustelua ei saada aiokaan elleivät keskustelijat keskustelun aikana kykene tunnistamaan vastapuolia! Olisi siis syytä uskaltaa kirjautua sisään ja hommata oma nikki!

Lapsellinen höperehtijä !
        Jokainen näkee teksteistäsi että esiinnyt jopa samassa ketjussa kahdella, kolmella nikillä !

Lepakko !

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen höperehtijä !
        Jokainen näkee teksteistäsi että esiinnyt jopa samassa ketjussa kahdella, kolmella nikillä !

Lepakko !

Sinä pelkäät tunnistyautua koska et itsekään tietdä kuka ja mikä olet!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

No tiedätkö kuka ja mikä sinä olet?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et siis ole oikein kartalla kuka ja mikä olet.

Tuossa ylempänä kerroit tunnetun "Milloin kerron mitä?" tunnisteesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Et siis ole oikein kartalla kuka ja mikä olet.

Tuossa ylempänä kerroit tunnetun "Milloin kerron mitä?" tunnisteesi.

Olen Extyökkäri, jos sitä et ole ymmärtänyt niin kovasti on päässäsi puutteita!

Sinä taas olet vbain Lyyli muiden Lyylien varjossa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Olen Extyökkäri"

Niin nyt olet. Aloituksessa oli sinulle kysymys? Mikä sinulle on epäselvää?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

HEH HEH. No hauskaa ja hauskaa kun melko murheellista sinun kohdalta.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Miksi usealla nimimerkillä tuot hulluutesi näkyviin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi usealla nimimerkillä tuot hulluutesi näkyviin.

Ei siinä hulluutta ole vaan vain yksi kirjoitushirve!

Jos sinä näet siinä hulluitta niin kerro mitä ja miten sen sinun mielestäsi pitäisi olla!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei siinä hulluutta ole vaan vain yksi kirjoitushirve!

Jos sinä näet siinä hulluitta niin kerro mitä ja miten sen sinun mielestäsi pitäisi olla!

HÄHÄHÄHÄHHHHHHHHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, YKSI KIRJOITUSHIRVE.....BUAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAAAAA,

SIINÄ MEILLÄ KOLMEN NIKIN PATAHULLU !!

• Anonyymi kirjoitti:

HÄHÄHÄHÄHHHHHHHHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, YKSI KIRJOITUSHIRVE.....BUAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAAAAA,

SIINÄ MEILLÄ KOLMEN NIKIN PATAHULLU !!

Se on vain sinun arviosi. Kun katsoo tuota aikaansaannostasi, niin en lähtisi ketään moittimaan, varsinkaan Lyyli nikillä esiintyen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Se on vain sinun arviosi. Kun katsoo tuota aikaansaannostasi, niin en lähtisi ketään moittimaan, varsinkaan Lyyli nikillä esiintyen!

Osaatko itse sanoa omin sanoi miksi et vastaa oleelliseen. Eli sinua koskevaan aloitukseen. Kaikkea muuta paskaa jaksat jauhaa joka paikassa monella nimimerkillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Osaatko itse sanoa omin sanoi miksi et vastaa oleelliseen. Eli sinua koskevaan aloitukseen. Kaikkea muuta paskaa jaksat jauhaa joka paikassa monella nimimerkillä.

Mitä oleellista siinä aloituksessa on? Jonkun typerän Lyylin sairaan mielikuvituksen tuotetta! Toisaalta missä sinun nimimerkkisi on? Miksi haluat sekaantua suureen joukkoon? Eikö edes oma luottamuksesi asioihin ole sen vertainen, jotta kykenisit omista mielipiteistäsi pitää kiinni?

Jos nyt katsot niin esiinnyn yhdellä nimimerkillä nytkin! Sinä taas et millään! Korjaa tapasi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä oleellista siinä aloituksessa on? Jonkun typerän Lyylin sairaan mielikuvituksen tuotetta! Toisaalta missä sinun nimimerkkisi on? Miksi haluat sekaantua suureen joukkoon? Eikö edes oma luottamuksesi asioihin ole sen vertainen, jotta kykenisit omista mielipiteistäsi pitää kiinni?

Jos nyt katsot niin esiinnyn yhdellä nimimerkillä nytkin! Sinä taas et millään! Korjaa tapasi!

Tässäkin ketjussa ole kahdella nimimerkillä esiintynyt. Jos et sitä itse ymmärrä niin tilanteesi on melko huolestuttava, ei muille toki yllättävä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Jos nyt katsot niin esiinnyn yhdellä nimimerkillä nytkin!"

Ai sekin onnistuu että kirjoittaisit kahdella nimimerkilläsi yhdessä. No kai tiedät asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäkin ketjussa ole kahdella nimimerkillä esiintynyt. Jos et sitä itse ymmärrä niin tilanteesi on melko huolestuttava, ei muille toki yllättävä.

Oletko maksettu pelle kun kuitenkin 24/7 kaikkea hauskaa suollat ja väistelt kaiken oikean asian?

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos nyt katsot niin esiinnyn yhdellä nimimerkillä nytkin!"

Ai sekin onnistuu että kirjoittaisit kahdella nimimerkilläsi yhdessä. No kai tiedät asian.

Itsehän minua syytit useammasta nikistä, katso nyt montaako käytän! Kaikki ne tuossa yllä ovat rivissä!

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko maksettu pelle kun kuitenkin 24/7 kaikkea hauskaa suollat ja väistelt kaiken oikean asian?

Hommatkaa edes itsellenne nikit jotta voitte arvostella muita. Eikö teillä ole mitään oikeaa asiaa keskustella vaan alatte keksimään, jotta jotain saisitte sanotuksi!

Otetaan aiheeksi vaikka yksi avain kysymys: Miten saan työni tuottamaan edes oman palkkani? Aika moni kun ei ole saanut ja on nyt työttömänä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Hommatkaa edes itsellenne nikit jotta voitte arvostella muita. Eikö teillä ole mitään oikeaa asiaa keskustella vaan alatte keksimään, jotta jotain saisitte sanotuksi!

Otetaan aiheeksi vaikka yksi avain kysymys: Miten saan työni tuottamaan edes oman palkkani? Aika moni kun ei ole saanut ja on nyt työttömänä!

Seuraava nikkini on KUXKAXVIx t. Extyökkäri

• Anonyymi kirjoitti:

Seuraava nikkini on KUXKAXVIx t. Extyökkäri

llekirjoituksesi näkyy nikistäsi, älä esiinny miiden nikeillä! Se kun ei osoita fiksuutta vaan on tappion myöntämistä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

llekirjoituksesi näkyy nikistäsi, älä esiinny miiden nikeillä! Se kun ei osoita fiksuutta vaan on tappion myöntämistä!

"llekirjoituksesi näkyy nikistäsi, älä esiinny miiden nikeillä!"

????

" Se kun ei osoita fiksuutta vaan on tappion myöntämistä!"

Mitähän tuo tarkoittaa?

Voisitko turhapuro hiukan selventää?

• Anonyymi kirjoitti:

????

" Se kun ei osoita fiksuutta vaan on tappion myöntämistä!"

Mitähän tuo tarkoittaa?

Voisitko turhapuro hiukan selventää?

Kun kirjoitit viestin: "Seuraava nikkini on KUXKAXVIx t. Extyökkär"!

Niin selvitin sinulle asioiden todellisen laidan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Niin noin.

Mitä lie sitten tarkoittaakin.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Niin selvitin sinulle asioiden todellisen laidan!"

No kerros niin että jotain joku ymmärtää?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Miten saan työni tuottamaan edes oman palkkani?"

Tuo taitaa olla ihan sinun oma ongelma. Mutta mitä olen täällä lukenut niin muuthan sinun elämän maksaa.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Melko epäselvää ja sekaista saat aikaan tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

"Miten saan työni tuottamaan edes oman palkkani?"

Tuo taitaa olla ihan sinun oma ongelma. Mutta mitä olen täällä lukenut niin muuthan sinun elämän maksaa.

Olen aina pärjännyt tuossa ansaitsemisessa, koska kykenen suunnitelmalliseen toimeen. Minun työni ovat aina olleet tekniikan alalta, joten niiden hinnoittelu on helppoa. Alkuun tein muiden töitä, siis palkkalaisena mutta viimeiset 30 vuotta oman firman suunnittelijana ja varsin menestyvän firman, joka myi sitä mitä olin suunnitellut!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olen aina pärjännyt tuossa ansaitsemisessa, koska kykenen suunnitelmalliseen toimeen. Minun työni ovat aina olleet tekniikan alalta, joten niiden hinnoittelu on helppoa. Alkuun tein muiden töitä, siis palkkalaisena mutta viimeiset 30 vuotta oman firman suunnittelijana ja varsin menestyvän firman, joka myi sitä mitä olin suunnitellut!

Heh vai sellainen firma josta kukaan ei tiedä ja kuullut mitään.

Oisko ollut ihan Kelan rahoittama koti ja hulluus ilman työvelvoitetta tietyn syyn takia.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh vai sellainen firma josta kukaan ei tiedä ja kuullut mitään.

Oisko ollut ihan Kelan rahoittama koti ja hulluus ilman työvelvoitetta tietyn syyn takia.

Omalla alallaan se yritys jossa olin osakkaana, on ollut hyvinkin tunnettu koko EU alueella sekä hieman sen ulkopuolellakin. Se oli erikoistunut yhteen automaation sektoriin johon se valmisti keskuksia ja mittauslaitteita jotka kaikki suunnittelin.! Mikä yritys se on ei ole merkitystä tässä ympäristössä, ei ainakaan Lyyleille!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Omalla alallaan se yritys jossa olin osakkaana, on ollut hyvinkin tunnettu koko EU alueella sekä hieman sen ulkopuolellakin. Se oli erikoistunut yhteen automaation sektoriin johon se valmisti keskuksia ja mittauslaitteita jotka kaikki suunnittelin.! Mikä yritys se on ei ole merkitystä tässä ympäristössä, ei ainakaan Lyyleille!

Kerro lisää? Kun kukaan ei tiedä tuosta yrityksestä mitään. Ja sinäkin unesta herättyäsi huusit hoitajaa vaihtamaan kuivat vaipat.

Siis oikein tunnettu? Mutta kuitenkin salaisuus miten ja mistä tunnettu. Olisiko sinun ja EXKAXEX:sin unista ja luuloista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää? Kun kukaan ei tiedä tuosta yrityksestä mitään. Ja sinäkin unesta herättyäsi huusit hoitajaa vaihtamaan kuivat vaipat.

Siis oikein tunnettu? Mutta kuitenkin salaisuus miten ja mistä tunnettu. Olisiko sinun ja EXKAXEX:sin unista ja luuloista.

Yritys ei enää ole omistuksessani jotem en sitä aio paljastaa mutta sen toimialan jo kerroin joten sitä käyttäen voitte alkaa arvailemaan kuten niin monyaa muutakin asiaa! Näinhän kerroin: "Se oli erikoistunut yhteen automaation sektoriin johon se valmisti keskuksia ja mittauslaitteita jotka kaikki suunnittelin.! "

Siitä vaan funtsimaan! Voi olla jotta paljastan asian kun olette joka Lyyli kirjautuneet ainakin vuodeksi!

• Avaaja on luultavasti sama tyyppi joka riehuu keskustan palstalla ja näkee minut ja yhden toisen kirjoittajan samana henkilönä.
      Avaaja ei ymmärrä sitä että keskustelupalstalla kirjoitetaan aiheesta ei siitä kuka kukin on.

• Anonyymi

Jaaha. Ja sitten taas uudella nimimerkillä.

• Anonyymi

Kävin juuri katsomassa tuota Keskustan palstaa ja ja siellähän sinäkin riehut jotenkin tutun tuntuisesti.

No sitten tuohon.
        "keskustelupalstalla kirjoitetaan aiheesta ei siitä kuka kukin on."

On tullut aina joskus vilkaistua tuota Keskustan palstaa ja juuri siellä puhutaan kuka kukin on. Nimillä ja sotilasarvoilla haukutaan hyvinkin useasti. Joku Ossi ja Anjalankoski tullut usein näkyviin. Sanoisin että puolueiden osalta Keskusta kaikista järkyttävin palsta.

Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73