Extyökkäri, milloin kerrot?

Anonyymi-ap

Saat toki olla kansan ja yhteiskunnan vastainen ja meidän muiden elättämä.

Mutta jos kirjaudut tänne niin miksi käytät montaa nimimerkkiä?

36

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kuulemma vielä keksitty oikeata tautiluokitusta noin sekavalle, mutta on työn alla ?

• Anonyymi

Se on tällä viikolla YXKAXEX, ei vastaa nyt Extyökkärinä, mutta patahullu se silti on !

• Anonyymi

Olihan se joskus "Työeläkeläinen" nimimerkiltään.
        Ei taida nyt käyttää sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se joskus "Työeläkeläinen" nimimerkiltään.
        Ei taida nyt käyttää sitä?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/10504437/kiitos-markus-mustajarvi#comment-54043726

"Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/10504437/kiitos-markus-mustajarvi#comment-54043726

"Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan."

Oha se pitkälti toistakymmentä vuotta ollut vihaamassa, oisko ihan perustajia ollu?

• Anonyymi

Tänään kehittelen nimimerkkiä koxoxnox. Vaatii vielä kokoomuksen hyväksynnän.

• Anonyymi

Eipä taida tuo mikä lie itse vastata kysymykseen. Ei taida kokoomuskommarit ja Putin antaa siihen lupaa.

• Anonyymi

Tuleekohan vastausta koskaan?

• Miksi sinä et käytä nimimerkkiä lainkaan? Etkö uskalla, kun et voi luottaa edes itseesi?

• Anonyymi

Kysymys siis oli. Jos kirjaudut niin miksi käytät useampaa nimimerkkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys siis oli. Jos kirjaudut niin miksi käytät useampaa nimimerkkiä?

Minä käytän yllä olevaa nikkiä. Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani! Mieti mieluummin sitä miksi et kirjaudu ja käytä sitä nikkiä vaan pakenet puskaan muiden selän taakse kinaten itsesi kanssa ajoittain?

• YXKAXEX kirjoitti:

Minä käytän yllä olevaa nikkiä. Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani! Mieti mieluummin sitä miksi et kirjaudu ja käytä sitä nikkiä vaan pakenet puskaan muiden selän taakse kinaten itsesi kanssa ajoittain?

Ja minä tämänlaista.

Aloittaja on niin köyhä että ei ole varaa moisiin.
        Ensi Viikolla laitan valokuvan.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mutta nyt oli kysymys että jos kirjaudut niin miksi usealla nimimerkillä?

Ymmärrätkö tätäkään mistä nyt kysytään?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

"Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani!"

Etkös juuri sinä ole joka elää mielikuvitusten maailmassa. Et ainakaan koskaan esimerkiksi pysty vastamaan asiallisesti kun kyse Kokoomuksesta ja sen tuhoista. Tai vastaamaan jos joku oikaisee sinun luulojasi Kokoomuksen tuntemattomista hyvistä teoista.

Mutta aloitus näkyi olevan että miksi kirjoitat monella nimimerkillä jos yleensä kirjaudut? Tuntien sinun sekaisen historiasi ja sekaiset tarinasi täällä et osaa itsekään vastata tuohon.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mihin tuo liittyi. Oliko aloitus sinun nimimerkille suunnattu?

Kävikö nyt niin ettet itse ollut oikein selvillä millä nimimerkillä milloinkin kirjoittelet.

• Anonyymi kirjoitti:

"Se jos elät mielikuvitusten vallassa ei ole minun ongelmani!"

Etkös juuri sinä ole joka elää mielikuvitusten maailmassa. Et ainakaan koskaan esimerkiksi pysty vastamaan asiallisesti kun kyse Kokoomuksesta ja sen tuhoista. Tai vastaamaan jos joku oikaisee sinun luulojasi Kokoomuksen tuntemattomista hyvistä teoista.

Mutta aloitus näkyi olevan että miksi kirjoitat monella nimimerkillä jos yleensä kirjaudut? Tuntien sinun sekaisen historiasi ja sekaiset tarinasi täällä et osaa itsekään vastata tuohon.

Missä kohden en ole vastannut asiallisesti Kokoomuksesta esitettyyn kysymykseen? Tuo esiin kysymys ja vastaukseni sekä päivämäärä jolloin asia on tapahtunut! Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani koska se ei ole sama jonka itse antaisit!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Missä kohden en ole vastannut asiallisesti Kokoomuksesta esitettyyn kysymykseen? Tuo esiin kysymys ja vastaukseni sekä päivämäärä jolloin asia on tapahtunut! Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani koska se ei ole sama jonka itse antaisit!

Kyse taisi olla että miksi kirjautuneena esiinnyt usealla nimimerkillä?

Voiko tänne siis rehellisesti kirjautua usealla nimimerkillä?

Ja mitä tulee noihin sinun vastauksiin ja niiden asiallisuuteen niin tutustu historiaasi. Mielummin niin että joku tervejärkinen on sinun mukana ja kertoo sinulle totuuden.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

"Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani"

Eihän tässä ole kyse kenenkään halusta. No laitoit tuon ehkä, joten ymmärrät ettei sinua kukaan ymmärrä.

Mutta miten tuohon vastaat kun kirjaudut usealla nimimerkillä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Et ehkä ole halunnut ymmärtää vastaustani"

Eihän tässä ole kyse kenenkään halusta. No laitoit tuon ehkä, joten ymmärrät ettei sinua kukaan ymmärrä.

Mutta miten tuohon vastaat kun kirjaudut usealla nimimerkillä.

Kirjautumattomiin ei voi luottaa kun eivät itsekään itseensä sen vertaa luota jotta näkisi kuka mitäkin on kirjoittanut!

Tuossa nikki analyysissänne te olette hieman harhassa! Teille siitä on haittaa jos on useampi fiksu täällä kirjoittamassa, joten jotain pitää keksiä, tyhmääkin!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kirjautumattomiin ei voi luottaa kun eivät itsekään itseensä sen vertaa luota jotta näkisi kuka mitäkin on kirjoittanut!

Tuossa nikki analyysissänne te olette hieman harhassa! Teille siitä on haittaa jos on useampi fiksu täällä kirjoittamassa, joten jotain pitää keksiä, tyhmääkin!

Edelleen. Mikä ajatus sinulla on kun kirjaudut usealla nimimerkillä?

Kuten varmasti olet huomannut että kaikki tuon ovat havainneet. Jo senkin perusteella ettei kahta noin sekaisin olevaa tahoa voi olla olemassa.

• Historiaa olen itse piilottanut. Siellä se odottaa katsojaansa vaan minä ainoastaan pääsen siihen. Voin sen tehdä julkiseksikin, kunhan muine päättömine kavereinesi kirjaudut ja annatte historianne näkyä, jolloin kun sitä on vuosi mennyt voin palauttaa omani näkyvyyden.

• Yksi nikkihän siinä on, ei montaa vai onko sinulla ongelmia silmiesi kanssa?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Yksi nikkihän siinä on, ei montaa vai onko sinulla ongelmia silmiesi kanssa?

Heilautapa päätäsi !
        Kuulitko kuinka loiskahti ?
        Tiiätkö mikä se siellä hölskää ?
        Minäpä tiijän ja tietääpä kaikki muutkin.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Yksi nikkihän siinä on, ei montaa vai onko sinulla ongelmia silmiesi kanssa?

Mutta miksi jos kirjaudut niin kirjaudut monella nimimerkillä?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Historiaa olen itse piilottanut. Siellä se odottaa katsojaansa vaan minä ainoastaan pääsen siihen. Voin sen tehdä julkiseksikin, kunhan muine päättömine kavereinesi kirjaudut ja annatte historianne näkyä, jolloin kun sitä on vuosi mennyt voin palauttaa omani näkyvyyden.

"Historiaa olen itse piilottanut"

Siis häpeät sitä. Jos häpeät kirjoituksiasi niin miksi piilottelet niitä kun kuitenkin olet kirjautunut tänne. Tosin miksi olet kirjautunut usealla nimimerkillä. Tämä kaikki haiskahtaa oudolta etenkin lukee kaikkien nimimerkkiesi sekoilua.

Juu sinulta on kaikkea tullut kun olet aineissa, ja siksi kai olet poistanut historiasi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Historiaa olen itse piilottanut"

Siis häpeät sitä. Jos häpeät kirjoituksiasi niin miksi piilottelet niitä kun kuitenkin olet kirjautunut tänne. Tosin miksi olet kirjautunut usealla nimimerkillä. Tämä kaikki haiskahtaa oudolta etenkin lukee kaikkien nimimerkkiesi sekoilua.

Juu sinulta on kaikkea tullut kun olet aineissa, ja siksi kai olet poistanut historiasi.

Itse häpeät koko persoonaasi koska et kirjaudu. Minä en häpeä mitään kirjoittamaani, koska ne ovat faktisia asioita maailmasta. En vain viitsi antaa teille puskahuutajille mahdollisuuksia, ennen kuin itse lähdette samalle tielle! Miksi antaisin sinulle jotain, mitä et itse ole valmis muille antamaan! Kerro se nyt perustellen!

Olenhan kirjoittanut muuttavani tuon, kun anonyymit ovat hävinneet ja toimineet nikein yhden vuoden. Sen jälkeen taas avaan vanhat kommenttini ihailtavaksesi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Itse häpeät koko persoonaasi koska et kirjaudu. Minä en häpeä mitään kirjoittamaani, koska ne ovat faktisia asioita maailmasta. En vain viitsi antaa teille puskahuutajille mahdollisuuksia, ennen kuin itse lähdette samalle tielle! Miksi antaisin sinulle jotain, mitä et itse ole valmis muille antamaan! Kerro se nyt perustellen!

Olenhan kirjoittanut muuttavani tuon, kun anonyymit ovat hävinneet ja toimineet nikein yhden vuoden. Sen jälkeen taas avaan vanhat kommenttini ihailtavaksesi!

Miksi valehtelet?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mutta jos kirjaudut niin miksi kirjoittelet useammalla nimimerkillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos kirjaudut niin miksi kirjoittelet useammalla nimimerkillä?

Milläs nikillä varustettuun kommenttiin sinä vastasit? Montako niitä siinä on? Minä näen vain yhden YXKAXEX yksi siinä vain on! Olen yksilö kun sinä anaaleinesi olet sekamelska

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Milläs nikillä varustettuun kommenttiin sinä vastasit? Montako niitä siinä on? Minä näen vain yhden YXKAXEX yksi siinä vain on! Olen yksilö kun sinä anaaleinesi olet sekamelska

Kun kaikki tietää niin mikset voisi olla edes kerran rehellinen. Kukaan ei ajattele samalla tavalla kuin sinä ja sinä pilkulleen kirjoitat samat potaskat usealla nimimerkillä.

Siis mikä idea kirjautua usealla nimimerkillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun kaikki tietää niin mikset voisi olla edes kerran rehellinen. Kukaan ei ajattele samalla tavalla kuin sinä ja sinä pilkulleen kirjoitat samat potaskat usealla nimimerkillä.

Siis mikä idea kirjautua usealla nimimerkillä.

Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki. Missä se sinun nimimerkkisi on? Hommaa nyt sellainen jotta pysyt asiassa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki. Missä se sinun nimimerkkisi on? Hommaa nyt sellainen jotta pysyt asiassa!

"Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki"

Onko kiva tehdä itsestä pelle? Et ehkä sittenkään ymmärrä mistä kyse kuten tuossa osoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rehellisesti sanoen tuossa on vain yksi nimimerkki"

Onko kiva tehdä itsestä pelle? Et ehkä sittenkään ymmärrä mistä kyse kuten tuossa osoitat.

On tunnettu hullu. Ihailee nykyisen hallituksen politiikkaa joka perustuu itänaapurin diktatuuriin.

Jollain nimimerkeillään halusi lakkoilijoille kuolemantuomioita. Joskus kysynyt kokemuksia äitien hakkaamisesta. Aivan sekaisin.

• Anonyymi

Älä hermostu.
        Me tuemme sinua.

T: Extyökkäri ja karva.naamarit ja Putin

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Että tuollainen pelle.

Kehu taas Kokoomusta sen saamia tuhoja.

• Anonyymi

Olisiko sitten näin parempi. Ajattelen vaan että niin on hyvin, kun OnHyväOlla. 😁 .

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53