Miksi kiinteistövero on niin suuri? Tyhjältäkin tontilta pitää maksaa joka ei tuota yhtään mitään. Miksi maksu on?
Kiinteistöveron suuruus järkyttää
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
Menemme kohti kiinteistöveroja siitä syystä että sitä ei voi kiertää. Kaupunki itse määrittää veron määrän mutta koyhimmät kaupungit nostaa sen korkeaksi. Kesämökki alueilla savonlinnan seutu on kalleimpien joukossa. Autotallin kokoisesta mökistä pitää maksaa lähes 500e vuosi. Tyhjistä tonteistakin joutuu maksamaan joka puolella suomea.
- Anonyymi
Tyhjälle kin tontille pitää kulkea, ei sinne tienpito ilmaiseksi tule. Sähköt ja vedet päälle.
- Anonyymi
Menikö tunteisiin? Köyhälle on kaikki kallista
- Anonyymi
Ei se 500e ole kallis , riippuen tontin koosta ja sijainnista. Kiinteistövero on kaikissa Suomen kaupungeissa ja kunnissa. Turha on täällä valittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268