Kanada menetti uskottavuutensa länsimaisena demokratiana jäädytettyään Trudeaun politiikkaa vastustaneiden kansalaistensa pankkitilejä
Toivottavasti kommunistiset liberaalit äänestetään pois vallasta Kanadassa
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ”Trudeaun politiikalla” taidat tarkoittaa tässä COVID-19 -rajoituksia ja kansalaisilla Convoy-mielenosoittajia, jotka tukkivat valtaväyliä ja kaupunkien tärkeitä sisääntuloväyliä. Pankkitilien jäädyttäminen kuulostaa melko lievältä sanktiolta tämän mittakaavan keppostelusta, ainakin verrattuna siihen millaista maalitusta ja häirintää Elokapinan nuoret saavat kuulla Mannerheimintiellä paljon vähäisemmästä häiriön aiheuttamisesta.
- Anonyymi
Kanada on vahva demokratia. Mutta olen huolissani Kanadan Eteläisen naapurin demokratian romuttumisesta...
- Anonyymi
Päinvastoin Trump on tuomassa liberaaleille murskavoiton! Se on hyvä, toivottavasti vaalien jälkeen alkaa konservatiivien kartoitukset USAaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822