Asun sisä savon kunnassa, asunut aina. Talo ja sopivasti maata ympärillä että on omaa tilaa ja rauhaa, tiloja, paikkoja.
Ei liikenteen ääntä, ei
Kaikki asiat on 5min päässä mihin joskus tarvitsee mennä, ei haittaa vaikka olisi 15min
En muuttaisi minkään isomman kaupungin sisään kerros, rivi, omakotalot asumaan loppuelämäkseni vaikka saisin ilmaiseksi minkä huoneiston tahansa ja 2 miljoona euroa päälle.
En muuttaisi isoon kaupunkiin vaikka saisi 2 miljoonaa euroa ja huoneiston
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä olet löytänyt jotain tärkeää.
Moni haaveilee.Mutta ei uskalla lähteä.
Tosiaan kaikki eivät pärjää. - Anonyymi
Mä en kotikaupungistani muuttas mistään hinnasta enään yhtään mihinkään ei ol nää maailmassa sellaista määrää rahaa edes olemassa ettäkö voisin olla rahaan edes millään tavalla tyytyväinen mu en edes joku vaihdonväline kun on paljon ihmisiä jolla ei ole kädentaitoja tehdä yhtään mitään
- Anonyymi
tullaan ja tapetaan sut.
- Anonyymi
Ainakin Pohjois-Savon piirissä tapahtuu mm.pommiräjäytyksiä ja salametsästyksiä, lehdestä olen seurannut. Ettei sielläkään nyt niin "turvallista" ole.
Etelä-Savo erottuu edukseen Pohjois-Savoon verrattuna.
Täällä stadissa ja kaikissa kaupungeissa, jopa maakunnissa, liikkuu huumeita ja loisporukkaa. Sitä shittiä ei pääse pakoon edes Savoon. Fakta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996