Eksyttävän outoa pastorien käytöstä

Anonyymi-ap

Pahimmat eksyttäjät löytyvät valheveljien omasta joukosta.
Taitavia ovat rahastamaan ja lupaamaan taivaspaikkoja.
Onko siellä taustalla myös lahkolaista ammattiylpeyttä ?

Kysy helluntaipastoriltasi miksi hän hyväksyy seurakunnassaan kaksoisjäsenyyden ?

21

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Arkkipiispa eksyttää vihkimään homoja.

• Anonyymi
      UUSI

Pakkovauvakastetut lupaavat taivaspaikan jos on vauvana pakkokastettu.

• Anonyymi
      UUSI

Valheveli on Raamatussa sellainen, joka on tullut vakoilemaan mikä vapaus on Kristuksessa.

Eivät ne ole herjaajia, vaan herjaajat ovat jo täysin jumalattomia syntisiä.

Valheveli vakoilee, ei herjaa.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntaipastoreiden hengestä tarttuu kuulijoihin kastekiistat.
      Raamatussa on varoitettu näistä epeleistä joilla on metkut mielessä.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisuus syntyi Suomessa kiistelyn hengessä.
      Se on henkivalta käärmeistä.

• Anonyymi
      UUSI

Jumalattomat miehet perusti helluntailiikkeen sekä Amerikassa että Suomessa.

toinen helluntai -toinen henki -toinen kaste -toinen herra

• Anonyymi
      UUSI

Ei sokea ja kuuro voi taluttaa sokeaa ja kuuroa.
      Mistähän saisi ostettua silmävoidetta ?

• Anonyymi
      UUSI

Lutherin opetuslapset kirjoittavat taas herjauksia.
      Se on heidän uskontonsa pääsanoma!
      Pahempia kuin jumalattomat!

• Anonyymi
        UUSI

Lutherin aikaan herjaukset johtivat anabaptistien tappamisiin.
        Sama henki täällä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lutherin aikaan herjaukset johtivat anabaptistien tappamisiin.
        Sama henki täällä!

Luther eli luostarissa, Katolisen kirkon munkki 1500-luvun alkupuolella.

Ensimmäiset kristittyjen uudestikastajat ilmestyivät 1700-luvun lopulla,, Mennoniitat ja Hutteriitit. Ne oli jumalattomia miehiä. Menivät kapinaan yhteiskuntaa ja Jumalaa vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luther eli luostarissa, Katolisen kirkon munkki 1500-luvun alkupuolella.

Ensimmäiset kristittyjen uudestikastajat ilmestyivät 1700-luvun lopulla,, Mennoniitat ja Hutteriitit. Ne oli jumalattomia miehiä. Menivät kapinaan yhteiskuntaa ja Jumalaa vastaan.

Luterilaien kirko on murhannut syntynsä aalusta sti Jeesuksen seuraajia: Anabaptistien vaino alkoi Sveitsissä vuonna 1527, jolloin Felix Manzista tuli ensimmäinen marttyyri. Hänen polvensa taivutettiin puukepin yli niin, että nilkat saatiin kiinnitettyä selän taakse sidottuihin käsiin. Hänet vietiin veneellä joelle, jonne hänet hukutettiin.

• Anonyymi
      UUSI

Jumala käskee pappeja 👍

Mal 2:1-9:

"Ja nyt teille tämä käsky, te papit!

Jos ette kuule ja paina sydämeenne, niin että annatte kunnian minun nimelleni, sanoo Herra Sebaot, lähetän minä teitä vastaan kirouksen ja kiroan teille suodut siunaukset. Minä olenkin ne jo kironnut, sillä te ette ole painaneet tätä sydämeenne. Minä kiellän teiltä jälkeläiset, ja minä viskelen rapaa teidän kasvoihinne, teidän juhlauhrienne rapaa, ja siihen teidät itsenne kannetaan. Ja te tulette tietämään, että minä olen lähettänyt teille tämän käskyn, jotta minun liittoni Leevin kanssa pysyisi, sanoo Herra Sebaot. Minun liittoni hänen kanssansa oli elämä ja rauha, ja minä annoin sen hänelle peloksi; ja hän pelkäsi minua, vapisi minun nimeni edessä. Oikea opetus oli hänen suussansa, eikä vääryyttä tavattu hänen huuliltansa. Rauhassa ja vakaasti hän vaelsi minun kanssani, ja monet hän käänsi pois pahoista töistä. Sillä papin huulten pitää tallettaman tieto, ja hänen suustansa etsitään opetus; sillä hän on Herran Sebaotin sanansaattaja. Mutta te olette poikenneet tieltä, olette opetuksellanne saattaneet monet kompastumaan, olette turmelleet Leevin liiton, sanoo Herra Sebaot. Niinpä minäkin teen teidät halpana pidetyiksi ja alhaisiksi kaiken kansan edessä, koska te ette ole pitäneet minun teitäni, vaan olette olleet puolueelliset opetuksessa."

• Anonyymi
      UUSI

Jumala käskee Sareja, pois Suomen lait

• Anonyymi
      UUSI

Henkiä on monia ja samoin eksytyksiä.
      "Älkää eksykö."

• Anonyymi
      UUSI

Ei valheveli ole sellainen, joka herjaa amerikan homoista, vaan ne ovat jumattomia syntisiä ihmisiä ilman uskoa ja toivoa.

Valheveli oli Raamatussa olevinaan Hengen uskossa, mutta ei kertonut sitä ettei ole, vaan tuli vakoilemaan mitä on vapaus Kristuksessa.

Valheveli on juonikas eikä paljasta itseään herjaamalla.

• Anonyymi
      UUSI

Paavali varoitti valheveljistä.
      Valheveljet eivät ole minnekkään kadonneet tänä päivänäkään.

• Anonyymi
      UUSI

2Kor 11:26:

"Olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, VAAROISSA VALHEVELJIEN KESKELLÄ;"

• Anonyymi
      UUSI

Parhami ja Olseni ei tyytynyt vain heiluttelemeaan jotain lippuja, ne miehet meni suoraan asiaan niiden hellapoikien kanssa.
      Molemmat gurut vietiin vankilaan niistä asioista.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko koskaan kuullut, että joku tunnustaisi ja katuisi isiensä syntejä?

3. Moos. 26:39

Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

3. Moos. 26:40

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,

• Anonyymi
        UUSI

Pentcostalismin isä ja valheapostolit ?

• Anonyymi
      UUSI

Valheveljiä tietenkin on kuten Raamattu kirjoittaa.

Sekä panettelijoita ja muita syntisiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      259
      2081
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1879
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1403
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1110
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1038
    6. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      961
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      958
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      948
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      912
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      895
    Aihe