Voisiko välillä ottaa vain uusia soittajia. Ja turhan pitkiä jaaritteluja tiettyjen soittajien kanssa.
Aamun grammari Järviradio
24
394
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, saman olen huomannut. Se yksikin akka, joka ei osaa käyttää uutta puhelintaan, jaarittelee saatana sillä leveellä varsinais-suomen murteellaan jonnin joutavaa paskaa. Sitten se yks juontajamuija, sählää, sählää ja sekoilee sanoissaan ja sillä on aina laitteet "rikki". Sitten se kaulava äijä, jota noi vanhukset toivoo koko ajan. Ukko ei osaa edes laulaa. Kun nimenkin kuulee, vaihtuu heti kanava! Arrrrggghhh
- Anonyymi
Iloinen sylvi vai mikä lie vaasasta kertoo kuinka seitsemästoista koira on taas kuollut yms
- Anonyymi
Joo kyllä joo joo eihän siinä sitten mitään tuota noin niin joo näinhän se on joo tuota noin niin otetaan katsotaan joo
- Anonyymi
Oon lähössä hammashoitoon. - No mitä muuta sulle kuuluu? - Ja sitten tulee koko sairaskertomus ja muut kuulumiset.
- Anonyymi
Joojoo totanoinniin totanoinniin joo
- Anonyymi
Eihän siinä mitään tuota noin niin jooooo jooo katsotaan joo
- Anonyymi
Miten voi olla noin aneeminen perjantaiaamu?
Eihän siinä sitten mitään joo katsotaan - Anonyymi
Tuskin sinne muut soittaa kympillä, kuin ne samat.
- Anonyymi
Järviradion toivehinnat on "lievästi" karannut käsistä. Ei puhettakaan että viitsisi toivoa edes harvinaista kappaletta noilla hinnoilla.😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järviradion toivehinnat on "lievästi" karannut käsistä. Ei puhettakaan että viitsisi toivoa edes harvinaista kappaletta noilla hinnoilla.😳
Laatu maksaa! Näin se menee.
- Anonyymi
Yks jaarittelija kertoi että sen teleoperaattori oli huomauttanut että häneltä kuluu paljon rahaa maksullisiin numeroihin soittamisesta. Juontaja vain kannusti soittamaan koska kyse on kuulemma sananvapaudesta.
- Anonyymi
Tänään la grammarissa aivan karsee naisääni. Eihän tuommoista pysty kuuntelemaan. Täysin sopimaton ratioon. En tiedä kuka oli mutta kuuntelijat kaikkoo varmasti.
- Anonyymi
On hyvää huolenpitoa ettei eläkeläisen rahat mene vallan ratioon soitellessa.
- Anonyymi
Tuotantoon niin joo taas aamugrammari. Joo joo näin se on tuota noin nii näin joo joo tuota noin niin. Lopettakaa tuo paska maanantailta ! 4-5 samaa soittajaa samat jutut samat laulut. Juontaja tosi surkee joojottaja eihän siinä mitään
- Anonyymi
Kuunelkaa Radio POOKIA Hyvää musiikkia ammattitaitoiset juontajat
- Anonyymi
Järviradiossa on paras juontaja !
- Anonyymi
Pooki lopetti jo ennen 2000 lukua...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pooki lopetti jo ennen 2000 lukua...
Joo joo kyllä kyllä ei oo ei oo lopettanu lopettanu jootoimii toimii näi justiin kyllä kyllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo kyllä kyllä ei oo ei oo lopettanu lopettanu jootoimii toimii näi justiin kyllä kyllä
On se lopettanut totanoinniin joo joo
- Anonyymi
Ei siinä mitään joo jooooo lintuvsa joo kyllä se näin varmaan on eipä mitään tuota noin niin
- Anonyymi
Minuutin pystyy kuuntelemaan illan toiveita. Heti radion aukaistessa Pertti lähettää Ristolle terveisiä ja JPeelle studioon ja kovat kiittelyt päälle. Nolooooo
Radio meni kiinni. - AnonyymiUUSI
Perjantai on työpäivistä raskain
- AnonyymiUUSI
Eihän siinä mitään joo
- AnonyymiUUSI
On se mahtava,kun on tällanen TAVALLISTEN IHMISTEN RADIO, käsittääkseni se ei ole pakko kuunnella ,jos ei taho.. minä tykkään ylivoimaisesti hieman vanhemmille suunnattu radio-ohjelma .ilman jonninjoutavia ,muka musiikkia mja räppämusiikkia,ei vois typerämpää olla ,, soon nuorten aivoja varten ?Kuunnelkaa sitä ,ei tarvii J.radioita,, mut vissiin sitäki8n kuuntelette,kun olette noin kiinnostuneita ..TÄ .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136