Väärillä profetioilla on seurauksensa ja tulee rumaa jälkeä.
Ne ovat suosittuja myös helluntailaisuudessa, jehovalaisuudessa ja seitsemännen päivän adventismissa.
Amerikkalainen uususkonnollisuus saa aikaan uskonnon uhreja.
https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/f242da06-4f28-4090-966d-11e94cbce0a2
Ilm.kirjan profetiat ja tulkinnat uususkonnollisuudessa
14
83
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisa kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- AnonyymiUUSI
Jumala varoittaa ja kehoittaa.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin jos ei ole henkien koettelemisen lahjaa, niin syö mitä tahansa harhaoppia ja opetusta.
Juuri siksi on Pyhä Henki ettei usko mitään ihmislähtöisiä selityksiä.
Eikä syy ole silloin Jumalan eikä uskon, vaan ihmisten.
Jumalaa on turha syyllistää siitä jos ihmiset ovat harhaoppisia.
Niin tulee olemaan kuten Raamattukin asian kertoo, että eivät uskovat tule olemaan mitään Herran enkelitä, vaan saatanan kätyreitä kyllä on joukossa. - AnonyymiUUSI
Kun papit hallitsevat ja profeetat ennustavat
Jer 5:31:
"profeetat ennustavat valhetta, ja papit hallitsevat yksissä neuvoin heidän kanssaan, ja sitä minun kansani rakastaa. Mutta mitä te teette, kun tästä tulee loppu?" - AnonyymiUUSI
Jer 2:8:
"Papit eivät kysyneet: 'Missä on Herra?' Lainkäyttäjät eivät minua tunteneet, ja paimenet luopuivat minusta; profeetat ennustivat Baalin nimessä ja seurasivat niitä, joista ei apua ole."
Ne käärmeet. Ilmestyskirjasta ei ota selevää Erkkikään.📖😳
- AnonyymiUUSI
U-tubessa amerikkalaiset profetiat ovat hullua hullumpia.
Ne ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti. - AnonyymiUUSI
Helluntaipastorit sanovat korvat heiluen suu vaahdossa että >>Jumala puhui <<
Minä en tunne teitä sanoi Jeesus. - AnonyymiUUSI
Adventistit uskovat että heillä on profetian henki.
Onhan heillä oma profeetakin totuuden valona.
Sapatin viitekehyksessä ja uudestikasteen hengessä. - AnonyymiUUSI
Arvostan David Wilkersonia.
Hän on profetoinut että Amerikka on Babylon ja sen kohtalosta lopun aikana. - AnonyymiUUSI
Tietenkin jos tunnustaa uskoneensa johonkin mikä ei ole totta, niin se hyvä, mutta lähtökohtaisesti pitää katsoa itseään peiliin ettei ole Herran Henki johdattanut.
- AnonyymiUUSI
Kaikki uususkonnolliset liikkeet uskovat (profetoivat) että juuri heidän seurakuntansa ovat Jumalan valittuja.
Sielujen pyydystäminen on heillä mielessä.- AnonyymiUUSI
Ei kaikki ole Jumalan valittuja seurakunnan mukaan, vaan ne joita Jumala kutsuu.
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään kukaan julista, että olemme eksyneitä, vaan kaikilla on joku kikka kolmonen pelastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2722411- 971931
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711130Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171122Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391021Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47968
- 46942
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika40914