Niin ne alako pleijarit että ollaan vielä ekalla roundilla. Toronto näyttäs etenevän jatkoon yli Ottawan että jotenkin Ottawa on omissa pelannut kehnosti eikä hyökkäyspäässä tehoja tarpeeksi.
Toronto voi olla jokerikortti ja edetä finaaliin asti.
New jersey devils sinnittelee mut taitanee jäädä kakkoseksi Carolina hurriganesin laumalle. Onko vieläkään hurriganesin aika? Mahdoton ennustaa. Joukkueen hyökkäyksessä on hyvää leveyttä. Löytyy pistekoneita ja puolustavia hyviä hyökkääjiä ja hyviä peliä avaavia pakkeja.
Florida panthers on kuitenkin näyttänyt kaapin paikan tän vuojen pleijareissa. Ihan silkkaa joukkuetaktiikkaa mistä pantterilauma hyötyy että ottaa usein vastapuolelta luulot pois taktillisella osaamisella.
Tästä ville nieminen tais käyttää jotain ovelaa termiä pantterilaumasta että ne pelaa semmosta lätkää muttne muista nyt villen käyttämää termiä. Hieno termi on!
Yllättävää oli tuossa yhdessä ottelussa kun tunteet kävi niin kuumana että vaihtoaitiossa oli tappelua ja linjatuomarikin oli sinne eksynyt.
kirjoittaja Juha pohjola
NHL 2024-2025 pudotuspeleistä jorinaa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333305Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162709Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511560Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231431Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161350
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501341- 1131255
- 46984
- 66974