Osaako joku selittää miksi oikeistopuolueiden maahanmuuttopolitiikkakritiikki perustuu kokonaisuudessaan vihervasemmistolaisten naisfeministien kritisoitiin? Vihervasemmistolaisten naisfeministien maahanmuuttomyönteisyys on outo asia eikä käy meidän normaalien ihmisten logiikkaan. Yhtä outo ilmiö on kuitenkin se miten vihervasemmisto näyttää eritoten oikeistomiesten käsityksen mukaan koostuvan 100% vain naispuolista feministeistä.
Missä ovat oikeistomiesten vihervasurimiehiin kohdistamat tölvinnät? Vihervassari- naisfeministien tulevasta karmeasta kohtalostahan on fantasioitu oikeistomiesten ja joidenkin naistenkin taholta jo vuosia.
Onko joku oikeistolaismies tai nainen joskus fantasioinut siitä mitä kaikkea kauheaa tapahtuu Ville Niinistölle, Paavo Arhinmäelle, Touko Aallolle, Jussi Saramolle, Oras Tynkkyselle, Atte Harjanteelle, Furuholmille, Yrttiaholle jne jne jne. kun heidän oma maahanmuuttopolitiikkansa osuu omaan nilkkaan?
Vihervasurien politiikan kritiikiksi naamioitu misogynia?
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin kokonaisuudessaan?
Tuntuu siltä, että joku tekee itsestään nyt tärkeämpää kuin oikeasti on.- Anonyymi
Miksi oikeistolainen heteromies ei koskaan kajoa vihervasuriin heteromieheen kun oikeistomies fantasioi vihervasureiden maahanmuuttopolitiikan seurauksista heille itselleen?
Oikeistomies on tehnyt selväksi miten nautinnollista tulee olemaan kun vihervassarinaiset huivitetaan ja maahanmuuttopolitiikan todellisuus iskee heidän naamalleen kuin pska tuulettimeen. Mutta mitä he fantasioivat vihervassarimiehille tapahtuvaksi? Nimenomaan heteromiehille. Homppeleiden kohtalohan on selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554554
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492293
- 412164