Teollisuuskadulle ja sitten huomataan teollisuuskadun tilat liian pieniksi ja siirretään joensuuhun. Sinne meni protestit, joita nähtiin tässä joku aika sitten, kun koko tanssin opetus piti siirtää sinne. Näin se junnataan lopulta kuitenkin.
Riveria lähtee kaivokselta ja servolta....
Anonyymi-ap
3
424
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sama... Riverialla säästöpaineita joten järkevin viedä opetus pääkallonpaikalle pois epäkelvoista tiloista..
Jossakin vaiheessa loppuu Riverilta muukin koulutus, kiinteistöt vanhoja ja vaativat isoja korjauksia jolloin taas harkitaan halvin reitti opetukselle... - Anonyymi
No höpön löpön! Koulutukset jakautuu vielä Lammenkadulle ja Teollisuuskadulle, hyvin on neliöitä nykyiselle opiskelijamäärälle. Turha alkaa myllyttää Joensuuhun siirtoa.
- Anonyymi
Onneksi ei Pirskanen Ilkka ole enää hallinnossa. Ei ois Outokummussa enää mitään Riveriasta jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857375- 965354
- 2474443
- 444425
- 623197
- 482626
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222308Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412154
- 322118