Teollisuuskadulle ja sitten huomataan teollisuuskadun tilat liian pieniksi ja siirretään joensuuhun. Sinne meni protestit, joita nähtiin tässä joku aika sitten, kun koko tanssin opetus piti siirtää sinne. Näin se junnataan lopulta kuitenkin.
Riveria lähtee kaivokselta ja servolta....
Anonyymi-ap
3
470
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sama... Riverialla säästöpaineita joten järkevin viedä opetus pääkallonpaikalle pois epäkelvoista tiloista..
Jossakin vaiheessa loppuu Riverilta muukin koulutus, kiinteistöt vanhoja ja vaativat isoja korjauksia jolloin taas harkitaan halvin reitti opetukselle... - Anonyymi
No höpön löpön! Koulutukset jakautuu vielä Lammenkadulle ja Teollisuuskadulle, hyvin on neliöitä nykyiselle opiskelijamäärälle. Turha alkaa myllyttää Joensuuhun siirtoa.
- Anonyymi
Onneksi ei Pirskanen Ilkka ole enää hallinnossa. Ei ois Outokummussa enää mitään Riveriasta jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357