Turha selittää ilmastolla. Syy lienee Venajalla, satelliitista lähetetty hieman häirintää.
Espanja ja Portugali pimenivät, sähkökatkot.
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla tai sitten ei.
- Anonyymi
VALEUUTINEN- EIHÄN SIELTÄ VOISI TULLA UUTISIA JOS SÄHLÖT EI TOIMI.
Venäjä voi samoin jumittaa sekunnissa Suomen kaikki digilaitteet, jne- Venäjän HAARP-sääaseen sähkösysäyksen avulla.
Todellisuus on tarua ihmeellisempää....
tarkoittaa että koko sota-uhka lietsonta on vain mediapeliä, jolla kansoja hallitaan maapallolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VALEUUTINEN- EIHÄN SIELTÄ VOISI TULLA UUTISIA JOS SÄHLÖT EI TOIMI.
Venäjä voi samoin jumittaa sekunnissa Suomen kaikki digilaitteet, jne- Venäjän HAARP-sääaseen sähkösysäyksen avulla.
Todellisuus on tarua ihmeellisempää....
tarkoittaa että koko sota-uhka lietsonta on vain mediapeliä, jolla kansoja hallitaan maapallolla.Mitään videoita jne ei Espanajasta tai portukalista ei ole todistamaan sähkökatkosta.
no ei siellä pimeässä mitään näkyisikään?
- Anonyymi
APAGÓN GENERAL 🔴 EN DIRECTO: INFORMATIVO ESPECIAL con la ÚLTIMA HORA por el CORTE DE SUMINISTRO
RTVE Noticias
https://www.youtube.com/watch?v=Ny79zaSueQ8- Anonyymi
hola hola
- Anonyymi
osaako kukaan vastata?
miten Danny pärjää pimeässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849