PAISTAA JA LINNUT LAULAA TAITAA OLLA KESÄ!!
Mukavaa päivän jatkoa teille kaikille ja nyt menen ulos ja sitten illalla palaan huhuilemaan =o)
AURINKO..
28
966
Vastaukset
- eijarina
Innokas! "Nähdään" sit myöhemmin, mäkin lähden koht varmaan ulos nauttiin kesästä.
- kippari1
ulkosalla taas todella kaunis ja lämmin ilma kun olin koiran kanssa tuolla joen rannalla kävelyllä:=)Eli huomenta sinulle ja kaikille huuhaa porukalle:=))
- rahtari1
innokas ja kippari oli pakko tänään rekata ittesä kun joku käytti mun nimeä eilen ja on niin kesäinen sääkin että voi sentään kun on mukavaa
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
innokas ja kippari oli pakko tänään rekata ittesä kun joku käytti mun nimeä eilen ja on niin kesäinen sääkin että voi sentään kun on mukavaa
joo onhan se pakko rekata nää nikit kun täällä on noita kiusanhenkiä ja auheuttavat mielipahaa ja viellä pahimassa tapauksessa väärin käsityksiä niillä tempuilla:=(Joo ilma on kaunis olin lenkillä koiran kanssa tuolla joenrannalla ja hienoo ja lämmintä on nyt:=))
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
joo onhan se pakko rekata nää nikit kun täällä on noita kiusanhenkiä ja auheuttavat mielipahaa ja viellä pahimassa tapauksessa väärin käsityksiä niillä tempuilla:=(Joo ilma on kaunis olin lenkillä koiran kanssa tuolla joenrannalla ja hienoo ja lämmintä on nyt:=))
oot jo lenkit tehny koiran kaa mun pitäs kohta lähtee pesee auto kun on näin hyvä ilma et kehtaa taas ajella
- yksitypy evk
kippari1 kirjoitti:
kehu tuolla ilmalla, kun itse pitää olla tääl sisällä :=(((
Porukka täälläkin jäänyt lomille, mutta aina jonkun pitää olla töissä. Aika hiljaista tuntuu nyt olevan.
Ai niin.. Olen vähän sulle suuttunut. Sun pitäis nyt alkaa lepytteleen mua :=))))) - kippari1
rahtari1 kirjoitti:
oot jo lenkit tehny koiran kaa mun pitäs kohta lähtee pesee auto kun on näin hyvä ilma et kehtaa taas ajella
toi joki on vieressä pitäs melkein mennä sinne makaileen rannalle ja ihailee "Maisemia" :=)))Mä kävin kanssa tossa kaupassa autolla kun koira oli mukana muuten olisin ottanut kyllä prätkän kun autossa on hippasen kuuma nyt;=)
- kippari1
yksitypy evk kirjoitti:
kehu tuolla ilmalla, kun itse pitää olla tääl sisällä :=(((
Porukka täälläkin jäänyt lomille, mutta aina jonkun pitää olla töissä. Aika hiljaista tuntuu nyt olevan.
Ai niin.. Olen vähän sulle suuttunut. Sun pitäis nyt alkaa lepytteleen mua :=)))))minä ikinä naisia kiusaa;=))No kurjaa se nyt on duunissa olla varsinkin jos joutuu sisällä lusimaan:=((Älä ole typy kipparille vihainen vaikka eilen sanoinkin et raudoissa minut pitää viedä,mut eikös ole parempi raudoissa kuin laudoissa;=)))
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
toi joki on vieressä pitäs melkein mennä sinne makaileen rannalle ja ihailee "Maisemia" :=)))Mä kävin kanssa tossa kaupassa autolla kun koira oli mukana muuten olisin ottanut kyllä prätkän kun autossa on hippasen kuuma nyt;=)
ai sul on joet ja kaikki vieressä no ei muuta ku jokeen vaan huilimaan kyllä mä oon vähä kade sulle ja vielä prätkäkin
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
ai sul on joet ja kaikki vieressä no ei muuta ku jokeen vaan huilimaan kyllä mä oon vähä kade sulle ja vielä prätkäkin
nyt turhaan tule sinäkin tohon uimarannalle makailee siellä voi olla vaikka silmänruokaa auringon lisäksi;=)No hommasin tollaisen pyörän nyt kun siihen on mahdollisuus ei ole ainakaan nyt akka naputtamassa missä sitä ajelen;=))
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
nyt turhaan tule sinäkin tohon uimarannalle makailee siellä voi olla vaikka silmänruokaa auringon lisäksi;=)No hommasin tollaisen pyörän nyt kun siihen on mahdollisuus ei ole ainakaan nyt akka naputtamassa missä sitä ajelen;=))
mä sun uimarannalle uskalla tulla varsinkin jos siel on jotain muutakin ku toi aurinko ja mulle riittää mopo ihan hyvin pitää alottaa kato ajaminen alusta ku siit on niin pitkä aika ku prätkällä viimeks ajoin
- yksitypy evk
kippari1 kirjoitti:
minä ikinä naisia kiusaa;=))No kurjaa se nyt on duunissa olla varsinkin jos joutuu sisällä lusimaan:=((Älä ole typy kipparille vihainen vaikka eilen sanoinkin et raudoissa minut pitää viedä,mut eikös ole parempi raudoissa kuin laudoissa;=)))
on tietenkin parein :=)))
No..Annan nyt.... anteeksi, kun noin kauniisti pyydät. Ja kun sinne Hesaan tuun, niin tarjoat vielä teekupin, niin asia on sovittu :=)) - kippari1
yksitypy evk kirjoitti:
on tietenkin parein :=)))
No..Annan nyt.... anteeksi, kun noin kauniisti pyydät. Ja kun sinne Hesaan tuun, niin tarjoat vielä teekupin, niin asia on sovittu :=))se raudoissa juttu tuli siitä kun kaverini istui ostoskeskuksen sisällä ja hänellä oli kassi jossa oli alanjuomia tuli vartija sanoi hänelle et pitää lähtee tai sit hän lähtee raudoissa,siihen kaverini vanhamies sanoi no sit sinä lähdet laudoissa ennenkuin mä raudoissa;=))Joo kyllä minä teet tai bisset tarjoon jos tulen moikkaamaan:=))
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
mä sun uimarannalle uskalla tulla varsinkin jos siel on jotain muutakin ku toi aurinko ja mulle riittää mopo ihan hyvin pitää alottaa kato ajaminen alusta ku siit on niin pitkä aika ku prätkällä viimeks ajoin
noilla rannoilla makoilee kauniita naisia et niitä näkisi samalla:=)Niin onhan se hyvä aloittaa vaikka mopolla jos ei ole vuosiin prätkällä ajannut ja kun nää nykyiset pyörät on vähän erilaisia kuin 70luvut vastaavat:=)
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
noilla rannoilla makoilee kauniita naisia et niitä näkisi samalla:=)Niin onhan se hyvä aloittaa vaikka mopolla jos ei ole vuosiin prätkällä ajannut ja kun nää nykyiset pyörät on vähän erilaisia kuin 70luvut vastaavat:=)
lähteä tattarisuolle pesemään toi rahtipeli. huuhaillaan tänään vielä ja kyllä mä katon tarkkaan muutakin ku aurinkoa
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
lähteä tattarisuolle pesemään toi rahtipeli. huuhaillaan tänään vielä ja kyllä mä katon tarkkaan muutakin ku aurinkoa
et silleen!
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
et silleen!
muuta kato ku maantietä etten vaan aja kolaria et semmonen meininki täällänyt
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
muuta kato ku maantietä etten vaan aja kolaria et semmonen meininki täällänyt
moista? Ei vaineskaan, siitä vaan mistä aita on matalin, mihkä sitä silmänsä mies laittais kun tulee kaunis kaksjalkanen kesä mekossa vastaa. En omista mekkoo mutten kyl oo kauniskaan niin en sitä tarvikkaan.
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
tattiksellahan on se raskaan kalustonpesu et siellkö säkin käyt?
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
tattiksellahan on se raskaan kalustonpesu et siellkö säkin käyt?
käyn just siellä pesemässä
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
moista? Ei vaineskaan, siitä vaan mistä aita on matalin, mihkä sitä silmänsä mies laittais kun tulee kaunis kaksjalkanen kesä mekossa vastaa. En omista mekkoo mutten kyl oo kauniskaan niin en sitä tarvikkaan.
oot kuitenkin ku prinsessa ja sullehan täytyy ostaa kesämekko
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
käyn just siellä pesemässä
vaan siitä kun nuorena ajoin kiviautoa niin kävin siellä sen pesemässä joskus
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
oot kuitenkin ku prinsessa ja sullehan täytyy ostaa kesämekko
Luuletko että pukisin mekon ylleni! Ihminen on kuin paatin tappi niin oisin ku muumi mamma mekko päällä.
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
Luuletko että pukisin mekon ylleni! Ihminen on kuin paatin tappi niin oisin ku muumi mamma mekko päällä.
mä en kyllä jaksa uskoo
- eijarina
rahtari1 kirjoitti:
mä en kyllä jaksa uskoo
se mikään uskon kappale olekkaan vaan taivaan tosi! Siks en ole viittinyt kuvaanikaan tonne galleriaan laittaa, se pallopää on jotensakkin parempi.
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
vaan siitä kun nuorena ajoin kiviautoa niin kävin siellä sen pesemässä joskus
se vrmaan on sama mesta siellä mä yleensä pesen ku tunnen noin puolittain sen omistajan
- rahtari1
eijarina kirjoitti:
se mikään uskon kappale olekkaan vaan taivaan tosi! Siks en ole viittinyt kuvaanikaan tonne galleriaan laittaa, se pallopää on jotensakkin parempi.
tuli semmosta tekstiä et tota mä en kyllä usko vaikkei se sit oiskaan mikään uskonkappale
tätä ketjua - as you can see..........
Saanen synninpäästön.........?
Terveisiä kaikille (ulkona on muuten kesä ja hellettä!), MM.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022166- 991557
- 1211273
- 801265
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33804