Joko S.Ruusila löysi perheen ja läsnäolevan miehen?

Anonyymi-ap

Aika pitkään ollut etsinnässä.

11

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lastenvaunuja yritti ostattaa ex-miehellään.

• Anonyymi

Ehkä, ehkä ei. Revi siitä.

• Anonyymi

Sopeudu

• Anonyymi

Onhan Sofialla mies ja oikea miljonääri. Laittakaa kateelliset paremmaksi. Sofialla on aina aurinkolasit päässä vain siksi, kun mainostaa miehensä firman laseja, eli töitä tekee kokoajan. Bisnes täytyy hallita !

• Anonyymi

Missä niin on kerrottu että Sofialla olisi mies ja miljonääri? Aivan oikein, ei missään luotettavalla taholla!

• Anonyymi

Sofialla oli maksaja vähän aikaa hakusessa ja silloin Sofialla ei ole mitään laittaa instaansa ja sitten esittää että olisi ollut sairaana. Oletteko huomannut että Sofia on aika usein sairaana. Melkein yhtä usein kuin esittää aloittavansa jonkun laihdutuskuurin eli ainakin kerran kuukaudessa. Auts! Mitä tuosta nyt tulikaan mieleen.

• Anonyymi

Mies näyttää olevan ja bonuslapsi. Ei näytä huonolta.

• Anonyymi

Sofia ei pääse lähellekään tuota elättäjänsä lasta. Eikä edes halua. "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" Sofia sanoi Hangon tilaltakin kun Martina vei lapsensa poninsa luokse ratsastamaan. Hanko olisi pitänyt olla vain Sofian käytössä kun oli siellä. Ja lisäki Sofia vihasi vielä koiraa Baxteriakin ja näytti sen erittäin hyvin stoorissaan kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei pääse lähellekään tuota elättäjänsä lasta. Eikä edes halua. "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" Sofia sanoi Hangon tilaltakin kun Martina vei lapsensa poninsa luokse ratsastamaan. Hanko olisi pitänyt olla vain Sofian käytössä kun oli siellä. Ja lisäki Sofia vihasi vielä koiraa Baxteriakin ja näytti sen erittäin hyvin stoorissaan kerran.

Jos jollain on himo muiden lapsiin, niin älä yleistä ja luule, että kaikilla on.
        Tuo koiravihajuttusi ei uppoa, koiraihmisiä se Sofiakin on.

• Anonyymi

Aloittaja on ihan sekaisin, ei S. Ruusila nimistä henkilöä ole ollut olemassa enää vuoden 2016 jälkeen, jolloin hän otti takaisin alkuperäisen , eli isänsä sukunimen Belorf.
      Aloittajan kannattaa tehdä taustatyö ensi kerralla paremmin, ettei nolaa itseään enempää.

• Anonyymi

Mäkin vihaan tollasia rotikoita. Kyllä varmasti pääsee lähelle lasta. En usko, että tämä mies mitään kakkavaippoja alkaa vaihtelemaan ja jos meinaa naimisiin päästä tytärpuolen kanssa on tultava toimeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33