..on sama ihminen kuin Veera kenen kanssa Ismo kävi treffeillä vuosia sitten. Onko Ismolla Alzheimer vai ovatko käsikirjoittajat jotenkin kehitysvammaisia 🤦🏻♂️
Kirsti Tolonen
13
667
Vastaukset
- Anonyymi
On eri roolihahmo tämä.
- Anonyymi
Tuo on näytellyt myös Metsoloissa sitä Jaakon sihteeriä Kirsiä. Näyttelijä on siis: Sari Lillistierna.
- Anonyymi
Tuohan vois olla Kertun äiti, ihan saman näköinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan vois olla Kertun äiti, ihan saman näköinen!
Muuten on!!!
- Anonyymi
Joo, 20 vuotta sitten vuonna 2005 näytteli Veeraa.
- Anonyymi
Hullu vainoaja tää Kertun äiti, samanlainen kuin Kerttu joka vainoaa matiasta ?
Ehkä saattaa olla.... - Anonyymi
Ok.milloin tämä nainen oli sarjassa aiemmin?en ole seurannut sarjaa aktiivisesti.
- Anonyymi
Kyseinen treffi-Veera oli sukunimeltään Hakkarainen. Toinenkin Veera (Puolakka) on ollut sarjassa.
- Anonyymi
Kuka Veera? Itse ainakaan muista että Ismo semmosen kanssa olis treffeillä käynyt.
Tuli kanssa heti mieleen että se hullu nainen jonka kanssa Ismo kävi treffeillä on varmaan sen Kertun äiti.- Anonyymi
Mutta toisaalta se nainenhan sanoi että lapsensa joku aikuisempi ja eriniminenkin.
- Anonyymi
Tuossa ylempänä kerrotaan...
- Anonyymi
Eri roolihahmo sama näyttelijä.
- Anonyymi
Hän näytteli myös Metsolat sarjassa jollain kaudella Jaakon sihteeriä Kirsiä. Kuka muistaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323