Jälleen Kahvipaketti etuovella

Anonyymi-ap

Aamulla töihin mennessä löytyi etuovelta kahvipaketti jossa oli lappu jossa luki "kiitos käynnistä -TS" Eikös tämä ole vähän sen hyypiön temppuja, joka täällä hiippaili taloissa ja talojen lähettyvillä. Liikkunut vitikantien käkikello talojen luonna.

20

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin kanssa jonkun rupusen volkkarin liikkuvan kouvuhaalla eipäyllätäv näköstä toimintaa ajo kävely vauhtia ja katteli taloja eilen illalla

• Anonyymi

Oliko volkkari punainen? Jos oli niin kyseinen auto oli eilen S-marketin pihassa noin 23 aikaan ja kuljettaja istui autossa muina miehinä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko volkkari punainen? Jos oli niin kyseinen auto oli eilen S-marketin pihassa noin 23 aikaan ja kuljettaja istui autossa muina miehinä....

justiisa punanen ja aivan röpelsössä kunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

justiisa punanen ja aivan röpelsössä kunnossa

Elikkä sama henkilö kyseessä. aikaisemmin samanlaista toimintaa ollut T.S:ällä.

• Anonyymi

Kahvi on kallista.

• Anonyymi

Heitin menemään ties mitä myrkkyä....

• Anonyymi

Punainen volkkari liikkui eilen yöllä ympäri kylää vältellen keskusta aluetta. Näkyi pariin otteeseen liikkuvan Jukolassa sekä Koivuhaassa päin.

• Anonyymi

Joo mulle oli tuonu joku lavallisen juhlamokkaa oli varmaankin paremmat näkymät kuin naapurilla. Se oli saanut aukastun costarikan vuodelta 76

• Anonyymi

Minä jätin kusiset kalsarit ovenkahvaan josko sais kahvipaketin, on nääs aika hintavaa tavaraa nykyään. Josko tällä tempulla sais ilmasen paketin

• Anonyymi

Totta skitä varttikilon saa

• Anonyymi

Mikä Volkkari malli?

• Anonyymi

Passat CC

• Anonyymi

Tää on satuolento, asuu ihmisten mielissä niinku pikkulapsilla pipsa possu

• Anonyymi

Tumma paahtoinen vai vaalea?

• Anonyymi

mie koetan olla tisut paljaana mut ei kukaan tuo kahvipakettia....

• Anonyymi

sen paketin pitää olla sit sellanen jossa ei oo sammakkomerkkiä.

• Anonyymi

Se riippuu siitä onko pystyt vai riippurinnat.

• Anonyymi

Mie oon saanunna jo 7 pakettia tälle kevättä, iso säästö

• Anonyymi

hyvä homma.

• Anonyymi

Tänne ku tulee kurkkiin niin nykäsen korvista sisälle ja sanon jotta nyt sitte pökitäänki vuorokausi putkeen markariinia paketti viereen ja se ei oo ruokaavarten.tv: pera

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe