Aamulla töihin mennessä löytyi etuovelta kahvipaketti jossa oli lappu jossa luki "kiitos käynnistä -TS" Eikös tämä ole vähän sen hyypiön temppuja, joka täällä hiippaili taloissa ja talojen lähettyvillä. Liikkunut vitikantien käkikello talojen luonna.
Jälleen Kahvipaketti etuovella
21
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kanssa jonkun rupusen volkkarin liikkuvan kouvuhaalla eipäyllätäv näköstä toimintaa ajo kävely vauhtia ja katteli taloja eilen illalla
- Anonyymi
Oliko volkkari punainen? Jos oli niin kyseinen auto oli eilen S-marketin pihassa noin 23 aikaan ja kuljettaja istui autossa muina miehinä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko volkkari punainen? Jos oli niin kyseinen auto oli eilen S-marketin pihassa noin 23 aikaan ja kuljettaja istui autossa muina miehinä....
justiisa punanen ja aivan röpelsössä kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
justiisa punanen ja aivan röpelsössä kunnossa
Elikkä sama henkilö kyseessä. aikaisemmin samanlaista toimintaa ollut T.S:ällä.
- Anonyymi
Kahvi on kallista.
- Anonyymi
Heitin menemään ties mitä myrkkyä....
- Anonyymi
Punainen volkkari liikkui eilen yöllä ympäri kylää vältellen keskusta aluetta. Näkyi pariin otteeseen liikkuvan Jukolassa sekä Koivuhaassa päin.
- Anonyymi
Joo mulle oli tuonu joku lavallisen juhlamokkaa oli varmaankin paremmat näkymät kuin naapurilla. Se oli saanut aukastun costarikan vuodelta 76
- Anonyymi
Minä jätin kusiset kalsarit ovenkahvaan josko sais kahvipaketin, on nääs aika hintavaa tavaraa nykyään. Josko tällä tempulla sais ilmasen paketin
- Anonyymi
Totta skitä varttikilon saa
- Anonyymi
Mikä Volkkari malli?
- Anonyymi
Passat CC
- Anonyymi
Tää on satuolento, asuu ihmisten mielissä niinku pikkulapsilla pipsa possu
- Anonyymi
Tumma paahtoinen vai vaalea?
- Anonyymi
mie koetan olla tisut paljaana mut ei kukaan tuo kahvipakettia....
- Anonyymi
sen paketin pitää olla sit sellanen jossa ei oo sammakkomerkkiä.
- Anonyymi
Se riippuu siitä onko pystyt vai riippurinnat.
- Anonyymi
Mie oon saanunna jo 7 pakettia tälle kevättä, iso säästö
- Anonyymi
hyvä homma.
- Anonyymi
Tänne ku tulee kurkkiin niin nykäsen korvista sisälle ja sanon jotta nyt sitte pökitäänki vuorokausi putkeen markariinia paketti viereen ja se ei oo ruokaavarten.tv: pera
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938