Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki,

Anonyymi-ap

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

33

419

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

• Anonyymi

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

• Anonyymi00011

Kyllä!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä!

Jeesus pelastaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jeesus pelastaa.

🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️🩸

• Anonyymi00019

JUMALAN PUOLEEN KANNATTAA KÄÄNTYÄ! Siitä saa iloita iankaikkisesti Jeesuksen luona!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

JUMALAN PUOLEEN KANNATTAA KÄÄNTYÄ! Siitä saa iloita iankaikkisesti Jeesuksen luona!

Kenenkään syntejään katuvan ei tarvitse katua sitä, että turvautuu Jeesukseen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️🩸

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

!!!

• Anonyymi00017 kirjoitti:

🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️🩸

Sinä ainakin ilmottaudut ensi talvena pelastusjuhlaani, astut avantoon ja jäät odottamaan jeesuksen suorittamia pelastustoimia. Jään päällä kamerat pörräävät ja jos olet oikeasti uskova voit osallistua seuraavanakin talvena perinteiseksi muodostuvaan pelastusjuhlaani.

• Anonyymi

Kääntyminen Jumalan puoleen on Jumalan Hengen ja Sanan työ ihmisessä.

• Anonyymi00010

Aamen!

• Anonyymi00034

Jumalan armo on vain Jeesuksessa Kristuksessa.

• Anonyymi00036

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jumalan armo on vain Jeesuksessa Kristuksessa.

Niin. Ei ole muuta pelastajaa kuin Jeesus Kristus.

• Anonyymi

Ihmiset eivät välitä suurelta osin päästä taivaaseen. Voi heitä!

• Anonyymi00013

Harva pelastuu.

• Anonyymi00016

Jeesus pelastaa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesus pelastaa!

…mutta ei väkisin.

• Anonyymi00024

”Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?”
        Room 10:14

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

”Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?”
        Room 10:14

” Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.”
        Luuk 10:2

• Anonyymi

”Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.”
      Sananlaskut 1:23

• Anonyymi00012

Olen kääntynyt Hänen puoleensa ja ilomielin annan pelastaa itseni. Olen jo iäkäs ja voin sanoa viisaaksi tullut. Nuorena olin kuin villihärkä. Ajatuksin jopa tapoin ja kirosin ihmisiä. Mutta melko pian Jumala johdatti minua rakkaasti hyvyyttä kohti, varjeli pahoista teoista. Opin johdatuksessa anteeksiannon valtavan voiman, joka teki minun uskostani horjumattoman. Haluan kiittää , ylistää, palvoa Jumalani Pyhyyttä ja kunnioittaa Hänen tahtoaan ja tekojaan, sillä ne ovat ylivertaisen hyviä ja viisaita..

• Anonyymi00014

Aamen! Jeesus Kristus on hyvä Vapahtaja!

• Anonyymi00020

Kunnia Jumalalle❣️❣️❣️❣️

• Anonyymi00021

Herra ylentää ja alentaa! Itse olen kokenut molempia. Ylennetty on onneton ja hurskas. Alennettu on onnellinen vaikka siveetön. Herra on lähellä niitä joiden sydän murtui. On ihanaa elää alennettuna lähellä Herraa, mutta silti on jatkuvaa lapsen kaipuu sisällä kohden siveyttä ja ylevää tilaa (vaikka Herra on kaukana silloin).

Voi tätä syntistä lihaa kuinka se kaipaa hengellisyyttä ja parannusta alati. Onnensa menettämisen hinnallakin.

Kunnia Jumalalle! Näissä alhaisissa rotkoissakin.....

• Anonyymi00026

”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        Apt 4:12

• Anonyymi00028

Amen. Messias on tulossa.

• Anonyymi00031

Aamen!

• Anonyymi00033

Hilirimpsis!😀

• Anonyymi00032

Mie annoin Hänen tehä sen keväällä 1982.

• Anonyymi00035

MiksiJumala ei auta kansaa???????

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe