Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki,

Anonyymi-ap

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

25

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

• Anonyymi

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

• Anonyymi00011

Kyllä!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä!

Jeesus pelastaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jeesus pelastaa.

🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️🩸

• Anonyymi00019

JUMALAN PUOLEEN KANNATTAA KÄÄNTYÄ! Siitä saa iloita iankaikkisesti Jeesuksen luona!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

JUMALAN PUOLEEN KANNATTAA KÄÄNTYÄ! Siitä saa iloita iankaikkisesti Jeesuksen luona!

Kenenkään syntejään katuvan ei tarvitse katua sitä, että turvautuu Jeesukseen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️🩸

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

!!!

• Anonyymi

Kääntyminen Jumalan puoleen on Jumalan Hengen ja Sanan työ ihmisessä.

• Anonyymi00010

Aamen!

• Anonyymi

Ihmiset eivät välitä suurelta osin päästä taivaaseen. Voi heitä!

• Anonyymi00013

Harva pelastuu.

• Anonyymi00016

Jeesus pelastaa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesus pelastaa!

…mutta ei väkisin.

• Anonyymi00024

”Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?”
        Room 10:14

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

”Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?”
        Room 10:14

” Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.”
        Luuk 10:2

• Anonyymi

”Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.”
      Sananlaskut 1:23

• Anonyymi00012

Olen kääntynyt Hänen puoleensa ja ilomielin annan pelastaa itseni. Olen jo iäkäs ja voin sanoa viisaaksi tullut. Nuorena olin kuin villihärkä. Ajatuksin jopa tapoin ja kirosin ihmisiä. Mutta melko pian Jumala johdatti minua rakkaasti hyvyyttä kohti, varjeli pahoista teoista. Opin johdatuksessa anteeksiannon valtavan voiman, joka teki minun uskostani horjumattoman. Haluan kiittää , ylistää, palvoa Jumalani Pyhyyttä ja kunnioittaa Hänen tahtoaan ja tekojaan, sillä ne ovat ylivertaisen hyviä ja viisaita..

• Anonyymi00014

Aamen! Jeesus Kristus on hyvä Vapahtaja!

• Anonyymi00020

Kunnia Jumalalle❣️❣️❣️❣️

• Anonyymi00021

Herra ylentää ja alentaa! Itse olen kokenut molempia. Ylennetty on onneton ja hurskas. Alennettu on onnellinen vaikka siveetön. Herra on lähellä niitä joiden sydän murtui. On ihanaa elää alennettuna lähellä Herraa, mutta silti on jatkuvaa lapsen kaipuu sisällä kohden siveyttä ja ylevää tilaa (vaikka Herra on kaukana silloin).

Voi tätä syntistä lihaa kuinka se kaipaa hengellisyyttä ja parannusta alati. Onnensa menettämisen hinnallakin.

Kunnia Jumalalle! Näissä alhaisissa rotkoissakin.....

• Anonyymi00026

”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        Apt 4:12

• Anonyymi00028

Amen. Messias on tulossa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1696
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      270
      1250
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe