Jos hylkäät Jeesuksen,

Anonyymi-ap

hylkäät samalla mahdollisuuden päästä taivaaseen.

15

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olematonta on vaikea hylätä.

• Anonyymi

Suihkumoottorillako se Jeesus sinne taivaaseen?..mahtaa olla työllistetty jos kaikkia meinaa sinne?

• Anonyymi

Raamattua pukerrettiin tuhat vuotta. Näin kertovat tietävät lähteet.
      Siinä muuttumaton Jumalan sana muutti muotoaan lukemattomia kertoja.

• Anonyymi

Ei ihminen voi seurata Jeesusta.

Kaikki ihmiset kuolee kerran perisynnin takia. (Room.5)

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

• Anonyymi

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

Ees taas, ylös alas.

• Anonyymi00015

Herjaajana et todellakaan Jeesusta seuraa.

• Anonyymi00018

Etkö tosiaankaan ole lukenut kuinka Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä?
        Todellakaan tuossa ottamassa tilanteessa ( konteksti huom! ) Hän ei tietenkään vielä olettanut, että opetuslapset olisivat voineet Häntä Taivaan kotiin seurata, vielä.
        Miksi ylipäänsä teet jatkuvasti tuota, revit jakeita irti kontekstista? Siten vääristelet Jumalan pyhää Sanaa!

• Anonyymi

Eikä Jeesus enää edes käytä entistä maanpäällistä tavallista miehen nimeä.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi

Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Taivaan Isää Jumalaa.

Luuk.11 " Ja kun hän oli eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, sanoi eräs hänen opetuslapsistansa hänelle: "Herra, opeta meitä rukoilemaan, niinkuin Johanneskin opetti opetuslapsiansa".
        2 Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        3 anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
        4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta."

Matt. 6:6

Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

Jeesus kehotti kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Matt.28:18-20)

18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Kovin on paljon luvannut...

• Anonyymi00017

Vanha sanonta pitää paikkansa, molempia ei voi tehdä luvata ja toteuttaa.

• Anonyymi

”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”

• Anonyymi

JEESUS PELASTAA!

• Anonyymi00016

Metkaa, ettei kirkko ole vielä alkanut julistaa, että jos ei usko PAAVALIIN, ei pääse taivaaseen. Opillisestihan kirkko vaalii kirkkoisien versiota tuosta fariseuksesta Jeesuksen ja pyhän hengen totuuden kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      109
      2740
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1331
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1182
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1007
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      997
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      958
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      55
      845
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      683
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      678
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      632
    Aihe