Jos hylkäät Jeesuksen,

Anonyymi-ap

hylkäät samalla mahdollisuuden päästä taivaaseen.

23

303

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olematonta on vaikea hylätä.

• Anonyymi

Suihkumoottorillako se Jeesus sinne taivaaseen?..mahtaa olla työllistetty jos kaikkia meinaa sinne?

• Anonyymi00021

Voi sinua ja sinun juttujasi…

• Anonyymi

Raamattua pukerrettiin tuhat vuotta. Näin kertovat tietävät lähteet.
      Siinä muuttumaton Jumalan sana muutti muotoaan lukemattomia kertoja.

• Anonyymi

Ei ihminen voi seurata Jeesusta.

Kaikki ihmiset kuolee kerran perisynnin takia. (Room.5)

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

• Anonyymi

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

Ees taas, ylös alas.

• Anonyymi00015

Herjaajana et todellakaan Jeesusta seuraa.

• Anonyymi00018

Etkö tosiaankaan ole lukenut kuinka Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä?
        Todellakaan tuossa ottamassa tilanteessa ( konteksti huom! ) Hän ei tietenkään vielä olettanut, että opetuslapset olisivat voineet Häntä Taivaan kotiin seurata, vielä.
        Miksi ylipäänsä teet jatkuvasti tuota, revit jakeita irti kontekstista? Siten vääristelet Jumalan pyhää Sanaa!

• Anonyymi

Eikä Jeesus enää edes käytä entistä maanpäällistä tavallista miehen nimeä.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi

Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Taivaan Isää Jumalaa.

Luuk.11 " Ja kun hän oli eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, sanoi eräs hänen opetuslapsistansa hänelle: "Herra, opeta meitä rukoilemaan, niinkuin Johanneskin opetti opetuslapsiansa".
        2 Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        3 anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
        4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta."

Matt. 6:6

Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

Jeesus kehotti kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Matt.28:18-20)

18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Kovin on paljon luvannut...

• Anonyymi00017

Vanha sanonta pitää paikkansa, molempia ei voi tehdä luvata ja toteuttaa.

• Anonyymi

”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”

• Anonyymi

JEESUS PELASTAA!

• Anonyymi00016

Metkaa, ettei kirkko ole vielä alkanut julistaa, että jos ei usko PAAVALIIN, ei pääse taivaaseen. Opillisestihan kirkko vaalii kirkkoisien versiota tuosta fariseuksesta Jeesuksen ja pyhän hengen totuuden kustannuksella.

• Anonyymi00019

Kun Jeesus ei kelpaa…

• Anonyymi00022

Sillä Jeesus on TIE Taivaaseen!

• Anonyymi00023

Niin on!

• Anonyymi00024

Jeesus on Pelastaja niille, jotka Häneen turvaavat.

• Anonyymi00025

Aika julmaa. Joku omistaa jopa taivaan, elämän ja elämän kuoleman jälkeen. Mistä tämä kaiken omistaminen ja hallitseminen on saanut alkunsa? Eikä se ole iso ajatusvirhe ja synti sinänsä?

• Anonyymi00026

Kyllä!

• Anonyymi00027

Ehdottomasti!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      485
    13. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      100
      480
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17