Etelä-Saksaan nudistien vaellukselle olisi kesällä suunta. Rinkka ja aurinkoöljy riittää. Sain suulliset ohjeet rintaremmin käytöstä? Oudolta kuulostaa mutta kun rinnat on paljaana niin remmin pitäisi mennä tissien alta. Tukisivat niitä ja estäisivät liian heilumisen. Itsestä näyttää että alle laitettuna rintaremmi nostaisi ne vain törrölleen ja paremmin näytille.
Onko kokemusta ja onko isohkojen tissien heilumisesta vaelluksella haittaa?
Muilla on tasainen koko kehon rusketus. Itsellä hyvin ruskettunut vartalo. Mutta urheilutoppi liivien ja shortsien peittämät alueet huomiota herättävän valkoiset.
Alasti Alpeilla
8
1332
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on samanhenkistä porukkaa. Törröttävät heiluvat tissit eivät haittaa mitenkään.
Mä olen treenannut mökillä sitä rinkan kantoa. Marssinut nakuna tonttia ympäri maksimi paino selässä.
Jottei mun neitseellisen valkea iho pilaannu, siis topin ja shortsien peittämä alue, poikaystävä on sormivärellä maalannut mulle sopivat vaatteet.- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Alasti Alpeilla ja tissit heiluu!! Ei vittu mitä juttua!
Täällä kun lukee muutaman jutun, niin iskee epätoivo ihmiskunnan tulevaisuudesta. Vittu mitä uunoja!!
Buaaaaahahaaa- Anonyymi
Kiva että tykkäät. Tärkeintä että lukijat kommentoivat.
Mekin oltiin Alasti Alpeilla. - Anonyymi
Sinä olet sen parempi kuin aloittaja.
- Anonyymi
Pitää muistaa että uusin jäsen tuollaisessa ryhmässä on sitä alinta kastia.
Voit varautua niin naisten kuin miestenkin hyväksi käyttöön. Saat munaa aamuin ja illoin muiden katsellessa.
Mikä kokoon pano ryhmässä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739