Etelä-Saksaan nudistien vaellukselle olisi kesällä suunta. Rinkka ja aurinkoöljy riittää. Sain suulliset ohjeet rintaremmin käytöstä? Oudolta kuulostaa mutta kun rinnat on paljaana niin remmin pitäisi mennä tissien alta. Tukisivat niitä ja estäisivät liian heilumisen. Itsestä näyttää että alle laitettuna rintaremmi nostaisi ne vain törrölleen ja paremmin näytille.
Onko kokemusta ja onko isohkojen tissien heilumisesta vaelluksella haittaa?
Muilla on tasainen koko kehon rusketus. Itsellä hyvin ruskettunut vartalo. Mutta urheilutoppi liivien ja shortsien peittämät alueet huomiota herättävän valkoiset.
Alasti Alpeilla
5
659
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on samanhenkistä porukkaa. Törröttävät heiluvat tissit eivät haittaa mitenkään.
Mä olen treenannut mökillä sitä rinkan kantoa. Marssinut nakuna tonttia ympäri maksimi paino selässä.
Jottei mun neitseellisen valkea iho pilaannu, siis topin ja shortsien peittämä alue, poikaystävä on sormivärellä maalannut mulle sopivat vaatteet.- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Alasti Alpeilla ja tissit heiluu!! Ei vittu mitä juttua!
Täällä kun lukee muutaman jutun, niin iskee epätoivo ihmiskunnan tulevaisuudesta. Vittu mitä uunoja!!
Buaaaaahahaaa- Anonyymi
Kiva että tykkäät. Tärkeintä että lukijat kommentoivat.
Mekin oltiin Alasti Alpeilla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011289
- 565371
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452620- 372296
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441725Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381383Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371309Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61216Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261129