Etelä-Saksaan nudistien vaellukselle olisi kesällä suunta. Rinkka ja aurinkoöljy riittää. Sain suulliset ohjeet rintaremmin käytöstä? Oudolta kuulostaa mutta kun rinnat on paljaana niin remmin pitäisi mennä tissien alta. Tukisivat niitä ja estäisivät liian heilumisen. Itsestä näyttää että alle laitettuna rintaremmi nostaisi ne vain törrölleen ja paremmin näytille.
Onko kokemusta ja onko isohkojen tissien heilumisesta vaelluksella haittaa?
Muilla on tasainen koko kehon rusketus. Itsellä hyvin ruskettunut vartalo. Mutta urheilutoppi liivien ja shortsien peittämät alueet huomiota herättävän valkoiset.
Alasti Alpeilla
5
769
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on samanhenkistä porukkaa. Törröttävät heiluvat tissit eivät haittaa mitenkään.
Mä olen treenannut mökillä sitä rinkan kantoa. Marssinut nakuna tonttia ympäri maksimi paino selässä.
Jottei mun neitseellisen valkea iho pilaannu, siis topin ja shortsien peittämä alue, poikaystävä on sormivärellä maalannut mulle sopivat vaatteet.- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Alasti Alpeilla ja tissit heiluu!! Ei vittu mitä juttua!
Täällä kun lukee muutaman jutun, niin iskee epätoivo ihmiskunnan tulevaisuudesta. Vittu mitä uunoja!!
Buaaaaahahaaa- Anonyymi
Kiva että tykkäät. Tärkeintä että lukijat kommentoivat.
Mekin oltiin Alasti Alpeilla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1102394- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159