Hylätty karhunpentu katsoo nappisilmillään, kyljellään YLE:n jutussa ymmärtämättä lainkaan, mitkä ovat suurpetokeskuksen tavoitteet hänen suhteensa. Puheet, mediajutut, somepäivitykset ja myötätunnon kiihottaminen on luonnotonta toimintaa ahneelta ihmiseltä luontokappaleen avulla. Sitähän se on ollut suurpetokeskuksessa jo vuosikymmeniä. Ahneus ja kyvyttömyys johti viime vuonna talousrikostuomioon. Monikymmenvuotinen toiminta johti ahneudessaan ja kyvyttömyydessään myös mittavien epäkohtien ja jopa eläinsuojelulain rikkomiseen. Nyt on taas kaikki kunnossa, YLEN jutun 28.4.2025 mukaan suurpetokeskuksella on jopa omat eläinlääkärit varmistamassa nappisilimän tulevaisuus. Ja mikä tärkeintä, pian pääsevät etelän vetelät älypuhelimineen uuden kohteen ihailuun. Some täyttyy Suloisesta nappsilmästä. Mutta luonnottomassa ja sattuman tuomassa vankeudessaan.
Kun tunteet ja rahatavoitteet otetaan mukaan luonnon kiertokulkuun, jota säätelee rationaaliset luonnon lait, ollaan pahasti hakoteillä. Jos ns. pelastetaan yksi eläin, miljoonia jää silti pelastamatta, mutta niiden kuuluukin jäädä pelastamatta.
Suurpetokeskus sai uuden vetonaulan
Anonyymi-ap
4
592
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pikkukarhu vielä hengissä? Mitään ei ole kuulunut viikkoihin.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Liittyen tähän nalleen, you tubesta on kommentointi suljettu.
Ihmisiä kiinnostaa pikkunallen vointi. Kummallista että mitään ei kerrota. Tulee mieleen ettei pikkuinen ilmeisesti selvinnyt mutta miksi sitä ei voi kertoa avoimesti? - Anonyymi
Miksi pitää olla näin kade ja pahansuopa tätä karhulaa kohtaan? Hyvin siellä hoidetaan karhut ja uusi pikkukarhu. Koetetaan keksiä kaikkea pahaa. Parempi olisi myötämielisyys karhuja, hoitajia ja tarhureita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772