aluevaltuuston remurit veivät4miolj puoljuetukeensa pirhaltavanhustedn rahoja
jotgden vanhukset siirretäänväkisin pois uhkaamallalopetettaa kaikki hoito ja
rtuokailu kotipihlajassa
uusi hoitopaikka on karu mafrrkunkoti joka on tarkokitettu lyhytaikaiseen oloon
näinpirha ja kunta kohtelee vanhuksia ikazalisissa
kotipihlaja tyhjennetään tänään tiistaina
8
160
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei nyt pidä täysin paikkansa, Kotipihlaja siirtyy markun kotiin jossa hoito jatkuu edelleen. Asiakkaat saivat itse valita siirtyvätkö sinne vai toisaalle.
Asia on todella ärsyttävä uskon ja kiukuttaa monia, mutta tilanteelle ei voida mitään. Sieltä pääsee paremmin asiakkaat kylille asioilleen jos on tarve ja hoitoparantuu koska tilat on paremmat.- Anonyymi
Jarmo asioi pekan sierrassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarmo asioi pekan sierrassa
Laski alleen siellä, oikeudessa tuli samaten pahoinvoivaksi.
- Anonyymi
miksi markunkodista pitää lähteä peekan Sierraan asioilleen
- Anonyymi
Älä muuta sano toisaalta tunne on varmaan hyvä kun omassaan piehtaroi
- Anonyymi
Hän nauttii vellatessaan ulosteitaan takseissa, sierroissa ja pirkanmaan käräjäoikeuden istunnoissa.
- Anonyymi
nyt ruikku ketelä tunnustiruikut autossaan omakseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ruikku ketelä tunnustiruikut autossaan omakseen
miksi jarmosta käytetään tuollaista erikoista nimeä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717497Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435311HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032896Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362335- 1672321
- 241844
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51677mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628